Εργασία για Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Χειμαριού Ελισσάβετ ΑΜ 5334 Κουτσοσπύρου Χρύσα ΑΜ 5238 Κουτσοσπύρου Χρύσα ΑΜ 5238 Ζαχαροπούλου Μαρία- Αθανασία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
ΒΙΚΥ ΤΟΥΓΙΟΥΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΡΟΥΣΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΑΣΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Σάβιακλη Φωτεινή Τερζίδης Ηλίας Πεπόνα Λαμπρινή Παράτσιος Δημήτριος
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Πασχαλίδης Θανάσης Τζέτζης Νίκος Σαρίδου Δέσποινα Σαπρανίδης Κων/νος
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Το Χιπ- Χοπ δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που αποτελείται από 4 στοιχεία: 1) Ο στίχος 2)O χορός - γνωστός ως Μπρέικ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Γιάννης Ρίτσος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ποιός ήταν ο Αριστοφάνης;
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Νίκος Νησιώτης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 Θρησκευτικά ΘΕ3.
Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Ονοματεπώνυμο: Άννα – Χριστίνα Φοντούλη Σχολικό έτος: 2013 – 2014 Μάθημα: Θρησκευτικά Τάξη: Γ’3.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄ Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Παρουσίαση της νέας Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΚΟΥΤΟΣ ΜΑΡΒΙΝΑ ΧΟΥΡΣΟΓΛΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ.
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Αρχιεπίσκοπος Τιράνων Αναστάσιος
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ βαρελλα ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ.
Αγγελική Βαρελλά.
Παρουσίαση Έκθεσης της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση Ε. Κεραυνού-Παπαηλιού Α. Γαγάτσης Γ. Φιλίππου.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Η εκπαίδευση στην Ελλάδα και τη Λαμία στα χρόνια της μεταρρύθμισης του 1929 Γιώργος Σταυρόπουλος Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Α / θμιας Εκπ / σης.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝ ΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ- Γ’ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας- Λιάγκης Ομάδα: Αρακυνθίου Φωτεινή.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ( ). Βιογραφία Ο Γιώργος Σεφέρης (φιλολογικό ψευδώνυμο του Γιώργου Σεφεριάδη) γεννήθηκε στη Σμύρνη. Είχε δύο μικρότερα αδέρφια.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ιστορική εξέλιξη Παιδαγωγικής Επιστήμης Διεθνής παιδαγωγική σκέψη και πράξη Πρώτες παιδαγωγικές αντιλήψεις: φιλόσοφοι, θεολόγοι Διαμόρφωση καθαρά παιδαγωγικής.
Τα παιδαγωγικά-εκπαιδευτικά αιτήματα στην Ελλάδα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
Η αναγεννησιακή παιδεία
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
Υποδοχή των φοιτητών/τριών
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ Μια σύντομη περιήγηση! ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΤΑΣΣΗ ΤΜΗΜΑ Γ3
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία για Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Χειμαριού Ελισσάβετ ΑΜ 5334 Κουτσοσπύρου Χρύσα ΑΜ 5238 Κουτσοσπύρου Χρύσα ΑΜ 5238 Ζαχαροπούλου Μαρία- Αθανασία ΑΜ Ζαχαροπούλου Μαρία- Αθανασία ΑΜ Κατσουράνη Άννα ΑΜ 5223 Κατσουράνη Άννα ΑΜ 5223

Ευάγγελος Παπανούτσος Ο Ευάγγελος Παπανούτσος γεννήθηκε στις 27 Ιουλίου1900 στον Πειραιά. Ήταν σημαντικός Έλληνας φιλόλογος, παιδαγωγός και δοκιμιογράφος του 20 ου αιώνα. Η καταγωγή του ήταν από το Σοπωτό Αχαϊας. Από το 1915 εώς το 1919 σπούδασε σε Θεολογικήχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατά την περίοδο πήρε υποτροφία και έκανε μεταπυχιακές σπουδές στην Γερμανία και την Γαλλία. Το 1927 ονομάστηκε διδάκτορας της φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου της Τυβίγγης. Στην Ελλάδα υπηρέτησε την εκπαίδευση από διάφορες θέσεις όπως Γενικός Διευθυντής και αργότετα ως Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδειας. Στην συνέχεια δίδαξε Φιλολοφία, Ψυχολογία και Παιδαγωγικά στο ίδρυμα “Αθήναιον”. Ως συγγαρφέας έχει γράψει αρκετά έργα στα ελληνικά αλλά και σε άλλες γλώσσες όπως τα γαλλίκα, γερμανικά και αγγλικά. Παράλληλα έγραψε πολλά άρθρα σε γνωστά ελληνικά περιοδικά όπως η “Παιδεία και Ζωή” και “ Νέα Εστία” και κάθε εβδομάδα στην εφημερίδα το Βήμα.

