Έντυπα Μέσα Ιανουάριος 2010
Η Έρευνα Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch. Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε μήνα. Το δείγμα αλλάζει εντελώς κάθε 15 μέρες. Το κάθε άτομο που συμμετέχει στην έρευνα λαμβάνει μέρος για 14 συνεχόμενες μέρες. Έχει δικαίωμα να ξανασυμμετάσχει στην έρευνα μόνο εφόσον περάσουν 3 μήνες. Το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού όσον αφορά: Ηλικία, Φύλο, Επαρχεία
Αναγνωσιμότητα Εφημερίδων Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας
Προφίλ Εφημερίδων Ανά Φύλο Data for Rolling Semester
Προφίλ Εφημερίδων Ανά Κοινωνική Τάξη Data for Rolling Semester
Προφίλ Εφημερίδων Ανά Περιοχή Data for Rolling Semester
Προφίλ Εφημερίδων Πολιτική Τοποθέτηση Data for Rolling Semester
Weekly Magazines Total Usage
Αναγνωσιμότητα Γυναικείων Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας
Αναγνωσιμότητα Αντρικών Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας
Αναγνωσιμότητα Εβδομαδιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας
Αναγνωσιμότητα Άλλων Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας
Magazines Profile Ανά Φύλο Profiles are run on a rolling six month basis
Magazines Profile Ανά Ηλικία Profiles are run on a rolling six month basis
Magazines Profile Ανά Κοινωνική Τάξη Profiles are run on a rolling six month basis
Magazines Profile Περιοχή Profiles are run on a rolling six month basis