ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
ΗΛΙΚΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΟΥ
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
ΦΤΕΡΑ –ΑΝΩ ΠΛΑΤΗ Η ΠΛΑΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
Παραδοσιακά παιχνίδια
3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ Εισαγωγή Στόχος είναι να παρουσιαστεί η βασική διαδικασία της χορήγησης πρώτων βοηθειών στα άγρια πουλιά.
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
5.3 XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΠΝΙΓΜΟΣ & ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ – ΘΕΣΗ ΑΝΑΝΗΨΗΣ
Σωστές θέσεις και στάσεις του σώματος Χατζηνικολάου Αλκιβιάδης
Δειγματική διδασκαλία
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Κινητικα παιχνιδιΑ Εύα Ιωαννίδου.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Παιχνίδια με Μπάλα Εύα Ιωαννίδου.
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Ένα τυχαίο μη ειδικευμένο άτομο έχει την πιθανότητα να κάνει καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΑ) περισσότερες από 6 φορές στη ζωή του και υπάρχει πιθανότητα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
Μετρήσεις Αντανακλαστικά
Στην προσπάθεια μας να περιγράψουμε και να κατανοήσουμε τα φυσικά φαινόμενα ορίζουμε έννοιες –ποσότητες που τις λέμε: Φυσικά μεγέθη.
ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΚΥΡΤΑ ΗΜΙΔΙΑΦΑΝΗ ΠΕΤΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ : AΠΟ ΣΚΛΗΡΗ ΚΕΡΑΤΙΝΗ
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Σωστή χρήση του υπολογιστή
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Σχημα-εικονα σωματοσ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2016
Στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου
Το παιδί θα είναι σε κάθε περίπτωση από τους πρώτους που θα απολαμβάνουν προστασία και περίθαλψη. ΑΡΧΗ ΟΓΔΟΗ Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του παιδιού 1959.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
Αξιολόγηση ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση ) Τοποθετούνται 2 ταινίες σε απόσταση 14 μέτρων και ορίζεται ενδιάμεση απόσταση 10 μέτρων.
Προπονητική ποδοσφαίρου
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ Κ. Ασωνίτου.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ενότητα 6: Σωματικός Εαυτός Ανάπτυξη του Εγκεφάλου, του Σώματος και των Κινητικών Δεξιοτήτων Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών.
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Ελεγχοσ ζωτικων σημειων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΝΩ ΑΚΡΟ ΚΛΙΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμων παρασκευασμάτων ανθρωπίνων ιστών.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η γλώσσα του σώματος ανάμεσα στα δύο φύλα
Ακόντιο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Μυρτώ Παπαδοπούλου Φανή Παπαχρήστου
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Αυτοεξυπηρέτηση Κοινωνικότητα
ΠΑΡΗσ ΛΑΚΟΡΔΕ ΚΩΝ/Νοσ ΝΙΚΑσ ΝΙΚΟσ ΦΟΥΝΤΟΓΛΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗσ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟσ
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΠΝΙΓΜΟΣ ή ΠΝΙΓΜΟΝΗ μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού.
Ανάλυση της τεχνικής στο
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. 1.ΑΔΡΗ ΚΑΙ ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 2.ΑΚΟΗ 3.ΟΡΑΣΗ 4.ΚΟΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 1 ΜΗΝΟΣ • ΣΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΣΕ ΠΛΕΥΡΑ. ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ . • ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ. • ΚΟΙΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ • ΚΛΩΤΣΑ ΡΥΘΜΙΚΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ 2-3 ΚΥΚΛΟΥΣ

