ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α’ Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εκφώνηση άσκησης Λύση άσκησης Πηγές Ερωτήσεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΑ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΠΕΙΡΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΟΔΑ ΑΝΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ 21ο .
Advertisements

Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Αρχαία διακόσμηση τρίποδο Οδυσσέας Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης Πρώτο Πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη : Δ΄2 Σχολικό έτος
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Το κάπνισμα στην ζωή μας
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Γιατί την προτιμούν οι έφηβοι;. Π.χ. Μουσικά προγράμματα, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σίριαλ και πολλά άλλα • Μεγάλη ποικιλία στον ψυχαγωγικό τομέα.
Εταιρία Ερευνών : Mind Search Μέθοδος : Focus Groups
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
. Συνθετική Εργασία 4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Μυστικά της Ιστορίας - Μυστικά της Τάξης μου. Αναζητώντας τον Τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Λήψη Αποφάσεων στην Ομάδα Γιάννης Ρουσσάκης.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Εξάντας Ελλήνων Τύπος και ΜΜΕ Δημοσιογράφοι: το αυτί της εξουσίας. Αντώνιος Περιπατητής.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
Νιρβάνα Αναστασία Τάπαρη Γ’3
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο ΜΑΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΗΣ.
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Θρησκευτικά Θ.Ε2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΙΣΜΟΣ.
Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
«Ο κόσμος και η ιστορία οδεύει προς ένα τέλος»
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ Μαθήτριες: Παύλου Εβελίνα Παπαγεωργίου Μαρία
Επαγγέλματα με προοπτικές
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Οι πεποιθήσεις για τη νοημοσύνη και τη σχέση της με τη σχολική επίδοση.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α’ Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εκφώνηση άσκησης Λύση άσκησης Πηγές Ερωτήσεις

Εκφώνηση ερώτησης Συζητήστε στην τάξη: Υπάρχουν είδωλα στη σημερινή εποχή; Καταγράψτε στο παρακάτω πλάισιο όσα νομίζετε ότι επηρεάζουν περισσότερο τους νέους ανθρώπους.

Λύση άσκησης Η ειδωλολατρεία στην σημερινή εποχή ονομάζεται νεοειδωλολατρεία. Προβάλλει την εικόνα ενός ευτυχισμένου κόσμου, τον παράδεισο μιας νέας εποχής. Ο παράδεισος αυτός, λένε, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, επειδή δήθεν η Χριστιανική Εκκλησία εμποδίζει τον ερχομό αυτού του νέου κόσμου. Για αυτό δημιουργούν και λατρεύουν τα είδωλα, περιμένοντας ότι με αυτά θα γίνει ευτυχισμένος ο κόσμος.

Λύση άσκησης Τα πρότυπα και τα είδωλα στην ζωή των ανθρώπων βρίσκονται σε μορφή κυρίως προσώπων που έχουν καταξιωθεί σε έναν τομέα. Όλοι οι άνθρωποι υποσυνείδητα ή όχι διαλέγουν πρότυπα και με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο άθελα ή μη προσπαθούν να τα μιμηθούν, να τα υπερβούν, να τα ακολουθήσουν και να γίνουν ακόμα καλύτεροι από αυτά, ενώ στο τέλος τα λατρεύουν τα αγαπάνε και τα υπερασπίζονται. τα πρότυπα που έχει ο κάθε άνθρωπος, ένα ή περισσότερα, δεν τα διαλέγει ο ίδιος αλλά του τα περνάει η κοινωνία με έμμεσο ή άμεσο τρόπο. Γενικά όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης συμβάλλουν πολύ ενεργά και αποτελεσματικά στη προσπάθεια αυτή των κοινωνιών να εμφυτέψουν κυρίως στους εφήβους προκαθορισμένα και συγκεκριμένα πρότυπα.Τα είδη των προτύπων είναι η μόδα και η τηλεόραση. Η επίδραση της μόδας μπορεί να έχει άσχημες συνέπειες. Ο καθένας προσπαθεί να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο των προσταγών της μόδας. Ασκείται πάνω του ένα είδος ψυχολογικού εξαναγκασμού που συντελεί στην απώλεια αυτοπεποίθησης και τον μιμητισμό μέχρι την αλλοτρίωση της συνείδησής του. Κατ ’ αυτόν τον τρόπο υποβαθμίζεται η κρίση του. Έτσι καταλήγουμε να ανήκουμε όλοι σε ένα ομοιόμορφο σύνολο ανθρώπων που έχουμε όλοι τα ίδια πρότυπα και κοινούς στόχους και οδηγούμαστε από τη βιομηχανοποιημένη μαζική κουλτούρα. Με την τηλεόραση έχουμε τρεις βασικές συνέπειες: έχουν χαμηλότερους βαθμούς στο σχολείο,είναι υπέρβαρα,αθλούνται λιγότερο και διαβάζουν λιγότερο

Πηγές CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%85 %CF%80%CE%B1+%CF%84%CF%89%CE% BD+%CE%B5%CF%86%CE%AE%CE%B2%C F%89%CE%BD

Ερωτήσεις; ΟΙ ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΛΕΓΕΝΗΣ, HΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΑΣ