Επιχειρηματική Λειτουργία Κυλικεία – Μπαρ - Εστιατόρια Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Συστήματα επισιτισμού
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι είναι η κομποστοποίηση Η κομποστοποίηση είναι μια φυσική διαδικασία η οποία μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια πλούσια σκούρα ουσία.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
 Πλεονεκτήματα των φαγητών εύκολης χρήσης  Μειονεκτήματα των φαγητών εύκολης χρήσης  Οδηγίες για τη σωστή χρήση φαγητών εύκολης χρήσης  Θρεπτική.
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΣΗΜΑΝΣΗ # 2.
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 7 η Αποτίμηση Μη Αγοραίων Αγαθών.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Εγκαταστάσεων.
Κυκλοφορία & Πάρκινγκ Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Μηχανημάτων - προμηθειών - εξοπλισμού.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Food and Beverage Operations and Management
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Τιμές Μεταφοράς.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
OASIS PALACE.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρηματική Λειτουργία Κυλικεία – Μπαρ - Εστιατόρια Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων

Η αθλητική εγκατάσταση είναι πόλος έλξης πολλών ανθρώπων (αθλητών, προπονητών, θεατών), οι οποίοι περνούν αρκετό χρόνο σε αυτέςΗ αθλητική εγκατάσταση είναι πόλος έλξης πολλών ανθρώπων (αθλητών, προπονητών, θεατών), οι οποίοι περνούν αρκετό χρόνο σε αυτές Επιχειρηματική Λειτουργία Αθλητικής Εγκατάστασης

Το συγκεκριμένο γεγονός μπορεί να αξιοποιηθεί από τη διοίκηση της εγκατάστασης ώστε:  Να διευκολύνει τους χρήστες της εγκατάστασης  Να αποκομίσει κάποια κέρδη, τα οποία θα συμβάλλουν στη χρηματοδότηση της λειτουργίας της

Η ύπαρξη κυλικείων, μπαρ & εστιατορίων αποτελεί βασικό παράγοντα επιχειρηματικής λειτουργίας της αθλητικής εγκατάστασης Το τμήμα αυτό (food service) είναι υπεύθυνο για την προετοιμασία, παράδοση, και πώληση τροφίμων και ποτών στους πελάτες του αθλητικού κέντρου Επιχειρηματική Λειτουργία Αθλητικής Εγκατάστασης

Τρόποι Λειτουργίας Του Τμήματος «Τροφίμων» Ψιλικά-Μικροπράγματα (Novelties) Ψιλικά-Μικροπράγματα (Novelties) Κέιτερινγκ (Catering) Κέιτερινγκ (Catering) Παραχώρηση (Concessions) Παραχώρηση (Concessions)

Παραχώρηση - Concessions Είναι πολύ σημαντική στην επιτυχή λειτουργία του Α.Κ.Είναι πολύ σημαντική στην επιτυχή λειτουργία του Α.Κ. Αποτελεί συχνά τον πιο καθοριστικό παράγοντα οικονομικής επιτυχίας του Α. Κ.Αποτελεί συχνά τον πιο καθοριστικό παράγοντα οικονομικής επιτυχίας του Α. Κ. «Τρόφιμα και ποτά» συμβαδίζουν με τα σπορ και την αναψυχή.«Τρόφιμα και ποτά» συμβαδίζουν με τα σπορ και την αναψυχή.

Παραδείγματα SUPERDOME, New Orleans, Tα έσοδα από πωλήσεις ‘τροφίμων & ποτών’ ανήλθαν στο ποσό των $7,5 εκατ., ή στο 60% των λειτουργικών εσόδων του κέντρου.SUPERDOME, New Orleans, Tα έσοδα από πωλήσεις ‘τροφίμων & ποτών’ ανήλθαν στο ποσό των $7,5 εκατ., ή στο 60% των λειτουργικών εσόδων του κέντρου. TULANE UNIVERSITY (Basketball Arena). Τα έσοδα αυτά αποτέλεσαν το 72% των καθαρών κερδών του κέντρου το 1990.TULANE UNIVERSITY (Basketball Arena). Τα έσοδα αυτά αποτέλεσαν το 72% των καθαρών κερδών του κέντρου το 1990.

Αποτελεσματική Λειτουργία Για να είναι αποτελεσματική η λειτουργία του τμήματος αυτού, χρειάζόνται πολλά περισσότερα από το να προσφέρεις προϊόντα σε φθηνές τιμές.Για να είναι αποτελεσματική η λειτουργία του τμήματος αυτού, χρειάζόνται πολλά περισσότερα από το να προσφέρεις προϊόντα σε φθηνές τιμές. Απαιτείται γνώση: μάνατζμεντ, μάρκετινγκ, οικονομικής διαχείρισης, επιχειρησιακού σχεδιασμού,επιχειρηματικής νομοθεσίας, διαφήμισης, και διοίκησης προσωπικού.Απαιτείται γνώση: μάνατζμεντ, μάρκετινγκ, οικονομικής διαχείρισης, επιχειρησιακού σχεδιασμού,επιχειρηματικής νομοθεσίας, διαφήμισης, και διοίκησης προσωπικού.