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ. ‘’ΓΡΑΠΩΝΕΙ ‘’ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΜΗ ΤΟΥ. ΣΠΑΝΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΝΩ ΕΙΝΑ ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ. ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑ.ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΛΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΣΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ. ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ ΘΕΣΗ. ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΙΒΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑЇ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ • ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΑ ΠΑΧΝΙΔΙ ΣΕ ΑΚΤΙΝΑ 180⁰ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ. • ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ. • ΚΟΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. • ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. • ΑΝΤΙΔΡΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 3 ΜΗΝΩΝ • ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΘΕΣΗ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ. • ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΩ ΚΟΡΜΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΒΑΡΟΣ ΣΤΑ ΑΝΤΙΒΡΑΧΙΑ. • ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΤΑΝ ΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΚΡΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ Ή ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ. ΒΓΑΖΕΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΣΑΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 4 ΜΗΝΩΝ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ. ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΡΘΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ. ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ ΘΕΣΗ. ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΕΡΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ. ΠΙΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΑΘΕΡΑ. ΠΛΕΚΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΩΡΑ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 3sec. ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΡΟΛΛΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΥΠΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ. ΕΚΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ. ΠΕΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΚΡΑΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ. ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ. ΕΞΕΡΕΥΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 6 ΜΗΝΩΝ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΕΚΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ. ΚΑΘΕΤΑΙ ΓΙΑ 5-10sec. ΕΝΩ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΜΠΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ. ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΝΩ ΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ. ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΕΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΟIΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΘΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ. ΚΡΑΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΔΕΙΚΤΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΜΗΣ ΚΕΡΚΙΔΙΚΗ ΣΥΛΛΗΨΗ. ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ .

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 9 ΜΗΝΩΝ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΡΑΠΟΔΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ. ΕΡΠΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΛΛΑΣΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΚΡΩΝ. ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΠΟΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΗ ΜΕΣΩ ΠΛΑΓΙΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 1sec. ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΝΩ ΚΡΑΤΑ Σ ΈΝΑ ΕΠΙΠΛΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΤΥΠΑ ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΚΟΥΣΙΑ. ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΡΕΥΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ. ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΚΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ. ΄΄ΤΡΩΕΙ΄΄ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ Ή ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΘΕΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ. ΚΡΑΤΑ ΚΟΥΤΑΛΙ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 12 ΜΗΝΩΝ ΤΡΑΒΑ ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΧΑΜΗΛΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ 3-5sec. ΒΑΔΙΖΕΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΓΙΑ 4 ΒΗΜΑΤΑ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΛΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ. ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ. ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΔΙΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ .

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 15 ΜΗΝΩΝ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΕΡΠΕΙ ΣΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ (3). ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΣΠΡΩΧΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ. ΣΚΥΒΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΙΑ ΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΟΥ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΝΩ ΒΑΔΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΟΥ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΡΑΒΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΣΧΟΙΝΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ. ΚΡΑΤΑ ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ. ΑΝΟΙΓΕΙ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΤΥΘΕΙ. ΤΡΩΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΚΟΥΤΑΛΙ. ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ΤΟΥ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 18 ΜΗΝΩΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΝΗΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ. ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ. ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΝΩ ΒΑΔΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΟΥ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΕΝΩ ΤΡΑΒΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΜΕΝΑ ΣΕ ΣΧΟΙΝΙ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ, ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΕ ΛΥΜΕΝΑ ΚΟΡΔOΝΙΑ. ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΔΙΑ ΦΟΡA ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΚΟΠΙΜΑ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 21 ΜΗΝΩΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ. ΚΛΩΤΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΕΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 21 MΗΝΩΝ Α.ΚΡΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΜΙΚΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. Β.ΒΟΗΘΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ. ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΚΑΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑ. ΠΕΤΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΑΠΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΧΟΡΟΠΗΔΑ

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΒΕΙ ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΛΙΔΙ ΚΡΑΤΑ ΤO ΜΟΛΥΒΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ. ΠΛΕΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΑΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ. ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΠΙΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟΥΣ ΑΓΚΩΝΕΣ.

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΖΛ. ΚΟΒΕΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ. ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΚΡΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ. ΒΟΥΡΤΣΙΖΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ. ΤΡΩΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΙ ΚΑΙ ΠΕΤΑ ΤΑ ΜΙΣΑ ΕΞΩ. ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΟΜΑΔΑ.