ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος – Εκφράσεις περιεκτικότητας
Advertisements

Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
Τα θηλαστικά.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Περιεκτικότητα %w/w - %w/v - %v/v.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Κοστολόγηση Μάθημα 5ον.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ -
Ο ατμοσφαιρικός αέρας. Ο ατμοσφαιρικός αέρας. Τα δοχεία που νομίζουμε ότι είναι άδεια στην πραγματικότητα περιέχουν αέρα. Όταν ο αέρας ελευθερωθεί μέσα.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ
Φως και χρώματα (α).
Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη,
Η αρχή της ζωής.
ΤΑ ΖΩΑ.
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
Χημεία Α΄Λυκείου 4ο κεφάλαιο Περιεκτικότητες διαλυμάτων Αραίωση
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
Διάθλαση του φωτός. Διάθλαση του φωτός Έναυσμα Ενδιαφέροντος.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Αναπνοή και υγεία.
Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Μήκος (L) και επιφάνειες (S)
Επίδραση του ανθρώπου στα οικοσυστήματα
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
Μάζα. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι.
Πώς βλέπουμε.
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικόνα.
ΦΕ1: ΟΓΚΟΣ Για να προσδιορίσουμε τον όγκο ενός υγρού ή ενός στερεού με ακανόνιστο σχήμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ογκομετρικό δοχείο. Ο όγκος του.
2.2.1– Μείγματα.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
Νερό Το 70% της επιφάνειας της Γης.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
Η αρχή της ζωής.
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ.
Μεσογειακή διατροφή.
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Παραγωγή βιο υδρογόνου
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ

Όγκος

Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων

ΠειραματισμόςΠειραματισμός

ΠειραματισμόςΠειραματισμός 400 ml500 ml100 ml 400 ml460 ml60 ml 400 ml480 ml80 ml 400 ml430 ml30 ml 400 ml440 ml40 ml 400 ml450 ml50 ml

ΠειραματισμόςΠειραματισμός 330 ml 500 ml 2 l 0,5 l 1,5 l Μεγάλο χάρτινο δοχείο από γάλα, μεγάλο μπουκάλι νερού, μικρό χάρτινο δοχείο από γάλα, μικρό μπουκάλι νερού, κουτάκι αναψυκτικού.

Εξαγωγή συμπεράσματος  Ο όγκος είναι μια χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων.  Μετράμε τον όγκο των σωμάτων χρησιμοποιώντας το ογκομετρικό δοχείο.

 Ο όγκος του βυθισμένου σώματος είναι: 450 ml- 250 ml = 200 ml  Η αντλία μετρά τον όγκο της βενζίνης σε λίτρα. Εμπέδωση - Γενίκευση

 Δοχείο γάλακτος 2 l δοχείο αναψυκτικού 1,5 l δοχείο νερού 1l