3D Space Invaders Σαλτέας – Καλογεράς Παναγιώτης 3D Γραφικά
Τι θα δούμε Παλιό καλό παιχνίδι Παλιό καλό παιχνίδι Τι θα κάνω τελικά Τι θα κάνω τελικά Τεχνικά θέματα Τεχνικά θέματα Άλλες λειτουργίες Άλλες λειτουργίες
Παλιό καλό παιχνίδι
3D Space Defender Επιφάνεια πλανήτη Επιφάνεια πλανήτη Πλήρως 3D Πλήρως 3D Διαφορετικές κάμερες Διαφορετικές κάμερες Εχθρικά διαστημόπλοια Εχθρικά διαστημόπλοια
3D Space Defender
Δυνατότητες Automap (2D) Automap (2D) Health Bar Health Bar Διαφορετικές κάμερες Διαφορετικές κάμερες Crosshair Crosshair
Τεχνικά θέματα Κίνηση Κίνηση Κινήσεις εχθρών (ΑΙ) Κινήσεις εχθρών (ΑΙ) Γραφικά Γραφικά Κάμερες Κάμερες Ήχος Ήχος Collision detection Collision detection
Κίνηση παίχτη Πλοήγηση στο χώρο με πλήκτρα Πλοήγηση στο χώρο με πλήκτρα Strafe movement Strafe movement Αλλαγή κατεύθυνσης πλοήγησης με χρήση mouse Αλλαγή κατεύθυνσης πλοήγησης με χρήση mouse
Κινήσεις εχθρών Random δημιουργία εχθρών ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας Random δημιουργία εχθρών ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας Κίνηση των εχθρών προς τις βάσεις με σκοπό την καταστροφή τους Κίνηση των εχθρών προς τις βάσεις με σκοπό την καταστροφή τους Αποφυγή καταστροφής τους Αποφυγή καταστροφής τους
Γραφικά 3D μοντέλα με τη χρήση του 3D Studio Max 3D μοντέλα με τη χρήση του 3D Studio Max Parsing νέα κλάση εύκολη στο χειρισμό Parsing νέα κλάση εύκολη στο χειρισμό Εκρήξεις με χρήση bitmaps Εκρήξεις με χρήση bitmaps
Γραφικά
Κάμερες Δύο βασικές διαφορετικές οπτικές γωνίες Δύο βασικές διαφορετικές οπτικές γωνίες –First person –From behind Διάφορες άλλες κάμερες (δεξιά, αριστερά, πίσω) Διάφορες άλλες κάμερες (δεξιά, αριστερά, πίσω)
Ήχος Ύπαρξη ήχου μόνο σε περιβάλλον MS Windows™ Ύπαρξη ήχου μόνο σε περιβάλλον MS Windows™ Χρήση.wav αρχείων Χρήση.wav αρχείων Απαραίτητη η library mmsystem.h Απαραίτητη η library mmsystem.h
Collision Detection Laser vs. enemies Laser vs. enemies –Χρήση ΑΑΒΒ (Axis aligned bounding boxes) –Χρήση OBB (Oriented bounding boxes)
Collision Detection Κάθε oriented bounding box αποτελείται από 6 πλευρές Κάθε oriented bounding box αποτελείται από 6 πλευρές Ευκολία στον έλεγχο Ευκολία στον έλεγχο Εάν έχουμε σύγκρουση Εάν έχουμε σύγκρουση –Σταμάτησε_αντικείμενο –Μείωσε_ταχύτητα –Κατέστρεψε_αντικείμενο
Άλλες λειτουργίες Full screen / windowed mode Full screen / windowed mode Hi-scores Hi-scores Αλλαγή πλήκτρων από το χρήστη Αλλαγή πλήκτρων από το χρήστη Επιλογή δυσκολίας παιχνιδιού Επιλογή δυσκολίας παιχνιδιού