Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών. Πλεονεκτήματα: Σε επίπεδο πηγών Πληθώρα πληροφοριών Οι μαθητές->ερευνητές πληροφοριών λόγω εύκολης πρόσβασης σε δεδομένα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων. Χρήση διαδικτύου Πλαίσιο αναφοράς: η εκπαιδευτική αξιοποίηση Λειτουργίες: αναζήτηση, επεξεργασία, αναμετάδωση.
Advertisements

Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο Ντάνης Αντώνης ΠΕΟ4 ΧΗΜΙΚΟΣ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων.
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Δημιουργία λεξικού Οι μαθητές ΤΑΣΟΣ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ της Ε1 τάξης παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ WIKI ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ PROJECTS ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
Διαδίκτυο.
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media).
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα 3. Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media). ►
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
1 Internet Explorer Ετοιμασία σημειώσεων: Θεόδωρος Ηλια.
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου. Για να βρούμε κάτι που μας ενδιαφέρει στον Παγκόσμιο Ιστό μπορούμε να χρησιμοποιούμε Μηχανισμούς Αναζήτησης (Search.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Το διαδίκτυο στη διδασκαλία και στη μάθηση Β. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Επικ. Καθηγήτρια ΑΠΘ.
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Καθηγητής Πληροφορικής
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
. Πλεονεκτή µ ατα από τη χρήση του ∆ιαδικτύου για την αναζήτηση πληροφοριών Σε επίπεδο πηγών Σε επίπεδο επικοινωνίας Εξεικόνιση και μοντελοποίηση.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Τεχνικές Αναζήτησης στο Διαδίκτυο και όχι μόνο….
 Μοντέλα Σχεδιασμού  Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
Το Web 2.0, η κοινωνική δικτύωση και οι νέες κοινωνικές πρακτικές
Μόκιας Γιάννης Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ.
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Πλεονεκτήματα και επιφυλάξεις
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας στους προπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο Eαρινό Eξάμηνο 2015.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Μεθοδολογία Έρευνας και Συγγραφής Πανεπιστημιακών Εργασιών.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως μέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών

Πλεονεκτήματα: Σε επίπεδο πηγών Πληθώρα πληροφοριών Οι μαθητές->ερευνητές πληροφοριών λόγω εύκολης πρόσβασης σε δεδομένα Ταχύτητα – αποτελεσματικότητα μηχανών αναζήτησης

Σε επίπεδο επικοινωνίας Άμεση σύνδεση σε μέρη και με ανθρώπους Παγκόσμια διάχυση της πληροφορίας Κίνητρο να μοιραστεί η δουλειά on-line

Εξεικόνιση και μοντελοποίηση Κατανόηση πληροφορίας λόγω visualization Περισσότερος έλεγχος μάθησης από τους μαθητές αφού μόνοι τους ανακαλύπτουν, παρά βλέπουν και απομνημονεύουν (εποικοδομητισμός)

Επιφυλάξεις Σε επίπεδο πηγών Υπερφόρτωση πληροφορίας Ανάγκη ποιοτικού ελέγχου δεδομένων Οικονομικά κριτήρια πληροφορίας Πνευματικά δικαιώματα (αναφορές σε πηγές) Όχι copy-paste Αποτελεσματική χρήση μηχανών

Εξεικόνιση και μοντελοποίηση Επιφανειακή γνώση – πραγματική κατανόηση Παρερμηνεύονται δεδομένα με μορφή γραφικών Τάση «κάνε κλικ και μάντεψε» παρά «σκέψου πρώτα»

Τεχνικές αναζήτησης Αρχειοκατάλογοι

Μηχανές αναζήτησης

Εργαλεία μετααναζήτησης Ταυτόχρονη πρόσβαση σε πολλές μηχανές αναζήτησης (dogpile, webcrawler…)

Προσδιορισμός πληροφορίας Ποιος – τι / πού / πότε / πώς / γιατί Χρήση μόνο ουσιαστικών Σαφήνεια λέξεων – κλειδιών (6 το πολύ) Συνώνυμα Ακριβείς φράσεις όπου απαιτείται Συντελεστές OR / NOT / AND Προσοχή στην ορθογραφία Χρήση φίλτρων

Πλεονεκτήματα και δυσκολίες από τη χρήση του διαδικτύου στη σχολική τάξη

Θέματα τεχνικών ασφαλούς αναζήτησης στο διαδίκτυο