Channel Managment - ΗΥ490.911 Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Βάσεις Δεδομένων 1 T.Manavis– N.Kyritsis.
Ανάπτυξη και Περιβάλλον Π. Κάπρου Καθηγητή ΕΜΠ και Προέδρου ΡΑΕ.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Οκτώβριος 2005ΗΥ Channel Management Αναγνωστάκης Ευριπίδης Ανδρουλάκης Ιωάννης Ατσαλάκη Ξανθούλα Σακελλαρίου Αθανάσιος Κουτσουράς Θεμιστοκλής.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ;
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ανάπτυξη και Λειτουργία
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Προώθηση και πώληση προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ευάγγελος.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος 1318 Καφούρος Σταύρος 1369 Κούτρας Γεώργιος 1237 Μπαργούθ Γιούλα 1392 Νουβάκη Αγγελική 1404 Σουρής Χαράλαμπος 1425 Χαλκιαδάκη Μαρία 1436

Channel Managment - ΗΥ Αποτελεσματική πολιτική επικοινωνίας (1/3)  Η επιλογή των συνεργατών που έρχονται σε επαφή με το πελάτη είναι ιδιαίτερα σημαντική. Συμμετέχουν σε μεγάλο βαθμό στην εικόνα που σχηματίζει ο πελάτης για την εταιρεία

Channel Managment - ΗΥ Αποτελεσματική πολιτική επικοινωνίας (2/3)  Βάρος πρέπει να δίνεται και στις δυνατότητες του καναλιού επαφής. Συνδέεται άμεσα με τον ρυθμό προώθησης προϊόντων στην αγορά.

Channel Managment - ΗΥ Αποτελεσματική πολιτική επικοινωνίας (3/3) Σωστή εσωτερική οργάνωση της εταιρείας. Όσο πιο καλά καταρτισμένοι είναι οι υπεύθυνοι του τμήματος επικοινωνίας τόσο πιο αξιόπιστοι εμφανίζονται στον πελάτη.

Channel Managment - ΗΥ Έξι βήματα για πετυχημένη στρατηγική επικοινωνίας 1. Προσδιορισμός της προσφοράς της εταιρείας. 2. Σωστή εσωτερική οργάνωση της εταιρείας. 3. Καταγραφή των πληροφοριών για κάθε προϊόν. 4. Συχνή επικοινωνία και δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τα άτομα στα οποία απευθύνονται τα κανάλια επικοινωνίας. 5. Εναρμόνιση της αρχιτεκτονικής των καναλιών με τις προτιμήσεις του πελάτη και την οικονομική δυνατότητα της εταιρείας 6. Δημιουργία αξιόπιστου προφίλ

Channel Managment - ΗΥ Πέντε λάθη που πρέπει να αποφεύγονται 1. Όχι στην πιεστική προώθηση απαρχαιω- μένων προϊόντων μόνο και μόνο επειδή πρέπει να τα ξεφορτωθούμε 2. Όχι στις υποσχέσεις που δε τηρούνται 3. Όχι στη συχνή αλλαγή προσωπικού που έρχεται σε επαφή με πελάτες 4. Όχι στην πολιτική πωλήσεων που είναι ανεξάρτητη από το κανάλι επικοινωνίας 5. Όχι αργοπορία στις πληρωμές

Channel Managment - ΗΥ Πέντε βασικά βήματα για επικοινωνία μέσου πολλαπλού καναλιού 1. Μην αφήνεις τον πελάτη να επαναλαμβάνεται. 2. Προσπάθεια δημιουργίας μιας ταυτότητας για τον πελάτη. 3. Ερωτήσεις προς τον πελάτη την κατάλληλη στιγμή. 4. Δεν είναι ισότιμα όλα τα κανάλια επικοινωνίας. 5. Ενοποίηση των συστημάτων διατήρησης πληροφορίας.

Channel Managment - ΗΥ Παραδείγματα αγοράς με χρήση πολύ- κάναλου μέσου επικοινωνίας (1/5) Το παράδειγμα αναφέρεται στην αυξανόμενη χρήση του Διαδικτύου στη αγορά προϊόντων Έρευνα του Shop.org

Channel Managment - ΗΥ Παραδείγματα αγοράς με χρήση πολύ– κάναλου μέσου επικοινωνίας (2/5) Store Catalog 22% 36% Online 6% 23% 78% 45%

Channel Managment - ΗΥ Παραδείγματα αγοράς με χρήση πολύ– κάναλου μέσου επικοινωνίας (3/5) 15%12% 55% 18% Online shoppers Research Online Research Offline Buy Buy Offline Online

Channel Managment - ΗΥ Παραδείγματα αγοράς με χρήση πολύ– κάναλου μέσου επικοινωνίας (4/5) Catalog shoppers Research Online Research Offline Buy Buy Offline Online 14% 37% 25% 24%

Channel Managment - ΗΥ Παραδείγματα αγοράς με χρήση πολύ– κάναλου μέσου επικοινωνίας (5/5) 16%12% 55% 18% Store shoppers Research Online Research Offline Buy Buy Offline Online 5% 22% 55% 18%

