Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Θεωρία & Εφαρμογές (445)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Advertisements

Νίκη Νεάρχου* & Αριάδνη Στογιαννίδου
NUR211-Ψυχολογία Τμήμα Νοσηλευτικής
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Δυναμική της ομάδας και Διδακτική
Η Θεωρία της Gottfredson
« Οι μαθητές εκπαιδεύουν μαθητές σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου » Ευαγγελία Σιαφαρίκα Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας.
Η παρουσία του εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα. Ο εκπαιδευτικός ως πρότυπο (role model) Ο εκπαιδευτικός: είτε το επιδιώκει είτε όχι, είτε το θέλει είτε.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ελευθερία Ν. Γωνίδα Τμήμα Ψυχολογίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Μάθηση και Εκπαίδευση: Διορθώνοντας το Λάθος και Ενισχύοντας το Σωστό Ψυχολογική.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
Δυσκολίες προσαρμογής των παιδιών και των εφήβων. Ιδιαιτερότητες – διάκριση απο την ομαλή συμπεριφορά.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- mail :
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Ταυτότητες εκπαιδευτικού
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
«PORTFOLIO Μαθητή »   Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εταιρική Διακυβέρνηση
εκπαιδευτικη μεταβαση
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Εργασία σε ομάδες.
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης Μάθημα 10ο
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
Ο πολυσύνθετος ρόλος του εκπαιδευτικού
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
«Εγκλεισμός και εκπαίδευση: δύο δρόμοι συγκλίνοντες ή παράλληλοι;»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Εκφοβισμός ≠ Επιθετικότητα ή πείραγμα
ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΩΡΙΟ Κατασκευές σπιτιών από όλο τον κόσμο στο εργαστήριο τεχνολογίας από μαθητές της Α΄ τάξης το 2007.
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Ελισάβετ Βεντούρα Κυριακή Δημακάκου
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Θεωρία & Εφαρμογές (445) Ελευθερία Γωνίδα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εαρινό Εξάμηνο 2015

Εργασίες Συνεργασία με την κ. Αλεξάνδρα Δεδικούση Ψυχολόγο, Msc Σχολικής & Εξελικτικής Ψυχολογίας Ώρες συνεργασίας: Πέμπτη, 6 – 8, Νησίδα, 416 email: alexandra_dedikousi@yahoo.gr

Η παρουσίαση εργασιών θα ξεκινήσει στις 28 Απριλίου 2015!

Κίνητρα και συναισθήματα 28.04.2015 Κίνητρα και συναισθήματα Ε1: Ν=4 - Brown, M. B. (2004). Academic motivation: Strategies for parents. In A. S. Canter et al. (Eds.), Helping children at home and school II: Handouts for families and educators. Bethesda, MD: NASP - Brown, M. B. (2004). Academic motivation: A guide for teachers. In A. S. Canter et al. (Eds.), Helping children at home and school II: Handouts for families and educators. Bethesda, MD: NASP - Carlton, M. (2004). Motivating learning in young children. In A. S. Canter et al. (Eds.), Helping children at home and school II: Handouts for families and educators. Bethesda, MD: NASP Ε2: Ν=3 Γωνίδα, Ε. (2012). Κίνητρα και Μάθηση: Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας. Στο Σ. Χατζηχρήστου & Η. Μπεζεβέγκης (Επιμ. Έκδοσης), Ψυχο-Παιδία: Θέματα ανάπτυξης και προσαρμογής των παιδιών στην οικογένεια και το σχολείο (σελ. 130-171). Αθήνα: Πεδίο.

Συμπεριφορές Αποφυγής 05.05.2015 Συμπεριφορές Αποφυγής Ε1. Ν=2 Λεονταρή, Α. (2006). Αυτο-υπονόμευση. Στο Ε. Συγκολλίτου (Επιμ.Έκδ.), Έννοια του εαυτού και λειτουργικότητα στο σχολείο (σελ. 119-138). Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη.

Αυτο-αντίληψη & Αυτο-εκτίμηση 12.05.2015 Αυτο-αντίληψη & Αυτο-εκτίμηση Ε1. Ν=3 Γωνίδα, Ε. Ν. (2006). Αντιλήψεις για τον εαυτό μαθητών/ριών με δυσκολίες μάθησης. Στο Ε. Συγκολλίτου (Επιμ.Έκδ.), Έννοια του εαυτού και λειτουργικότητα στο σχολείο (σελ. 167-200). Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη. Ε2. Ν=2 Λεονταρή, Α. (2012). Αυτοεκτίμηση: μια βασική ψυχολογική ανάγκη; Στο Σ. Χατζηχρήστου & Η. Μπεζεβέγκης (Επιμ. Έκδοσης), Ψυχο-Παιδία: Θέματα ανάπτυξης και προσαρμογής των παιδιών στην οικογένεια και το σχολείο (σελ. 299-321). Αθήνα: Πεδίο.

19.05.2015 Ψυχολογικό περιβάλλον τάξης Ε1. N=2 Συγκολλίτου, Ε., & Γωνίδα, Ε. (2005). Αντιλήψεις για χαρακτηριστικά του ψυχολογικού κλίματος της τάξης: Η σχέση τους με την επίδοση και την αυτο-αποτελεσματικότητα. Στο Φ. Βλάχος, Φ. Μπονώτη, Γ. Μεταλλίδου, Ε. Δερμιτζάκη, & Α. Ευκλείδη (Επιμ. Έκδ.), Επιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος, Τόμος 3 (σελ. 177-199). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Γονεϊκότητα και μαθησιακά επιτεύγματα των παιδιών. 26.05.2015 Γονεϊκότητα και μαθησιακά επιτεύγματα των παιδιών. Ε1. N=2 Blount Morse, A., & Christenson, S. (2004). School completions and student engagement: Information and strategies for parents. In A. S. Canter et al. (Eds.), Helping children at home and school II: Handouts for families and educators. Bethesda, MD: NASP Ε2. N=2 Dawson, P. (2004). Homework: A guide for parents. In A. S. Canter et al. (Eds.), Helping children at home and school II: Handouts for families and educators. Bethesda, MD: NASP

Γονεϊκότητα και μαθησιακά επιτεύγματα των παιδιών. 02.06.2015 Γονεϊκότητα και μαθησιακά επιτεύγματα των παιδιών. E3. N=2 Joseph, L. (2004). Reading-encouraging positive attitudes: Strategies for parents and teachers. In A. S. Canter et al. (Eds.), Helping children at home and school II: Handouts for families and educators. Bethesda, MD: NASP E4. N=2 Callender, S., & Hansen, A. (2004). Family-school partnerships: Information and approaches for educators. In A. S. Canter et al. (Eds.), Helping children at home and school II: Handouts for families and educators. Bethesda, MD: NASP