Η ιδέα Αξιοποίηση των ανενεργών σιδηροδρομικών γραμμών της Αττικής, μετατρέποντάς τες σε ποδηλατοδρόμους και πεζοδρόμους Η γραμμή θα αποτελεί τμήμα ευρύτερου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Ενότητα 1 ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ Μαθήματα
ΟΔΗΓΟΣ ΞΕΝΑΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
ΜΑΚΡΙ ΜΑΚΡΗ ΜΠΕΤΤΥ ΤΣΕΛΑ Γ4.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΠΑΥΛΟΣ Γ. ΠΑΥΛΑΚΗΣ Δρ. ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
Η Νέα Υόρκη (New York/Νιου Γιορκ) είναι μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών. Βρίσκεται στην ανατολική ακτή και είναι η πιο πυκνοκατοικημένη πόλη των ΗΠΑ.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 15 Μαρτίου στην προστασία του Περιβάλλοντος στη στήριξη του Πολιτισμού στη στήριξη κοινωνικών ομάδων στη συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση.
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
Ιταλία Η Ιταλική Δημοκρατία ή Ιταλία είναι χώρα της νότιας Ευρώπης, αποτελούμενη από μία χερσόνησο σε σχήμα μπότας και δύο μεγάλα νησιά στη Μεσόγειο θάλασσα:
Ομαδα : Δ ΜΠΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
1η εργασία: Χρησιμοποιώντας τον χάρτη πυκνότητας πληθυσμού στη Γη καταλήξτε σε συμπεράσματα για την πυκνότητα του πληθυσμού της Ευρώπης Απάντηση: Εκτός.
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
Πεζόδρομοι και δίκτυα πεζοδρόμων: ελληνική και διεθνής εμπειρία
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
Save the world Η σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα Τελευταία ανάμεσα στις χώρες της Ευρώπης χειρότερη θέση στον τομέα της ανακύκλωσης έχει η Τσεχία αλλά και.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Τα βουνά και οι πεδιάδες στη ζωή των Ευρωπαίων
IEE/08/631/SI Διάρκεια έργου: 36 μήνεςΑύγουστος 2009 Το έργο υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Intelligent Energy Europe» της Ε.Ε.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ.
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης Παναγιώτης Αυγουστίδης 5 ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Οι μεγαλουπόλεις του πλανήτη. Όλο και μεγαλύτερο πλήθος ανθρώπων σ’ όλο τον κόσμο ζει σε τεράστιες πόλεις Πόλεις άνω των 10 εκατ. κατοίκων τις ονομάζουμε.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Ολοκληρώνονται 510 παρεμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 1,37 δισ. € σε όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ > ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.
Κεφάλαιο 39 Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Β. Αμερικής.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 12ο & 13ο
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Τα ποτάμια και οι λίμνες στη ζωή των Ευρωπαίων
Debate μεταξύ ομάδων μαθητών με θέμα: ‘Κοινωνικές και Hθικές Διαστάσεις της Αειφόρου Ανάπτυξης: Εγκατάσταση Μεταλλείου στο Εθνικό Πάρκο Kakadu – Αυστραλία.’
Κατηγοριοποίηση Δήμων
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Η προστασία του περιβάλλοντος στην Π.Ε. Σερρών
Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Χρίστος Τομάζος Στ΄2
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ιδέα Αξιοποίηση των ανενεργών σιδηροδρομικών γραμμών της Αττικής, μετατρέποντάς τες σε ποδηλατοδρόμους και πεζοδρόμους Η γραμμή θα αποτελεί τμήμα ευρύτερου Μητροπολιτικού δικτύου ποδηλάτου της Αττικής, και ραχοκοκαλιά του δικτύου των τοπικών συνδέσεων ποδηλάτου των δήμων που διανύει. Ποδηλ - Αττική Oδός

