Προσκεκλημένοι συγγραφείς στο σχολείο μας. Λειτουργεί από το σχολικό έτος 2009-10 αρχικά ως Λέσχη Ανάγνωσης και από το 2011-12 ως Όμιλος. * Υπεύθυνοι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αποτελεσματικότητα της βιβλιοθεραπείας Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Λέσχες ανάγνωσης στις μεγάλες εκδοτικές αγορές και η επίδρασή τους στην εκδοτική βιομηχανία. Η περίπτωση της Ελλάδας.
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Μια αδελφή σκέτος μπελάς
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ για την Α΄& Β΄ τάξη
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Επίσκεψη Γνωριμίας στο Νηπιαγωγείο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Εργαστήριο Μελέτης Γλώσσας & Λογοτεχνίας στην Εκπαίδευση
Διδακτική της Πληροφορικής
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
Τ.Ε.Α.Π.Η 25/11/2015 ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Νεοελληνική Ιστορία. Εισαγωγικά 1η Συνάντηση 5/10/20126
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
3ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΓΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Τ4Ε ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσκεκλημένοι συγγραφείς στο σχολείο μας

Λειτουργεί από το σχολικό έτος αρχικά ως Λέσχη Ανάγνωσης και από το ως Όμιλος. * Υπεύθυνοι καθηγητές: : Κ.Κουμάκη, Ε.Νικολιδάκη, Β. Ρούσσου : Κ.Κουμάκη, Ε.Νικολιδάκη, Β. Ρούσσου : Ε.Νικολιδάκη, Β. Ρούσσου : Δ. Περοδασκαλάκης, Β. Ρούσσου : Ε. Κασσωτάκη, Β. Ρούσσου

Στόχοι-Δράσεις * Δημιουργική ανάγνωση λογοτεχνίας * Δημιουργική γραφή-έκδοση βιβλίου με δημιουργίες μαθητών * Βιβλιοκρισίες-παρουσιάσεις βιβλίων * Συναντήσεις με συγγραφείς * Διασχολικές δράσεις (συνεργασία με ΠΠ Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής) * Συνεργασία με την τοπική κοινωνία και τοπικά βιβλιοπωλεία για δράσεις

* Η λογοτεχνία ως ολοκληρωμένη εμπειρία από την ατομική μοναχική ανάγνωση στη συλλογική ανάγνωση και στις ποικίλες δράσεις γύρω από τη λογοτεχνία και το βιβλίο. * Επικοινωνία με λογοτέχνες, απαντήσεις σε ερωτήματα για τη συγγραφή, την ανάγνωση, τη λογοτεχνία γενικά.

Η απόσταση από το κέντρο δεν επιτρέπει άμεση επαφή με λογοτέχνες, με τη λογοτεχνία του «τώρα» παρακολούθηση βιβλιοπαρουσιάσεων, διαλέξεις/δημόσιες συζητήσεις για τη λογοτεχνία. Τα ταξίδια από και προς το Ηράκλειο είναι δαπανηρά.

Τοπικοί δημιουργοί * Επαφή με την τοπική κοινωνία * Γνωριμία με τους αξιόλογους δημιουργούς του τόπου * Τα προβλήματα ενός συγγραφέα της επαρχίας (Νίκη Τρουλλινού) * Ζωντανή, «κοντινή» λογοτεχνία

Στην πράξη λοιπόν…

Βασιλική Πέτσα, Θυμάμαι

Μαρινέλλα Βλαχάκη

* Την πρόσφατη συλλογή διηγημάτων της διαβάζουν ήδη οι μαθητές του Ομίλου. Η συγγραφέας είχε ήδη διαβάσει στον Όμιλο πρώτη μορφή ενός διηγήματός της