ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογιεσ εκπαιδευσησ
Advertisements

 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
ΣΤ΄ Τάξη 42ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Το παιχνίδι των πράξεων
Γνωριμία με το Scratch.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΥΘΟΣ ΑΙΣΩΠΟΥ
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
Κωνσταντίνος Χαρατσής Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος.
Εισαγωγη στο scratch.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Πάσχα Ελένη Π..
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
Διδακτική Πληροφορικής
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις. Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
The Running Pig Από την ομάδα Elements Βερριοπούλου Αλεξάνδρα Βρανά Δήμητρα Γκόρου Ελβίρα Δημοπούλου Στέλλα-Φοίβη.
Εργαστήριο 2 : Scratch (Μέρος 2ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Κώδικας χρήσης Διαδικτύου
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
Κίνηση στο Scratch.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Το Σχολειό μου.
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με GreenFoot
Τα Ψαράκια Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
1Εντολή Δείξε
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζαχάρως Ε’ Τάξη Ενότητα: Προγραμματίζω τον υπολογιστή Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://scratch.mit.edu/projects/43506452/ και στην ιστοσελίδα του μαθήματος http://1dimzacharo.weebly.com/

Η υλοποίηση του έργου χωρίζεται σε 3 μέρη: Δημιουργία του Σκηνικού με τη Ζωγραφική του Scratch.

2. Εισαγωγή εντολών για τη φόρμουλα Εντολές αρχικοποίησης Η φόρμουλα κινείται με τα βελάκια του πληκτρολογίου. Η κίνηση προς τα εμπρός παίρνει τιμές από 1 έως 10 (μεταβλητή speed)

Εντολές ελέγχου όταν βγαίνει εκτός πίστας Εντολές ελέγχου όταν φτάνει στον κόκκινο τερματισμό

Εισαγωγή εντολών για τον Σουμάχερ (του ευχόμαστε περαστικά…)

3. Ανέβασμα του έργου στο διαδίκτυο

Ευχαριστούμε πολύ!!!