Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΥΝΑΜΗ- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Advertisements

Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
Καινοτομία και Δημιουργικότητα στη Φυσική Αγωγή
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
« Ερευνώ και ανακαλύπτω Ε΄ δημοτικού» Κουκούλης Παράσχος 1 ο δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου
Ι. Διάγραμμα Ελεύθερου σώματος
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Η γη μασ Η ΓΗ ΜΑΣ.
Βάρος και βαρυτική δύναμη
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
Κεφάλαιο 6: Κινητική Ενέργεια και Έργο
Γνωριμία με το Scratch.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Μεταβαλλόμενη Κίνηση σε μία διάσταση
Ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση
3.4 ΔΥΝΑΜΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
Η τριβή Στατική τριβή Τριβή ολίσθησης.
Φαινόμενο Doppler- Fizeau
Τεστ κινηματικής 11 Οκτωβρίου
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
1. Ευθύγραμμη κίνηση. Ένα σώμα κινείται πάνω σε μια ευθεία.
Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση
ΚΙΝΗΣΗ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
2.3 ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Υπεύθυνος καθηγητής : Σιμάτος Νικόλαος Έτος 2014 Μαθητές : Γκιόζα Αλέξιος Κοτσερώνης Γεώργιος Καλογεροπούλου Κατερίνα Στέφου Σωσάννα Υφαντή Βικτωρία.
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
H τριβή στην κίνηση Χάρις Χριστοφή
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τεστ κύματα. Συντονισμός 1.Αν το χέρι μας ταλαντώνεται με χαμηλή συχνότητα, ποιο από όλα τα εκκρεμή έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να ταλαντώνεται πιο έντονα;
Ερευνητική Εργασία (Project) ΄Β Τετραμήνου
Διατηρητικές δυνάμεις: –το έργο που παράγουν/καταναλώνουν είναι αναστρέψιμο – «τράπεζες ενέργειας» –Το έργο δεν εξαρτάται από τη διαδρομή αλλά μόνο από.
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
 Ένα σώμα κινείται πάνω σε μια ευθεία.  Από μια θέση πάει σε μια άλλη.  Πως θα μελετήσουμε την κίνηση; 1. Ευθύγραμμη κίνηση.
Ημιαγωγοι Και Εφαρμογες Χιλμη Και Μπουλεντ. ΗΜΙΑΓΩΓΟΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΚΡΟΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ; Μερικές φορές κάποια πράγματα ακούγονται εξωπραγματικά και πέρα από.
Γραμμική κίνηση Η κίνηση είναι σχετική Βασικές έννοιες Ταχύτητα
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Ερωτηματολόγιο Φύλλο Εργασίας
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
Εργο W Σταθερή δύναμη F που μετακινεί σώμα για διάστημα s (χωρίς περιστροφή). Όπου φ η γωνία που σχηματίζει η δύναμη με την μετατόπιση. Μονάδα μέτρησης.
Ηλιακο συστημα.
μια σημαντική δύναμη ΦΕ 5 : Η τριβή –
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Η βασίλισσα ΔΥΝΑΜΗ.
Επανάληψη στις δυνάμεις
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Γενική μεθοδολογία στις κινήσεις (1)
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Αδράνεια : μια ιδιότητα της ύλης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου ΤΡΙΒΗ Παναγιώτης & Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου

ΤΡΙΒΗ Η τριβή είναι μια δύναμη. Τη τριβή τη συναντάμε στην καθημερινή μας ζωή. Μερικά παραδείγματα είναι: τα παπούτσια μας όταν περπατάμε, όταν η μπάλα κυλά, όταν ο τροχός του αυτοκινήτου κινείται Στο πρόγραμμά μας είχαμε 5 διαφορετικές επιφάνειες: Γρασίδι Πέτρα Σανό Πάγο Χώμα Ξέρουμε ότι αν κλωτσήσουμε μία μπάλα πάνω στον πάγο θα κινηθεί για περισσότερη ώρα και περισσότερη απόσταση παρά όταν κλωτσήσουμε μία μπάλα με την ίδια δύναμη πάνω σε γρασίδι. Αυτό οφείλεται στην τριβή, η οποία είναι μεγαλύτερη στο γρασίδι παρά στον πάγο.

Έπρεπε να βάλουμε τους κατάλληλους κανόνες για κάθε επιφάνεια έτσι ώστε να κυλά η μπάλα σαν να την βλέπουμε στην πραγματικότητα. Σκοπός μας ήταν να παρουσιάσουμε την κίνηση μίας μπάλας πάνω σε αυτές τις επιφάνειες λαμβάνοντας υπόψη τη διαφορετική τριβή κάθε επιφάνειας.

Αυτός ο κανόνας κάνει την μπάλα να κυλά πάνω στην πέτρα ΚΑΝΟΝΕΣ Αυτός ο κανόνας κάνει την μπάλα να κυλά πάνω στην πέτρα Ο κανόνας αυτός λέει: «Αφαιρώ την μεταβλητή που λέγεται «ΜΠΑΛΑ ΠΕΤΡΑ» από το horizontal (οριζόντια θέση της μπάλας). Μετά αφαιρώ 0,1 από την μεταβλητή που λέγεται «ΜΠΑΛΑ ΠΕΤΡΑ». Έτσι κάθε φορά η μπάλα κινείται σε ολοένα και μικρότερη απόσταση

Αποτέλεσμα Το αποτέλεσμα αυτού του κανόνα είναι η μπάλα να κυλά πάνω στην πέτρα σαν την πραγματικότητα. Δηλαδή η μπάλα κινείται σε ολοένα και μικρότερη απόσταση Δηλαδή ελαττώνει ταχύτητα λόγω της τριβής. Στον κανόνα που κάνει την μπάλα να κινείται πάνω στον πάγο, η μπάλα καθυστερεί να σταματήσει γιατί η τριβή είναι πιο μικρή. Έτσι, ο κανόνας της κίνησης της μπάλας πάνω στον πάγο αφαιρεί πιο λίγο από την μεταβλητή «ΜΠΑΛΑ ΠΑΓΟΣ»

Η Γραφική Παράσταση Ταυτόχρονα με την κίνηση της μπάλας είχαμε και μία γραφική παράσταση. Καθώς κινείται η μπάλα σχεδιάζεται η γραφική παράσταση της σχέσης της ταχύτητας της μπάλας με τον χρόνο. Όπως φαίνεται στην εικόνα η ταχύτητα της μπάλας στον πάγο (πράσινο) μένει η ίδια Η ταχύτητα της μπάλας στο χώμα μικραίνει. Στα 5 δευτερόλεπτα η ταχύτητα γίνεται 0.

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Εμάς μας άρεσαν το πρόγραμμα με την τριβή και το πρόγραμμα με τις πιθανότητες γιατί μάθαμε πολλά πράγματα και είχε ενδιαφέρον