ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Μια μεγάλη διαμάχη του Τρωικού πολέμου
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΤΣΟΚΑΝΑ, ΣΤΕΛΛΑΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΝΑΣ ΦΥΤΙΛΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Εργασία της Γ’1 Δημοτικού
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Δρόμος αρετής και δύναμης
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Στέλιος Τ., Γιώργος Τ. & Κώστας Π., Β3 – 7gymioa
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Ο θάνατος του Πάτροκλου
Οι Αχαιοί φτάνουν στην Τροία
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ
Μια διαφορετική…… «ματιά» στην Ιλιάδα
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Το μήλο της Έριδος.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ (ΑΠΛΕΣ &ΠΛΑΤΙΕΣ)
Σύγκριση Ελένης και Ανδρομάχης
ΈΚΤΟΡΑΣ.
ΙΛΙΑΔΑ.
Η ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ Η ΚΑΙΝΗ ΕΛΕΝΗ.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Ο Τρωικός Πόλεμος Ο Τρωικός Πόλεμος Ενότητα 5 Γ’ & Δ’ Τάξη Χάρης Λεμονιάς 2008.
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
Προτομή του Ομήρου. Ρωμαίκό αντίγραφο έργου του 5ου αιώνα. München, Glyptothek.
ΟΙ 12 ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ. ΔΙΑΣ Ο πατέρας των Θεών και ο σπουδαιότερος από αυτούς. Θεός των καιρικών φαινομένων, προστάτης των ξένων, της οικογένειας.
Η μονομαχία Έκτορα και Αχιλλέα -Δεν τρέχω άλλο, Αχιλλέα. Είναι ώρα να αναμετρηθούμε, Ή θα με σκοτώσεις ή θα σε σκοτώσω. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Έλα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Σωκρατησ: βιοσ και η Διδασκαλια Ενοσ Μεγαλου Φιλοσοφου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Επικοινωνία ….τι είναι;
Ο Ηρόδοτος ως ιστορικός και αφηγητής.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
στ Ο Έκτορας στην Τροία – Ο Έκτορας συναντά την Ανδρομάχη
Το παραμύθι της Περσεφόνης
Η TITANOMAXIA ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΥΠΗΡΧΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΟΣ. ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΓΗ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΝΙΚΟΛΑΣ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΔΙΟΝΥΣΗΣ-ΦΕΝΙΑ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΣΤΕΛΛΑ-ΑΝΔΡΕΑΣ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΝΙΚΟΛΑΣ-ΝΕΦΕΛΗ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΔΗΜΗΤΡΗΣ- ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Τι είναι ο διάλογος Σύμφωνα με τα λεξικά η λέξη διάλογος σημαίνει συνομιλία, συζήτηση. Ο διάλογος μπορεί να είναι μια απλή ερωταπόκριση, που αποβλέπει στην τυπική πληροφόρηση, ή μια προσπάθεια για βαθύτερη επικοινωνία με στόχο την αναζήτηση της αλήθειας.

Πόσο βοηθάει ο διάλογος στην επίλυση των προβλημάτων O διάλογος μπορεί να βοηθήσει το άτομο να βρει διέξοδο στα προβλήματα της εποχής. O διάλογος μπορεί να αποτελέσει μέσο επίλυσης ειδικών κοινωνικών προβλημάτων, όπως είναι, η σύγκρουση μεταξύ γονέων και παιδιών, το διαζύγιο κ.ά.

Να γράψετε τη δική σας άποψη για το διάλογο Να γράψετε τη δική σας άποψη για το διάλογο. Εσείς πιστεύετε ότι λύνει προβλήματα ή οχί?Να γράψετε τα επιχειρήματα που έχετε για τη μια ή την άλλη άποψη Κατά την δική μας άποψη ο διάλογος είναι η επικοινωνία δύο ή περισσότερων ανθρώπων. Επίσης πιστεύουμε ότι ο διάλογος λύνει τα προβλήματα, διότι μπορούμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας, βρίσκουμε ευκολότερα την λύση στα προβλήματα μας, μοιράζουμε τον πόνο μας και νιώθουμε την συμπαράσταση του συνομιλητή μας

Να αναλύσετε τους διαλόγους στην Ιλιάδα(ποιοι διαλέγονται Να αναλύσετε τους διαλόγους στην Ιλιάδα(ποιοι διαλέγονται? Ποιο είναι το θέμα του διαλόγου? Ποια επιχειρήματα χρησιμοποιούν για να πείσουν το συνομιλητή? Ποιο είναι το αποτέλεσμα του διαλόγου?) Έκτορας- Ανδρομάχη Θέμα του διαλόγου είναι ο Έκτορας που η Ανδρομάχη του ζητά να μείνει μέσα στην Τροία αλλά αυτός θέλει να πολεμήσει λόγω τιμής. Η Ανδρομάχη του λέει ότι αν πεθάνει ο γιος του θα μείνει ορφανό και αυτή θα γίνει χήρα, ακόμα λέει αν πέθαινε εκείνος θα πέθαινε και η ίδια. Ο Έκτορας της είπε ότι δεν θα μπορούσε να αντικρίσει τα πρόσωπα των ανδρών και των σεμνών γυναικών αν έμενε μέσα στα τείχη και ότι μάχεται για την τιμή του πατέρα του και τη δική του. Το αποτέλεσμα ήταν ο Έκτορας να πάει να πολεμήσει και η Ανδρομάχη να πάει να τον θρηνεί ζωντανό

Ήρα- Δίας- Ήφαιστος Θέμα του διαλόγου είναι ο τσακωμός του Δία με την Ήρα και η παρέμβαση του Ήφαιστου για να παρηγορήσει την Ήρα. Ο Δίας καθώς μάλωνε με την Ήρα της είπε ότι θα την πέταγε κάτω από τον Όλυμπο, διότι ρωτούσε να μάθει τι είχε υποσχεθεί στην Θέτιδα. Της είπε δεν θα την βοηθούσε κανένας θεός να γυρίσει πίσω. Ο Ήφαιστος παρηγόρησε την Ήρα λέγοντας πως τον είχε πετάξει μια φορά ο Δίας και έκανε πολύ καιρό να βρει τον δρόμο να γυρίσει. Το αποτέλεσμα αυτού του διαλόγου ήταν να ηρεμήσουν τα πράγματα και οι θεοί να κάνουν ένα μεγάλο συμπόσιο ξεχνώντας τα προηγούμενα συναισθήματά τους.

ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΪΖΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΥΠΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΔΑΣ ΣΥΜΕΛΑ ΚΟΣΜΙΔΟΥ