Channel Managment - ΗΥ Which is the impact of the loss of “face to face interaction” by using direct channels on the customer relationships (1/4) 10 χρόνια πριν... “face to face” Phone contact...Σήμερα Internet, PDA’s, WebTV, (WAP) phone

Channel Managment - ΗΥ Which is the impact of the loss of “face to face interaction” by using direct channels on the customer relationships (2/4) Πλεονεκτήματα Άμεση επικοινωνία με τον πελάτη Σχέση εμπιστοσύνης εταιρίας πελάτη Ευκολότερη προώθηση προϊόντων Καλύτερη επικοινωνία με άτομα που δεν είναι φιλικά με τις νέες τεχνολογίες πχ. Ηλικιωμένοι

Channel Managment - ΗΥ Which is the impact of the loss of “face to face interaction” by using direct channels on the customer relationships (3/4) Μειονεκτήματα Υψηλό κόστος Οικονομικό Κόστος χρόνου Εξειδικευμένο προσωπικό Πρόσληψη με ειδικά προσόντα Διαρκής εκπαίδευση

Channel Managment - ΗΥ Which is the impact of the loss of “face to face interaction” by using direct channels on the customer relationships (4/4) Παράδειγμα Charles Schwab, χρηματοοικονομική εταιρία 80% των νέων λογαριασμών προήλθαν από “face to face interaction” 70% αυτών δεν έχουν πρόβλημα να διαχειριστούν τον λογαριασμό τους μέσω του Internet Κίνητρο η αρχική προσωπική επαφή με την εταιρία

Channel Managment - ΗΥ Investing on a new channel, for example Internet may mean embracing technologies that will destroy the value of past investments. Discuss the impact of new distribution channels on existing channel revenue(1/5) Τα διακριτά χαρακτηριστικά ανάμεσα στα νέα και παλιά κανάλια επικοινωνίας (1/2) Νέα κανάλια επικοινωνίας Ψηφιακά Συγκεκριμένη σειρά γεγονότων των εργασιών Διαπροσωπικές σχέσεις Παλιά κανάλια επικοινωνίας Μη ψηφιακά Δεν επιτρέπουν πληθώρα εργασιών ταυτόχρονα

Channel Managment - ΗΥ Investing on a new channel, for example Internet may mean embracing technologies that will destroy the value of past investments. Discuss the impact of new distribution channels on existing channel revenue.(2/5) Γίνονται τα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας μέθοδοι του παρελθόντος; ΟΧΙ Σύνδεση παλιών και νέων καναλιών

Channel Managment - ΗΥ Investing on a new channel, for example Internet may mean embracing technologies that will destroy the value of past investments. Discuss the impact of new distribution channels on existing channel revenue.(3/5) Υπάρχει ένα παλιό ρητό στον τομέα της διαφήμισης.... Το 50% των ενεργειών σου έχει μία επίδραση, απλά δεν ξέρεις ποιο 50%. Κάνουν τα νέα κανάλια επικοινωνίας αυτήν την πρόταση να ακούγεται απαρχαιωμένη; Πως γίνεται η αποτίμηση των αποτελεσμάτων; Θετική ή αρνητική η επίδραση;

Channel Managment - ΗΥ Investing on a new channel, for example Internet may mean embracing technologies that will destroy the value of past investments. Discuss the impact of new distribution channels on existing channel revenue.(4/5) Είναι το EDW (Enterprise Data Warehouse) αποτελεσματικό; Εάν ναι, γιατί; Πως μπορούν οι εταιρείες να χρησιμοποιήσουν επικερδώς το EDW;

Channel Managment - ΗΥ Investing on a new channel, for example Internet may mean embracing technologies that will destroy the value of past investments. Discuss the impact of new distribution channels on existing channel revenue.(5/5) Ποια είναι τα πιο δημοφιλή λάθη που οι εταιρείες θα έπρεπε να αποφύγουν κατά τη χρήση των νέων καναλιών; Διαφορετική χρήση των νέων καναλιών από τα παλιά Εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς Ασφάλεια δεδομένων Ποια είναι τα πρώτα βήματα που θα έπρεπε οι εταιρίες να κάνουν για να ενσωματώσουν τα νέα κανάλια στην επικοινωνία με τον πελάτη;

Channel Managment - ΗΥ Οφέλη από ενοποιημένες λύσεις στα κανάλια επικοινωνίας Οφέλη για τις επιχειρήσεις 1. Αναπτύσσουν μια αξιόπιστη σχέση με το πελάτη παρέχοντας τη δυνατότητα στο πελάτη να έχει εύκολη πρόσβαση αλλά και αναφέροντας τους πελάτες που έχει η εταιρεία 2. Αυξάνουν την αποδοτικότητα της εταιρείας μειώνοντας τα έξοδα και το χρόνο επικοινωνίας με τον πελάτη

Channel Managment - ΗΥ Δυσκολίες στην ενοποίηση των καναλιών επικοινωνίας Ορισμός κοινών δεδομένων και κανόνων λειτουργίας στα συστήματα διαχείρισης πληροφορίας Καθορισμός της κατάλληλης διεπαφής για τους διάφορους μηχανισμούς επικοινωνίας Ορισμός κοινών διεργασιών που απαρτίζουν τα υπάρχοντα συστήματα

Channel Managment - ΗΥ Τέλος Παρουσίασης