ΠΡΟΣ ΣΕΙΡΙΟ ΠΡΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΠΡΟΣ ΣΟΥΝΙΟ

Μητροπολιτικά δίκτυα στο εξωτερικό Παρίσι Εκτεταμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμων και σύστημα κοινόχρηστων ποδηλάτων (velib) Λονδίνο Cycle SuperΗighway. Πρόσφατο, εντυπωσιακό δίκτυο ποδηλατοδρόμων με σημεία ενοικίασης ποδήλατου (Barklays) Μόναχο 200 χλμ. για 5,2 εκ. κατοίκους Βερολίνο 620 χλμ. διαδρομών (bike paths), 80 χλμ. ποδηλατοδρόμων (bike lanes) για 5,0 εκ. κατοίκους Κοπεγχάγη 30% των μετακινήσεων γίνεται με ποδήλατο! Βιέννη 1,050 χλμ. για 2,268,656 κατοίκους Άμστερνταμ Το ποδήλατο είναι παρόν σε κάθε δρόμο της πόλης και ενταγμένο στην καθημερινότητα Σκανδιναβικές Χώρες Αδιαφορώντας για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν, το ποδήλατο έχει κυρίαρχο ρόλο στην καθημερινή ζωή των Σκανδιναβών Νέα Υόρκη 1000 χλμ. για 19εκ. κατοίκους. Στόχος είναι κάθε κάτοικος να μην απέχει περισσότερο από 10 λεπτά από σταθμό μέσου σταθερής τροχιάς. Σικάγο 179 χλμ. για 9,785,747 κατοίκους Αυστραλία Το Σίδνεϋ και η Μελβούρνη είναι από τις πιο αναπτυγμένες μεγαλουπόλεις του πλανήτη που πρόσφατα ανέπτυξαν μεγάλο πλέγμα ποδηλατοδρόμων για μετακινήσεις προς την εργασία Τορόντο 112 χλμ. λωρίδων, 168χλμ. μονοπατιών για 5,113,149 κατοίκους

Πανευρωπαϊκό δίκτυο υπεραστικών ποδηλατοδρόμων Το EuroVelo, ευρωπαϊκό δίκτυο υπεραστικών ποδηλατοδρόμων είναι ένα πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδηλατών (ECF) που έχει αναπτύξει 14 ποδηλατικές διαδρομές, οι οποίες διασχίζουν την Ευρώπη. Το συνολικό τους μήκος είναι πάνω από χλμ, εκ των οποίων περισσότερα από χλμ είναι σε λειτουργία. Ένα παράδειγμα: Το VenTo στην Ιταλία (679 χλμ) ενώνει Βενετία – Τορίνο δίπλα από τον Πάδο ποταμό. Είχε κόστος 90 εκ. € και έχει αναμενόμενο κέρδος 100 εκ. €/ έτος. Νέα Υόρκη Κοπεγχάγη Γερμανία – rail trail

Αστικό Τμήμα_ Promenade Plantee- Παρίσι Παράδειγμα για αντίστοιχες μετατροπές Μήκος 4,7 χλμ Έκταση τετρ.χλμ Πλάτος 3-9μ. Σταμάτησε να λειτουργεί 1969 Επαναλειτουργία ως πράσινη διαδρομή αναψυχής 1993 Βρίσκεται στα ανατολικά της πόλης, 6-7 χλμ από το κέντρο

Αστικό Τμήμα_ Highline_ Μανχάταν, Νεα Υόρκη Γραμμικό Παρκο στο Δυτικό Μανχάταν- πρώην ΒΙ.ΠΕ. Εγκαταλείφθηκε σταδιακά το 1980 Μήκος 2,4 χλμ Έκταση τετρ.χλμ Περνάει ΚΑΙ μέσα από οικοδομικά τετράγωνα Ανελκυστήρες για πλήθος συνδέσεων Γκαλερί, στούντιο, μουσεία, εστιατόρια Για πεζούς και ΑΜΕΑ 152 εκ. δολάρια

Αστικό και Περιαστικό Τμήμα_ Beltline, Atlanta Δακτύλιος γύρω από την πόλη Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπλασης 25ετίας – Συνδεση κινητικότητας – μεταφορών- TOD Μήκος 35,4 χλμ Έπιφάνεια επιρροής 10,3 τετρ.χλμ Συνδέει 45 κοινότητες και πολλές πρών ΒΙ.ΠΕ. Ανελκυστήρες για πλήθος συνδέσεων Γκαλερί, στούντιο, μουσεία, εστιατόρια Για πεζούς και ΑΜΕΑ 152 εκ. δολάρια

Περιαστικό Τμήμα_ Elroy Sparta κ.α.

