Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Κλάσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
7 Μέρες 7 Μήνες 7 Χρόνια
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
Χριστουγεννιάτικο Κόμικ
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
;Γεια σας, παιδιά. Έχω μπερδευτεί με τα κλάσματα σήμερα
Το παιχνίδι των πράξεων
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Ιδέες για πιο… Οικολογικά Χριστούγεννα
Προβλήματα. Ο Γιάννης έχει 14 βόλους. Κέρδισε ακόμα 2. Πόσους βόλους έχει τώρα;
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
Η έννοια του κλάσματος πρώτες βασικές έννοιες. η έννοια του κλάσματος  πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα;
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 )
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Επιθυμία vs Ανάγκη / Μαθαίνω να βάζω εφικτούς στόχους Financial Capability.
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού Χρησιμοποιήστε μοντέλα

Πρόσθεση και αφαίρεση κλασμάτων

Στο χαρτί με αναπαράσταση 3/5 + 1/2 Στο θρανίο με μοντέλα 2/3 + 1/4 ή 7/8-1/2

πολλαπλασιασμός κλασμάτων

Η Μαρία έχει 18 αυτοκολητάκια. Τα 2/3 (δεν ή) παριστάνουν ζωάκια. Πόσα αυτοκολητάκια (δεν ή) παριστάνουν ζωάκια; Ο Γιώργος έχει 11 μπισκότα και θέλει να τα μοιραστεί με τρείς φίλους του. Πόσα μπισκότα θα πάρει καθένας τους; …

Μοναδιαία μέρη χωρίς υποδιαιρέσεις –Σας έμεινε τα 3/4 ενός γλυκού. Αν δώσεις το 1/3 στη φίλη σου τι μέρος του συνολικού γλυκού θα έτρωγε αυτή; –Ο Γιώργος ζωγράφισε το 1/10 της ομαδικής ζωγραφιάς. Αν εσύ ζωγραφίσεις τα 2/3 από την υπόλοιπη της μέρος όλης της ζωγραφιάς θα έχεις ζωγραφίσει;

υποδιαιρώντας τα μοναδιαία μέρη –Ένας αγρότης είχε να σπείρει ακόμη τα 2/3 από το χωράφι του. Κατάφερε όμως σήμερα να σπείρει τα 3/4 από το υπόλοιπο. Τι μέρος του συνολικού χωραφιού έσπειρε σήμερα;

Χρησιμοποιώντας το «τετράγωνο» Να αναπαραστήσεις: 3/5 Χ 3/ /3 Χ 2 + 1/4

διαίρεση κλασμάτων

διαιρέτης φυσικός αριθμός Η Γεωργία θέλει να τυλίξει τρία δώρα για τους φίλους της και έχει στη διάθεσή της 5 ¼ μέτρα κορδέλας. Φτιάχνοντας ίδιους φιόγκους, πόση κορδέλα θα χρησιμοποιήσει για τον καθένα;

διαιρέτης κλασματικός αριθμός Η μητέρα της Άννας πλήρωσε 11 € για να αγοράσει 5 ½ κιλά μήλα. Πόσο πλήρωσε το κιλό;

μέτρηση Στα γενέθλιά σου πήρες από το ζαχαροπλαστείο 6 μπολάκια παγωτό σοκολάτα και 2 μπολάκια παγωτό βανίλια. Σε κάθε καλεσμένο φίλο σου θέλεις να βάλεις ¾ από το μπολάκι σοκολάτα και ¼ βανίλια. Πόσους φίλους σου μπορείς να σερβίρεις με το παγωτό που αγόρασες;

αλγόριθμος του κοινού παρονομαστή 18/20 : 3/60 54/60 : 3/60 ή 18/20 : 1/20 ;

«Αντιστρέφω πολλαπλασιάζω»