To μεταρρυθμιστικό του έργο Έγινε ιδιαίτερα γνωστός γαι την μεταρρύθμιση που προσπάθησε να κάνει το 1964 κατά την περίοδο διακεβέρνυσης της χώρας από τον Παπανδρέου, οι ιδεές του ωστόσο δεν μπόρεσαν να υλοποιηθούν λόγω της πτώσης της κυβέρνησης. Αυτές οι ιδεές του καταγράφονται στο έργο του “ Αγώνες και αγωνία για την Παιδεία” που δημοσιεύτηκε το 1965 και αναφέρονται: Στην ανάπτυξη της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης Υποχρεωτική εκπαίδευση, η οποία επεκτάθηκε στα 9 αντί για τα 6 χρόνια. Διαχωρισμό του εξατάξιου γυμνασίου, σε γυμνάσιο και λύκειο. Μέριμνα για σίτιση και μεταφορά μαθητών. Αυξήσεις για τους εκπαιδευτικούς. Αναμόρφωση του τρόπου επιλογής των υποψηφίων για τα πανεπιστήμια. Επέκταση σε τρία χρόνια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης των δασκάλων στις Παιδαγωγικές Ακαδημίες.

Το μεταρρυθμιστικό του έργο Την αλλάγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων Την καθιέρωση της δημοτικής γλώσσας ως ισότιμη της καθαρεύουσας Την ίδρυση νέων πανεπιστημίων Την δημιουργία δύο ακαδημαϊκών απολυτηρίων ισότιμων μεταξύ τους. Την κατάργηση του υποχρεωτικού μαθήματος των Λατινικών και την εισαγωγή νέων μαθημάτων όπως Φιλοσοφία, Ψυχολογία και άλλα. Την ίδρυση Παιδαγωγικού Ινστιντούτου για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αξίζει να σημειωθεί πως η οριστική ακύρωση της μεταρρύθμισης πραγματοποιηήθηκε το 1967 αμέσως μετά το πραξηκόπημα.Την 21η Απριλίου καταργήθηκαν όλα τα μέτρα εκτός απί την “ δωρεάν παιδεία”.

> Οι αλλαγές και στα δύο εκπσιδευτικά προγράμματα επικεντρώνονται στο σύστημα και την λειτουργία τους, επιχειρώντας τομές σε ένα μεγάλο εύρος συνιστωσών του εκπαιδευτικού συστήματος όπως είναι ο εκσυγχρονισμός των προγραμμάτων σπουδών και η αναβάθμιση του τρόπου εκπαίδευσης του εκπαιδευτικού προσωπικού. Μία επιπλέον αναλογία είναι ότι και η μεταρρύθμιση «Παπανούτσου» και το σχέδιο για το «Νέο Σχολείο» θέτουν στο επίκεντρο και δίνουν προτεραιότητα στο μαθητή και τις ανάγκες που έχει.

> Kαι τα δυο σχέδια χαρακτηρίζονται από καινοτομία που ανατρέπει παγιωμένες και ξεπερασμένες από την εποχή τους καταστάσεις που δεν συνάδουν με τη διεθνή εμπειρία. Δηλαδή στη μεταρρύθμιση Παπανούτσου προβλέπεται μία νέα δομή του εκπαιδευτικού συστήματος με τη δημιουργία τριών κύκλων του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου,αλλά και εισάγονται νέα προγράμματα σπουδών. Aντίστοιχα στο πλαίσιο του «Nέου Σχολείου» και με αφετηρία την ίδια ανάγκη για αύξηση της ανταγωνιστικότητας της χώρας, δημιουργείτε η >.

> Τέλος, και στις δυο περιπτώσεις γίνεται εμφανής η κεντρική θέση που αποδίδεται στο ρόλο του εκπαιδευτικού. O Παπανούτσος ανέφερε: «Tα σχολεία μας θα ευδοκιμήσουν, όταν ο έμψυχος παράγων της διαδικασίας της αγωγής, ο διδάσκαλος, εξοπλισθεί, αρτίως δια το δύσκολον έργον του και αρθεί στο ύψος της αποστολής του».

«Μορφώνω όμως δεν θα πει μόνο οπλίζω τον νέον άνθρωπο για τον αγώνα της ζωής, αλλά (προπάντων) ευγενίζω την ψυχή του, βαθαίνω την αντίληψή του για τον κόσμο … τον κάνω πιο άνθρωπο ».Ε. Π. Παπανουτσος Αγώνες και αγωνία για την παιδεία (Ικαρος 1965)

Βιβλιογραφία Εθνικό κέντρο βιβλίου Βικιπαίδεια: %CE%BF%CF%82_%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF %84%CF%83%CE%BF%CF%82 %CE%BF%CF%82_%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF %84%CF%83%CE%BF%CF%82 Ηλεκτρονική σελίδα > :