Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Λογισμικό Συστήματος Κλειώ Σγουροπούλου.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Προγραμματισμός Η/Υ Πανεπιστήμιο Αιγαίου
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΜΑΘ-3122/106 Προγραμματισμός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
Κατηγορίες προβλημάτων:
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό 1.4 Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό (Software), Πρόγραμμα (Program), Προγραμματιστής (programmer), Λειτουργικό Σύστημα.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MATLAB-SIMULINK
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
Λογισμικό (Software).
Καθηγητής: Σπύρος Ξουργιάς1 Η Έννοια του Προγράμματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ανάπτυξη αντίστοιχου αλγορίθμου.
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Εισαγωγή στον προγραμματισμό Μέρος 3 ο Προγραμματιστικά περιβάλλοντα § 6.7.
Πληροφορική 2 Γλώσσες Προγραμματισμού 1. Γλώσσες προγραμματσιμού  Επιτρέπουν την κωδικοποίηση των αλγορίθμων  Η εκτέλεση ενός προγράμματος θα πρέπει.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων.
ΚΕΦ 6 ο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ - ΔΕΔΟΜΕΝΑ) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΥΣΗΣ.
ΕΙΔΗ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κεφάλαιο 7 © Βελώνης Γεώργιος.
Εισαγωγή στην Python.
1.1 Η έννοια του προβλήματος
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
Κεφάλαιο 1ο: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και τον Προγραμματισμό.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Η έννοια του προβλήματος
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Video Game Programming
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό

Ξεκινώντας από το πρόβλημα...

Διατυπώνοντας τον Αλγόριθμο...

Προγραμματίζοντας σε μια γλώσσα προγραμματισμού...

Εκτέλεση του προγράμματος από μια μηχανή

Η γλώσσα μηχανής Είναι οι εντολές τις οποίες μπορεί εκτελέσει μια μηχανή. Οι εντολές είναι κωδικοποιημένες στο δυαδικό σύστημα (στήλη δεξιά) και η σημασία τους κατανοητή από προγραμματιστές στη στήλη αριστερά

Μεταφραστές Compilers Ο Μεταφραστής είναι λογισμικό το οποίο μεταφράζει συνολικά ένα πρόγραμμα γραμμένο από τον άνθρωπο σε γλώσσα μηχανής. Το αποτέλεσμα είναι ένα εκτελέσιμο αρχείο.

Μεταφραστές Compilers Η μετάφραση είναι μια πολύπλοκη διαδικασία με πολλά στάδια και συνήθως απαιτείται πολύς χρόνος από τον υπολογιστή.

Διερμηνείς Interpreters Ο διερμηνέας δεν μεταφράζει ολόκληρο το πρόγραμμα, παρά μόνο μια εντολή κάθε φορά η οποία εκτελείται αμέσως. Επειδή κάθε εντολή μεταφράζεται (σε γλώσσα μηχανής) πριν εκτελεστεί, τα προγράμματα αυτά τρέχουν πολύ αργά συγκριτικά με αυτά που μεταφράστηκαν εξ’ ολοκλήρου από ένα Μεταφραστή. Η Logo που χρησιμοποιούμε στο εργαστήριο είναι ένας Διερμηνέας.

Διερμηνείς Interpreters

Λέξεις κλειδιά: Αλγόριθμος Γλώσσα προγραμματισμού Γλώσσα μηχανής Μεταφραστής (Compiler) Διερμηνέας (Interpreter)