Εφοδιασμός - Stocking Αποτελεί σημαντικό στοιχείο της λειτουργίας του τμήματος ‘τροφίμων και ποτών’.Αποτελεί σημαντικό στοιχείο της λειτουργίας του τμήματος ‘τροφίμων και ποτών’. Η αγορά προϊόντων πρέπει να βασίζεται στην ποιότητα, στη τιμή, στο service και στην αποδοχή τους από τους καταναλωτές.Η αγορά προϊόντων πρέπει να βασίζεται στην ποιότητα, στη τιμή, στο service και στην αποδοχή τους από τους καταναλωτές. Συχνά το προσωπικό του Α.Κ. δοκιμάζει επιλεκτικά κάποια προϊόντα για να επιλέξει το καλύτερο.Συχνά το προσωπικό του Α.Κ. δοκιμάζει επιλεκτικά κάποια προϊόντα για να επιλέξει το καλύτερο.

Επιλογή Προϊόντων Τα πιο δημοφιλή προϊόντα την περίοδο αυτή στις ΗΠΑ είναι τα ποπ κόρν, τα χοτ ντογκς, νάτσος, ξηροί καρποί (φυστίκια), αναψυκτικά και η μπύρα.Τα πιο δημοφιλή προϊόντα την περίοδο αυτή στις ΗΠΑ είναι τα ποπ κόρν, τα χοτ ντογκς, νάτσος, ξηροί καρποί (φυστίκια), αναψυκτικά και η μπύρα. Μετά την επιλογή των πιο ποιοτικών προϊόντων, πρέπει να βλέπουμε με λεπτομέρεια τις προηγούμενες στατιστικές κατανάλωσης.Μετά την επιλογή των πιο ποιοτικών προϊόντων, πρέπει να βλέπουμε με λεπτομέρεια τις προηγούμενες στατιστικές κατανάλωσης.

Επιλογή Προϊόντων Μη φθαρτά προϊόντα πρέπει να αγοράζονται σε μεγάλες ποσότητες για όλη τη χρονιά.Μη φθαρτά προϊόντα πρέπει να αγοράζονται σε μεγάλες ποσότητες για όλη τη χρονιά. Φθαρτά προϊόντα και προϊόντα με ημερομηνία λήξης πρέπει να αγοράζονται έτσι ώστε να είναι φρέσκα για κάθε εκδήλωση.Φθαρτά προϊόντα και προϊόντα με ημερομηνία λήξης πρέπει να αγοράζονται έτσι ώστε να είναι φρέσκα για κάθε εκδήλωση.

Παραδείγματα Η πώληση μπύρας είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο κέρδος.Η πώληση μπύρας είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο κέρδος. Τα ποπκόρν έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους. Κόστος 5 σεντς, πώληση $2-$2.50.Τα ποπκόρν έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους. Κόστος 5 σεντς, πώληση $2-$ % των πωλήσεων γίνονται στα ημίχρονα, ενώ μόνο το 20% γίνονται μετά τα ημίχρονα.80% των πωλήσεων γίνονται στα ημίχρονα, ενώ μόνο το 20% γίνονται μετά τα ημίχρονα.

Γρήγορο (Εύκολο) Φαγητό Κατεψυγμένο (frozen) Σε σκόνη (powdered) Αφυδατωμένο -ξερό (dehydrated)

Πλεονεκτήματα Μεγάλη ποικιλίαΜεγάλη ποικιλία Μικρή γνώση και εκπαίδευση για την παρασκευή και προσφορά στους καταναλωτέςΜικρή γνώση και εκπαίδευση για την παρασκευή και προσφορά στους καταναλωτές Οικονομία: σε κόστος, σε χρόνο και εργασία (καθαρισμός, τακτοποίηση- γαρνίρισμα, πακετάρισμα, αποθήκευση, μαγείρεμα, και σερβίρισμα)Οικονομία: σε κόστος, σε χρόνο και εργασία (καθαρισμός, τακτοποίηση- γαρνίρισμα, πακετάρισμα, αποθήκευση, μαγείρεμα, και σερβίρισμα)

Εύκολη διάθεση Εύκολη αποθήκευση Ελάχιστα μηχανήματα Λιγότερα προβλήματα υγιεινής Ελάχιστα εκπαιδευμένο προσωπικό Πλεονεκτήματα

Προϋποθέσεις Χώροι αποθήκευσηςΧώροι αποθήκευσης Κατάλληλες θέσεις (σταντ) για τους θεατέςΚατάλληλες θέσεις (σταντ) για τους θεατές Σε μεγάλα Α.Κ. πρέπει να βρίσκονται κοντά σε ασανσέρ και κοντά σε όλες τις ‘θέσεις’Σε μεγάλα Α.Κ. πρέπει να βρίσκονται κοντά σε ασανσέρ και κοντά σε όλες τις ‘θέσεις’ Πρέπει να είναι έτσι τοποθετημένα ώστε να εξυπηρετούν όλους τους θεατέςΠρέπει να είναι έτσι τοποθετημένα ώστε να εξυπηρετούν όλους τους θεατές Ο θεατής πρέπει να χρειάζεται το πολύ δευτερ. για να φτάσει σε ένα σταντ.Ο θεατής πρέπει να χρειάζεται το πολύ δευτερ. για να φτάσει σε ένα σταντ.