Περιαστικό Τμήμα_ Virginia Creeper Trail & Cowboy Trail

Στην Ελλάδα...έχουν κατασκευαστεί πολλοί μεμονωμένοι ποδηλατόδρομοι σε διάφορες πόλεις όχι όμως πλήρη δίκτυα Σκοπός είναι το ποδήλατο να μπει στη ζωή μας και να αντιμετωπιστούν έτσι κορεσμός, ρύπανση, θόρυβος, ατυχήματα, κατανάλωση και υποβάθμιση του δημόσιου χώρου Πρώτες προσπάθειες αξιοποίησης εγκαταλελειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών

Γιατί η Περιφέρεια;  Ο διοικητικός κατακερματισμός της Αττικής σε δεκάδες Δήμους μπορεί να αντιμετωπιστεί με ενοποιητικά δίκτυα. Ο κοινωνικός κατακερματισμός μπορεί να αμβλυνθεί με στρατηγικές που φέρνουν κοντά τους πολίτες.

Οι παλιές σιδηροδρομικές γραμμές της Αττικής Βασικό Δίκτυο Λεκανοπεδίου (Κεντρικά) Κηφισιά – Φάληρο (Βόρεια – Νότια) Παραθαλάσσιο Μέτωπο (Νότια) Παλαιά Σιδηροδρομική Γραμμή Αθηνών – Κορίνθου (Δυτικά) Παλαιά Σιδηροδρομική Γραμμή Αθηνών – Λαυρίου (Ανατολικά)

Η γραμμή Αγ. Ανάργυροι – Σούνιο. Πλεονεκτήματα Ελεύθερη λωρίδα με πλάτος 5-16μ Χώρος επαρκής για αμφίδρομη λωρίδα Χαμηλή κλίση < 2,5% Σχετικά ευθύγραμμη (ελάχιστη ακτίνα καμπυλότητας 180μ) Συνδέει αεροδρόμιο, λιμάνια, σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς και πόλους πολιτισμού Έχει μικρό κόστος κατασκευής

Τοπικά οφέλη Δημιουργία σταθμών ξεκούρασης – σύνδεσης με τους Δήμους Οι παλαιοί πέτρινοι σταθμοί μετατρέπονται σε κέντρα αναψυχής αναψυκτήρια σημεία επισκευής εγκαταστάσεις υγιεινής Κατά μήκος της γραμμής αναπτύσσονται - αναδεικνύονται: Ξενοδοχειακές μονάδες Αρχαιολογικοί χώροι και Μουσεία Αθλητικά κέντρα Πολιτιστικά κέντρα Εστιατόρια – οινοποιία - Επισκέψιμες αγροτικές μονάδες

Θεματικά Οφέλη Τουρισμός Δημιουργία θεματικού ποδηλατικού τουρισμού Αγροτουτουρισμός Ποδηλατικές οργανώσεις Ανάδειξη ιστορικών αρχαιολογικών χώρων Περιβάλλον Ελάττωση της ηχορύπανσης Μείωση των ρυπογόνων ουσιών Υγεία Ψυχαγωγία Ευεξία Βελτίωση της φυσικής κατάστασης Αειφόρος Ανάπτυξη Ευκαιρία για ανάπτυξη και ανάδειξη των περιοχών της Ανατολικής Αττικής Βελτίωση του βιωτικού επιπέδου Μετάβαση στη δουλειά με το ποδήλατο Ευκολία στις μετακινήσεις Σύνδεση με λιμάνια και με νησιά Σύνδεση με Αεροδρόμιο