«Π ΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ » Υποομάδα project Μ.Ε. Μ.Α.Σ Μέλη ομάδας:Μαρία Γκίκα, Ελένη Δεσύπρη, Μαντώ Πλέσσα, Άρτεμη Θεολογίτη,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Πάμε για surfing με ασφάλεια;. Το διαδίκτυο είναι ένα σύνολο από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...
Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ!!!
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό Έτος:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
Χρήσιμες ηλεκτρονικές διευθύνσεις
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Κωνσταντίνος Θεοτόκης <<Η τιμή και το χρήμα>>
Παναγιώτα Φωτίου Ελένη Κωνσταντίνου
ΤΑ 6 ΥΔΡΟΓΟΝΑ 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων Ονόματα: Μάριος Αλευράκης
4ο ΓΕΛ Χανίων Πράσινο Φως Η Δειγματοληπτική Έρευνα στα πλαίσια της διερευνητικής μάθησης Ράπτη Μαρία Φυσικός.
Τοξοβολία με αμαξίδιο ΠΗΓΗ
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
από Τισ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ Τησ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ: γεωργία Σάββα Νικολέτα λαρκου
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Εγχειρίδιο Ανταποκριτών της Κοινότητας Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Η θεραπεία του παράλυτου
Ελευθερος χρονος.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Εργασίες των μαθητών του Ε1 στο μάθημα Τ.Π.Ε. με θέμα τα «Σύννεφα λέξεων» Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος: Χάιδω Δράκου ΠΕ19.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Ανεργία Project Β λυκείου θέμα: Ομάδα: 3η
ΓενικΟΣ ΔιευθυντΗΣ ΠρΟτυπο ΠειραματικΟ ΓυμνΑςιο ΑναβρΥτων Ταξη: Β’3
Τυχερά παιχνίδια και Τζόγος στο διαδίκτυο
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
Προνόμια Ευρωπαίων Πολιτών
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Μπότσια.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ρατσισμός.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ.
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Πληροφοριακή Συμπεριφορά
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Π ΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ » Υποομάδα project Μ.Ε. Μ.Α.Σ Μέλη ομάδας:Μαρία Γκίκα, Ελένη Δεσύπρη, Μαντώ Πλέσσα, Άρτεμη Θεολογίτη, Στέλλα Ευδαίμων

Παραφορτωμένος ο ελεύθερος χρόνος του σύγχρονου ανθρώπου ελάχιστη ψυχαγωγία Πολλαπλασιαζόμενες επιθυμίες καταφυγή στη νόθη ψυχαγωγία.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ: o Η οικονομική ευχέρεια (οι εργασιακές απολαβές, η οικονομία της χώρας-η ανεργία, το «χαρτζιλίκι») o Το καταναλωτικό πρότυπο της κοινωνίας (οι μόδες, τα είδωλα των ΜΜΕ, η διαφήμιση, τα μονοπώλια-οικονομικά συμφέροντα, από επιδειξιομανία -για εντυπωσιασμό) o Κοινωνική πίεση (από διάφορες κοινωνικές ομάδες σύμφωνα πάντα με τις εκάστοτε μόδες)

Τα Μ.Μ.Ε. o Κατακλυσμός από εικόνες βίας εθισμός σε αυτή, επιθετικότητα (ιδιαίτερα στα παιδιά) ακόμα και στην διασκέδαση. o Παρουσίαση διατροφής σαν διασκέδαση, υπερ-προβολή πρόχειρου κι ανθυγιεινού φαγητού παχυσαρκία, νευρική ανορεξία, βουλιμία) o Ενίοτε, θετικά πρότυπα αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου στους νέους. (π.χ. φύση, αθλητισμός, ταξίδια)

Κοινωνικοί παράγοντες 1. Η πνευματική καλλιέργεια,η γενικότερη παιδεία και ψυχοσύνθεση του ατόμου. 2. Οι ευκαιρίες που παρέχει το περιβάλλον. 3. Η οικονομική του δυνατότητα. 4. Τα ΜΜΕ και τα πρότυπα που προβάλλουν. 5. Το υλιστικό πνεύμα της εποχής.

6. Η ηλικία. Κάθε ηλικία έχει το δικό της τρόπο ψυχαγωγίας που καθορίζεται από την αντίστοιχη ψυχοβιολογική κατάσταση. 7.Τα εκάστοτε συναισθήματα του ατόμου. 8.Το κοινωνικό περιβάλλον και η οικογένεια. 9. Ο τόπος διαβίωσης,επομένως οι προσφερόμενες ευκαιρίες. (Ένας άνθρωπος από την ύπαιθρο διασκεδάζει διαφορετικότερα από έναν άνθρωπο της πόλης. ) 10. Η καταγωγή των νέων. (διαφορετική κουλτούρα, διαφορετικές συνήθειες κι άλλοι νόμοι σε κάθε χώρα.)

Π ΗΓΕΣ :  eb4ceb1cf83ceb7-ceb1-cebbcf85ceba.docx eb4ceb1cf83ceb7-ceb1-cebbcf85ceba.docx   παρατήρηση και καταγραφή καθημερινών (πρόσφατων) γεγονότων  &cad=rja&ved=0CEgQFjAF&url=http%3A%2F%2Fstefanu.files.word press.com%2F2012%2F05%2Fceb4ceb9ceb1cf83cebaceb5ceb4ceb1cf83 ceb7-ceb1- cebbcf85ceba.docx&ei=Gd_8UrWNGM3ItAb9sYCYDQ&usg=AFQjCN HR4Yj_QRTOysC_gHVIva28N1eWzg &cad=rja&ved=0CEgQFjAF&url=http%3A%2F%2Fstefanu.files.word press.com%2F2012%2F05%2Fceb4ceb9ceb1cf83cebaceb5ceb4ceb1cf83 ceb7-ceb1- cebbcf85ceba.docx&ei=Gd_8UrWNGM3ItAb9sYCYDQ&usg=AFQjCN HR4Yj_QRTOysC_gHVIva28N1eWzg  HTTP :// DETECTIVE - ZAKYNTHINOS. NET /K OINONIKOU E NDEIAFERONTOS / INDEX. ASP ?C ODE = %CD%F4%E5%F4%E5%EA%F4%E9%E2.%D4%D1%CF% D0%CF%C9- %C1%CD%D4%C9%CC%C5%D4%D9%D0%C9%D3%C7%D3- %D4%C7%D3-%CD%CF%C8%C7%D3- %D8%D5%D7%C1%C3%D9%C3%C9%C1%D3-. HTML #.U2I Z 9KLI M S O