Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά, είμαι καλά»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφικές συνήθειες, σωματική άσκηση και υγεία» Σχολικό έτος ο Δ.Σ. ΠΑΤΡΩΝ.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώγοντας σωστά… έρχεται η όρεξη»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί» Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί» Σχολικό έτος 2012-2013 48ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός:Τσιχλή Κλεάνθη Συνεργαζόμενοι:Θεόφιλος Σταματελάτος Τάξη:Β Τμήμα:1ο

Συμμετέχουν οι ομάδες παιδιών : 1ηΣτάθης,Θάνος,Λεωνίδας 2ηΚατερίνα,Καικιλία,Ανδριανή 3ηΠαναγιώτης,Δημήτρης,Ελευθερία 4ηΓιάννης,Ελένη,Μάριος 5ηΣτέλλα,Άγγελος,Γιώργος

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Η αφορμή που έγινε το έναυσμα για να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό ήταν το κολατσιό των παιδιών στα διαλείμματα. Όλοι έτρωγαν κάτι. Τι ήταν αυτό?

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Κι έτσι συμπληρώσαμε ερωτηματολόγια με τις προϋπάρχουσες γνώσεις των παιδιών πάνω στη διατροφή, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας, φτιάξαμε το «παραμύθι του παγωτού», διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε αποσπάσματα του βιβλίου «Χτίζω σωστά εμένα» Ε.Μαραζιώτη και «Φρουτοπία» Ε.Τριβιζά , ζυμώσαμε τρούφες από νηστίσιμο χαλβά , διαβάσαμε και σχολιάσαμε παραδοσιακές, υγιεινές συνταγές , φιλοτεχνήσαμε την αφίσα των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών (με συσκευασίες προϊόντων κολλημένες σε κανσόν χαρτόνια) , ζωγραφίσαμε τα αγαπημένα μας υγιεινά και ανθυγιεινά φαγητά , ενημερωθήκαμε για την ανατομία των δοντιών μας και για τις βλαβερές γι’αυτά τροφές και τέλος δώσαμε χρήσιμες οδηγίες στη μητέρα και στη γιαγιά για το πώς θα μαγειρεύουν εκτός από νόστιμα και πιο υγιεινά…

Μας επισκέφθηκαν… Μας επισκέφθηκε και μίλησε στην τάξη διατροφολόγος,οδοντίατρος και ο δάσκαλος Φυσικής Αγωγής μας μίλησε για την υγεία και την άθληση.

Η παρουσίασή μας… Προσφέραμε υγιεινό πρωινό (ζυμωτό ψωμί με λάδι,ντομάτα,ελιές και ρίγανη) στους δασκάλους του σχολείου και στους φίλους μας στο διάλειμμα. Παρακολουθήσαμε δραματοποίηση με θέμα τη θρεπτική αξία των φρούτων,λαχανικών και οσπρίων από τα παιδιά του Β2 τμήματος και επισκεφθήκαμε τη βιολογική αγορά κοντά στο σχολείο. Τέλος κάναμε εθελοντική εξόρμηση καθαριότητας στο προαύλιο του σχολείου και στην περιοχή (5 δρόμοι) περιμετρικά απ’ αυτό. Γυρνώντας στην τάξη κουβεντιάσαμε τους προβληματισμούς μας : σε ποια κατηγορία τροφίμων ανήκαν οι περισσότερες χάρτινες συσκευασίες που μαζέψαμε απ’ το δρόμο;Ποιοι να τις έριξαν άραγε;Έλληνες ή μετανάστες; (Βρήκαμε γόπες τσιγάρων, σακούλια από τσιπς – κρουασάν – ποπ κορν , κύπελα από καφέ, τενεκεδάκια μπύρας και κόκα-κόλας και βέβαια άπειρα μπουκάλια νερού)

Ας αξιολογηθούμε… Οι μαθητές έμειναν ενθουσιασμένοι από τις δράσεις μέσα από τις οποίες παίζοντας βελτίωσαν τον προβληματισμό και τις καθημερινές τους διατροφικές συνήθειες.Η αλλαγή φάνηκε στο διαφορετικό κολατσιό του διαλείμματος.

Κλεινοντασ… Υποσχεθήκαμε του χρόνου να επαναλάβουμε κάποιες δράσεις γιατί διασκεδάσαμε πολύ και μάθαμε πολλά (π.χ. θα προσφέρουμε ξανά υγιεινό κολατσιό στους φίλους και στους δασκάλους μας. Αυτή τη φορά θα προσφέρουμε ζυμωτό ψωμί με ταχίνι και μέλι!Θα φτιάξουμε με φωτογραφίες, ζωγραφιές δικές μας και πραγματικά τρόφιμα όπως διάφορα είδη ζυμαρικών κ.ά. την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής κ.λ.π.)