3D Space Invaders Σαλτέας – Καλογεράς Παναγιώτης 3D Γραφικά 2002-2003.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Εισαγωγή στους Η.Υ. Πανίκος Βρυωνίδης.
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Τόσο ίδιοι – Τόσο διαφορετικοί δημιουργία ταινίας μικρού μήκους Συμμετοχή 7 ου Γυμνασίου Πάτρας
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Το μοντάζ και το πρόγραμμα
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Visual Basic 6 - Φυλλάδιο 2
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Δείτε τις 4 διαφάνειες και στη συνέχεια απαντήστε στην άσκηση
Δισδιάστατα γραφικά 2D Επίσης τα δισδιάστατα γραφικά μπορούν να διακριθούν δύο μεγάλες κατηγορίες: Διανυσματικά γραφικά (Vector Graphics): Χρησιμοποιούνται.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Αυτόνομοι Πράκτορες Εργασία Εξαμήνου Πανούσης Κωνσταντίνος Παναγιώτης ΑΜ: Nao Balance Χειμερινό εξάμηνο
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Χρήση & Λειτουργία Η/Υ Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Και ομοιότητες και διαφορές με την C.
Ολική (εσωτερική) ανάκλαση του φωτός
Οι συσκευές του υπολογιστή
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
Εργασία με παράθυρα.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Το ποντίκι (mouse) είναι συσκευή εισόδου που χρησιμοποιείται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το όνομα του προέρχεται από το χαρακτηριστικό σχήμα των.
Αυτόνομοι Πράκτορες 2010 Project: Ms Pac-man Παπαδημητρίου Γεώργιος.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ. Σταθερή μηδενική ταχύτητα Περιγραφή της κίνησης: Το σώμα είναι ακίνητο, μπορεί να έχει οποιαδήποτε θέση.
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 6 Χ. Καραγιαννίδης1/15 Προσθήκη Πολυμέσων, Έκδοση και Διαχείριση Σελίδων και Δικτυακών Τόπων Εργαστήριο 6 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης.
Γνωριμία με τις Ιδεοκατασκευές
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιωάννα Λεονταρίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Υπεύθυνη Τομέα Αισθητικής-Κοσμητολογίας.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Ο Ενότητα Αγροτική κοινωνία 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
S. CHR SOFTWARE DEVELOPMENT
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Power Point (Συνέχεια).
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Κεραμική εστία KM 5603 Προϊοντικά χαρακτηριστικά
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
Obstacle detection με χρήση sonars απότο ρομπότ ΝΑΟ
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την πρώτη φορά, εκτός από το βιβλίο, εγκαθίσταται και η πλατφόρμα Starlight η οποία στο μενού προγραμμάτων των Windows θα προσθέσει μία νέα.
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Το φως Περιεχόμενα Ενότητας Ιδιότητες του φωτός Ανάκλαση 3) Διάθλαση.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Το Hardware-Υλικό του Υπολογιστή
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
MAC layer (Επίπεδο ζεύξης)
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3D Space Invaders Σαλτέας – Καλογεράς Παναγιώτης 3D Γραφικά

Τι θα δούμε Παλιό καλό παιχνίδι Παλιό καλό παιχνίδι Τι θα κάνω τελικά Τι θα κάνω τελικά Τεχνικά θέματα Τεχνικά θέματα Άλλες λειτουργίες Άλλες λειτουργίες

Παλιό καλό παιχνίδι

3D Space Defender Επιφάνεια πλανήτη Επιφάνεια πλανήτη Πλήρως 3D Πλήρως 3D Διαφορετικές κάμερες Διαφορετικές κάμερες Εχθρικά διαστημόπλοια Εχθρικά διαστημόπλοια

3D Space Defender

Δυνατότητες Automap (2D) Automap (2D) Health Bar Health Bar Διαφορετικές κάμερες Διαφορετικές κάμερες Crosshair Crosshair

Τεχνικά θέματα Κίνηση Κίνηση Κινήσεις εχθρών (ΑΙ) Κινήσεις εχθρών (ΑΙ) Γραφικά Γραφικά Κάμερες Κάμερες Ήχος Ήχος Collision detection Collision detection

Κίνηση παίχτη Πλοήγηση στο χώρο με πλήκτρα Πλοήγηση στο χώρο με πλήκτρα Strafe movement Strafe movement Αλλαγή κατεύθυνσης πλοήγησης με χρήση mouse Αλλαγή κατεύθυνσης πλοήγησης με χρήση mouse

Κινήσεις εχθρών Random δημιουργία εχθρών ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας Random δημιουργία εχθρών ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας Κίνηση των εχθρών προς τις βάσεις με σκοπό την καταστροφή τους Κίνηση των εχθρών προς τις βάσεις με σκοπό την καταστροφή τους Αποφυγή καταστροφής τους Αποφυγή καταστροφής τους

Γραφικά 3D μοντέλα με τη χρήση του 3D Studio Max 3D μοντέλα με τη χρήση του 3D Studio Max Parsing  νέα κλάση εύκολη στο χειρισμό Parsing  νέα κλάση εύκολη στο χειρισμό Εκρήξεις με χρήση bitmaps Εκρήξεις με χρήση bitmaps

Γραφικά

Κάμερες Δύο βασικές διαφορετικές οπτικές γωνίες Δύο βασικές διαφορετικές οπτικές γωνίες –First person –From behind Διάφορες άλλες κάμερες (δεξιά, αριστερά, πίσω) Διάφορες άλλες κάμερες (δεξιά, αριστερά, πίσω)

Ήχος Ύπαρξη ήχου μόνο σε περιβάλλον MS Windows™ Ύπαρξη ήχου μόνο σε περιβάλλον MS Windows™ Χρήση.wav αρχείων Χρήση.wav αρχείων Απαραίτητη η library mmsystem.h Απαραίτητη η library mmsystem.h

Collision Detection Laser vs. enemies Laser vs. enemies –Χρήση ΑΑΒΒ (Axis aligned bounding boxes) –Χρήση OBB (Oriented bounding boxes)

Collision Detection Κάθε oriented bounding box αποτελείται από 6 πλευρές Κάθε oriented bounding box αποτελείται από 6 πλευρές Ευκολία στον έλεγχο Ευκολία στον έλεγχο Εάν έχουμε σύγκρουση Εάν έχουμε σύγκρουση –Σταμάτησε_αντικείμενο –Μείωσε_ταχύτητα –Κατέστρεψε_αντικείμενο

Άλλες λειτουργίες Full screen / windowed mode Full screen / windowed mode Hi-scores Hi-scores Αλλαγή πλήκτρων από το χρήστη Αλλαγή πλήκτρων από το χρήστη Επιλογή δυσκολίας παιχνιδιού Επιλογή δυσκολίας παιχνιδιού