Εύκολος και γρήγορος πολλαπλασιασμός από το 11Χ11 ως το 19Χ19 με το μυαλό. Προσαρμογή: Κων/νος Κλουβάτος (από το http://www.angelfire.com/in/marmtek/MathTricks.html#20x20")

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Χριστούγεννα προσαρμογή από PositivelyAutism
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μαθαίνουμε την ώρα Ενότητα 6. Ασκήση 1 Θα εμφανίζεται στην οθόνη ένα ρολόι με δυο κινούμενους δείκτες. Θα ζητάμε από τον μαθητή να σχηματίσει στο ρολόι.
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Π λ ύ γ ω ν α Γρηγόρης Τάσιου.
«Διαφοροποίηση στη Διδασκαλία» Τρίτη 18 Ιουνίου 2013
Xαρτογράφηση Εννοιών με λογισμικό Inspiration
Πολλαπλασιαμός. οδηγίες Παρουσιάζεται ένας κάμπος με ανεμόμυλους. Κάθε φορά εμφανίζεται και ένας ανεμόμυλος με μια μαθηματική πράξη πολλαπλασιασμού. Θα.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Στην τάξη μου.
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Ιωάννης Γ. Κοντοχριστόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Επιβλέπων: Επ. Καθηγητής Κ. Σγάρμπας Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΦΩΚΙΑ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Εργασίες των μαθητών του Ε1 στο μάθημα Τ.Π.Ε. με θέμα τα «Σύννεφα λέξεων» Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος: Χάιδω Δράκου ΠΕ19.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο!
Asynchronous Javascript And XML (AJAX) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
Διάλεξη 14: Εισαγωγή στη ροή ρευστών
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Χαμομήλι Η μαθήτρια : Αναστασία Συνοδινού. Στοιχεία για την παραγωγή του χαμομηλιού Το γερμανικό χαμομήλι είναι ετήσιο ποώδες φυτό της Νοτιοανατολικής.
Καταχρηστικό κλάσμα ● 1.)Τι είναι Καταχρηστικό κλάσμα ● 2.) Μετατρέπω τους μεικτους αριθμούς σε καταχριστικά κλάσματα ●
Τα παράδοξα των καιρών μας
Το νερό Κρυστάλ είναι πιο διαφανές και από το νερό λόγω της σύνθεσης του!!!Είναι πηγή ζωής και είναι πολύ θρεπτικό λόγω των φυσικών συστατικών που περιέχει!!!
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΚΤΥΟΥ–ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΣΗ
Διάλεξη 15: O αλγόριθμος SIMPLE
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές (2)
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Με τη γεωγραφική θέση προσδιορίζουμε ακριβώς που είναι η Αλεξανδρούπολη. Από τη σχετική θέση της Αλεξανδρούπολης στην Ελλάδα παίρνουμε και άλλες.
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Μείγματα.
Προπονούμαι στην προπαίδεια
1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
H Εξέλιξη της Παιδείας από το στάδιο Παιδεία 1
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εύκολος και γρήγορος πολλαπλασιασμός από το 11Χ11 ως το 19Χ19 με το μυαλό. Προσαρμογή: Κων/νος Κλουβάτος (από το http://www.angelfire.com/in/marmtek/MathTricks.html#20x20")

Προϋποθέτει ότι ξέρουμε την προπαίδεια μέχρι το 10 Προϋποθέτει ότι ξέρουμε την προπαίδεια μέχρι το 10. Συνεπώς μπορούμε στη συνέχεια να επεκτείνουμε σε αυτή την τεχνική πολλαπλασιασμού.

Ας πάρουμε ως παράδειγμα το 13 Χ 15. Ας πάρουμε ως παράδειγμα το 13 Χ 15. Παίρνουμε τον μεγαλύτερο από τους δυο αριθμούς, δηλαδή το 15 και προσθέτουμε τις μονάδες του μικρότερου, δηλαδή το 3: 15+3=18. Βάζουμε κι ένα 0 στο τέλος κι έχουμε 180. Πολλαπλασιάζουμε τις μονάδες των δύο αριθμών: 3 Χ 5 = 15. Προσθέτουμε εύκολα: 180 + 15 = 195.

Άλλο παράδειγμα: 14 Χ 17 17 + 4 = 21 …και 0 στο τέλος .….210 4 Χ 7 = 28 210 + 28 = 238

Η τεχνική είναι πολύ απλή και με λίγη εξάσκηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους περισσότερους μαθητές, αλλά και από οποιονδήποτε άλλο.