Στη σκιά της Πυραμίδας ή πως ο Θαλής μέτρησε το ύψος της Πυραμίδας του Χέοπος ΜΠΟΥΤΣΚΟΥ-ΛΥΜΠΙΚΗΣ-ΖΑΝΤΖΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
Advertisements

Πάμε για surfing με ασφάλεια;. Το διαδίκτυο είναι ένα σύνολο από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΤΡΙΒΗ Άντρια Πεύκου Γ’6.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΉ ΛΟΥΘΗΡΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Μαθαίνουμε την ώρα Ενότητα 6. Ασκήση 1 Θα εμφανίζεται στην οθόνη ένα ρολόι με δυο κινούμενους δείκτες. Θα ζητάμε από τον μαθητή να σχηματίσει στο ρολόι.
Χρήσιμες ηλεκτρονικές διευθύνσεις
ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΚΕΦ. 39
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Θ.Ε. 3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ Μαρία Σεργάκη, Γ3, Θρησκευτικά, 16/11/2013.
Θεματική Ενότητα 3: Βία στο όνομα του Θεού
Θαλής ο Μιλήσιος (περ π.Χ.)
Σάγγου Ασημίνα Παπαδημητρίου Σοφία Παπαδοπούλου Βασιλική Σίμου Αναστασία Παπαδόπουλος Σάββας.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ
Ετσι θα κάνετε οικονομία στο νερό! Να κι ένας σωστός τρόπος να κάνετε οικονομία στο νερό. Πλένεστε και το νεράκι που κυλάει πηγαίνει στο καζανάκι σας...
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΡΟΥΜΠΟΥΚΗ Α’4.
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
Η θεραπεία του παράλυτου
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου.
Μουσικά όργανα Τα μουσικά όργανα είναι κατασκευάσματα με τον μηχανισμό τους και τις τεχνικές χρήσης τους, χρησιμοποιούνται με σκοπό την παραγωγή μουσικών.
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
Το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας γίνεται η κορύφωση των πολιτιστικών εκδηλώσεων. Ο βασιλιάς Kαρνάβαλος, με ακολουθία αρμάτων, μασκαράδων, μαζορετών.
1. 1ο Πανελλήνιο βραβείο στο Πρόγραμμα: Δια Βίου Μάθηση/ “ Etwinning” ( Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση Σχολείων) για την υλοποίηση.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Μοσχάρι - σε ποια κομμάτια κόβεται-τρόποι μαγειρέματος.
Η περιοχή του σχολείου μας ΤΑΞΗ Γ΄ 2 Η ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η Παρουσίαση.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Τυχερά παιχνίδια και Τζόγος στο διαδίκτυο
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Εργασία των μαθητών: Γιάννης Δημήτρης, Γιαννίκης Ευάγγελος, Θεοχάρης Θανάσης, Μπουλούμπασης Αργύρης, Σεριάνης Χρήστος Η μουσική ντύνει τους μύθους της.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ο Φεγγαρο-Σκεπαστούλης
ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού /fametrivia.html.
Στην Κύπρο για διακοπές
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ: Παράκτια και ορεινά
Μπότσια.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Αρχαιολογικό Μουσείο Μυτιλήνης
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Ρατσισμός.
Η ανάπτυξη των Αρχαίων Ελληνικών Μαθηματικών Τον 6ο αιώνα π.Χ. άρχισε να προβάλλει ένας νέος τρόπος σκέψης στον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό. Γιατί έγινε.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Θαλής ο Μιλήσιος Ο Θαλής γεννήθηκε στη Μίλητο το 640 ή 624 π.Χ. (οι ακριβείς ημερομηνίες της γέννησης και του θανάτου του Θαλή δεν είναι γνωστές, αλλά.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Δημιουργίες μαθητών Χαϊκού. ΧΑΪΚΟΥ ΕΚΤΗΣ ΤΑΞΗΣ * Έκοψα φρούτα απ’ των ματιών τον κήπο και με μέθυσαν. Π.Π. * Έκανα ευχή η ψυχή σου να διαβεί στην.
Αρχεία και φάκελοι.
Μετρήσεις με μέτρο… τον άνθρωπο!
ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΙΑ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Επιχειρηματολογούμε… Από τους μαθητές της Γ’2
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στη σκιά της Πυραμίδας ή πως ο Θαλής μέτρησε το ύψος της Πυραμίδας του Χέοπος ΜΠΟΥΤΣΚΟΥ-ΛΥΜΠΙΚΗΣ-ΖΑΝΤΖΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Γνωριμία με το Θαλή το Μιλήσιο

Η μέτρηση του ύψους της πυραμίδας

Δραστηριότητα 1 Ανοίξτε το αρχείο Μέτρηση_σκιάς.ggb και ακολουθήστε τις οδηγίες.Μέτρηση_σκιάς.ggb Συζητήστε και καταγράψτε τα συμπεράσματά σας. Ανακοινώστε τα συμπεράσματά σας στην ολομέλεια. Συζητήστε στην ολομέλεια με επιχειρήματα για την ορθότητα των συμπερασμάτων σας.

Δραστηριότητα 2 1η ομάδα: Μετρήστε το ύψος του πλάτανου στην πίσω αυλή του σχολείου. 2η ομάδα: Μετρήστε το ύψος του σχολικού κτηρίου. 3η ομάδα: Μετρήστε το ύψος της λεύκας στην εμπρός αυλή του σχολείου. κ.τ.λ.

Επιπλέον υλικό Σχετικά θέματα διαπραγματεύονται και οι ιστοσελίδες:

Συνεργαστείτε και η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη!!!