Διαφήμιση Τα σταντ πρέπει να είναι φωτισμένα, με πολύ χρώμα, και με ελκυστικές φωτογραφίες των προϊόντων που παρέχουν.Τα σταντ πρέπει να είναι φωτισμένα, με πολύ χρώμα, και με ελκυστικές φωτογραφίες των προϊόντων που παρέχουν. Πρέπει να υπάρχουν κατάλογοι των προϊόντωνΠρέπει να υπάρχουν κατάλογοι των προϊόντων Πρέπει να ξεχωρίζουν από το χρώμα του υπόλοιπου Α.Κ.Πρέπει να ξεχωρίζουν από το χρώμα του υπόλοιπου Α.Κ. Καλή χωροταξία Καλή χωροταξία Εκπαίδευση του προσωπικού σε τεχνικές πωλήσεωνΕκπαίδευση του προσωπικού σε τεχνικές πωλήσεων

Αλκοολούχα Ποτά Μειονεκτήματα: κοινωνική αντίθεση, ατυχήματα, νομικά προβλήματα, αποζημιώσεις Πλεονεκτήματα: Τα πιο επικερδή προϊόντα Χορηγοί

Συντήρηση Καθαροί χώροι Ευπρεπείς εργαζόμενοι Επόπτες Καθαρισμός του χώρου μετά τις εκδηλώσεις

Πλανόδιοι - Αυτόματοι Πωλητές Πολλοί θεατές δεν θέλουν να χάσουν τίποτε από κάποιο αγώνα με αποτέλεσμα να προτιμούν αυτό το είδος παροχής υπηρεσιών Πολύ επικερδές

Τάσεις Παρέχονται επώνυμα προϊόντα, από τις πωλήσεις των οποίων παίρνει κάποιο ποσοστό το Α.Κ.Παρέχονται επώνυμα προϊόντα, από τις πωλήσεις των οποίων παίρνει κάποιο ποσοστό το Α.Κ. Εκτός από την προσφορά επώνυμων προϊόντων, παρέχονται τρόφιμα πιο υγιεινά, με σύγχρονα μηχανήματα παρασκευής και συσκευασίας.Εκτός από την προσφορά επώνυμων προϊόντων, παρέχονται τρόφιμα πιο υγιεινά, με σύγχρονα μηχανήματα παρασκευής και συσκευασίας.

Υγιεινή Τροφίμων Οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής.Οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής. Πρέπει να επιθεωρούνται τα οχήματα μεταφοράς των τροφίμωνΠρέπει να επιθεωρούνται τα οχήματα μεταφοράς των τροφίμων Τα προϊόντα πρέπει να αποθηκεύονται σε κατάλληλους χώρουςΤα προϊόντα πρέπει να αποθηκεύονται σε κατάλληλους χώρους Ατομική υγιεινή εργαζομένωνΑτομική υγιεινή εργαζομένων

Ψιλικά Flat fee: Πληρώνεται κάποιο ποσό, συνήθως προκαταβολικά (εκδηλώσεις χωρίς εισιτήριο).Flat fee: Πληρώνεται κάποιο ποσό, συνήθως προκαταβολικά (εκδηλώσεις χωρίς εισιτήριο). Ποσοστό επί των πωλήσεων: Ο πωλητής πληρώνει κάποιο συμφωνημένο ποσοστό επί των πωλήσεων (5%-20%).Ποσοστό επί των πωλήσεων: Ο πωλητής πληρώνει κάποιο συμφωνημένο ποσοστό επί των πωλήσεων (5%-20%).

Ποσοστό επί των πωλήσεων του Α.Κ.: Το Α.Κ. το οποίο είναι υπεύθυνο για τις πωλήσεις λαμβάνει ένα ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων (5%-20%).Ποσοστό επί των πωλήσεων του Α.Κ.: Το Α.Κ. το οποίο είναι υπεύθυνο για τις πωλήσεις λαμβάνει ένα ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων (5%-20%). Ποσό ανά άτομο: Ο πωλητής πληρώνει ένα ποσό για κάθε άτομο (1-25 σεντς/άτομο).Ποσό ανά άτομο: Ο πωλητής πληρώνει ένα ποσό για κάθε άτομο (1-25 σεντς/άτομο).Ψιλικά

Προσωπικό Πωλήσεων Συμφωνίες - Λαθρεμπόριο ΕκπαίδευσηΕκπαίδευση Έμπειρο προσωπικόΈμπειρο προσωπικό Προστασία από κλοπέςΠροστασία από κλοπές Ανταγωνισμός μεταξύ Α.Κ.Ανταγωνισμός μεταξύ Α.Κ. Άδεια - έλεγχος προϊόντων - κατάσχεσηΆδεια - έλεγχος προϊόντων - κατάσχεση