Βασικες Εννοιες Φυσικης Εφαρμογες και Ιδανικα αέρια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΗΜΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 26 Φεβρουαρίου 2009.
Advertisements

Τι χαρακτηριστικά έχουν τα Υλικά Σώματα;
Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο Νάουσας Υγεία <-> Πολιτισμός
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Κι άλλα αποτελέσματα! More Results!. Results from SNP
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
1. Ευθύγραμμη κίνηση. Ένα σώμα κινείται πάνω σε μια ευθεία.
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Βασικες Εννοιες Φυσικής. Προηγουμενο μάθημα Δεξιότητες – Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα – Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων – Ασκηση: μια άσκηση.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Μηχανική. Την προηγουμενη φορα Μας απασχολησαν τα ιδανικά αέρια Είδαμε το πώς: Η συμπίεση και η εκτονωση αερίων συνδέεται με εισοδο.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Συνέχεια της Μηχανικής. Την προηγουμενη φορα (1/2) Κάναμε την πρώτη επαφή μας με τη μηχανική στο Πανεπιστήμιο Η κατανόηση της.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Social sustainability in science education – an international.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με αυτισμό » ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
2 η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νομού Έβρου Mάρτιος 2010.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Μάθημα 1 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα. Διευθύνσεις Πως αποκωδικοποιούνται οι διευθύνσεις: Πρωτόκολλο://server.domain.
Εγκυρότητα Γ. Σιδερίδης. Είδη Εγκυρότητας (Validity)  Εννοιολογική “Construct” validity  Περιεχομένου “Content” validity  Συγκλίνουσα “Convergent”
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Teen thoughts Χριστίνα Γ. Ραφαέλα Γ..
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εγκυρότητα Γ. Σιδερίδης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Past Continuous AΟΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Στόχοι Asking for and giving the time The weather
Time Value of Money 5/7/2018 ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ Dr. Fred Barbee.
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
aka Mathematical Models and Applications
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Ύλη του μαθήματος Ανόργανη Χημεία III (Oργανομεταλλική Χημεία-Κατάλυση)
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Noun Inflection.
Ύλη του μαθήματος Ανόργανη Χημεία III (Oργανομεταλλική Χημεία-Κατάλυση)
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Βασικες Εννοιες Φυσικών Επιστημών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικες Εννοιες Φυσικης Εφαρμογες και Ιδανικα αέρια

Την προηγουμενη φορα Δουλέψαμε στο να κανουμε εξηγήσεις για φαινομενα εξάτμισης και συμπυκνωσης χρησιμοποιώντας την ατομική θεωρία

Σημερα Χρηση του μοριακου μοντέλου στην κατανοηση ενός ατυχήματος Το μοριακο μοντέλο και τα «ιδανικά αέρια» Εξηγηση του βρασμου Εξηγηση φαινομένων που αφορουν στον καιρό

Θα δουλέψουμε με τους συνδέσμους Στο e-class Πρωτα όμως κάποια σχολια που διάβασα She expresses the contradictions between her inner feelings of a destiny to fail and of having little value (η αναφορά ειναι στα μαθηματα Φυσικής που επαιρναν στο Γυμνάσιο) attached to her own ideas and her perceptions of the outer environmental constraints of curriculum and teachers that provided no choices and asked for no input She was very mindful of the fact that it would be very easy for her to fall into the "trap" of teaching as she was taught, despite how vehemently she opposed giving students similarly "meaningless experiences"

Ποιος είναι ο στοχος μας Να μπορειτε να κατασκευάζετε εξηγήσεις Να μπορειτε να κάνετε προβλέψεις Θα μπορουσε να είναι άραγε και το να θέτετε ερωτήματα; Καλά ερωτήματα;

Ένα καθημερινο παράδειγμα Βαζω στο χερι μου ένα παγάκι. Πώς ερμηνευει η Φυσική αυτό που νοιώθω; (στις εξηγήσεις της Φυσικής: Συγκεκριμένοι ήρωες, χωρική και χρονικη λεπτομέρεια) Q= m*c* Δθ (ιδιο σωμα, διαφορα χρονου) ΔQ/Δt = K* Α(επιφάνεια)* Δθ /ΔΧ (διαφορετικά σώματα, ιδιος χρονος)