Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009-2010 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009-2010 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009-2010 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου – Φάση ΙΙ»

2  Υπεύθυνος  Αρβανιτίδης Γεώργιος, ΠΕ14, Γεωπόνος  Συμμετέχοντες καθηγητές:  Μιχαηλίδου Άννα, ΠΕ19, Πληροφορικός

3 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Α/ΑΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟΤΜΗΜΑ 1Αδαμαντιάδου Δωροθέα-ΣοφίαΒ1 2Αλεξιάδου ΘεοδώραΒ1 3Αναστασόπουλος ΚωνσταντίνοςΒ1 4Αρβανιτίδης ΑντώνιοςΒ1 5Βαλσαμίδης ΚυριάκοςΒ1 6Γαβράς ΙωάννηςΒ1 7Γούλας Κων/νοςΒ1 8Γραβάνη ΕιρήνηΒ1 9Κοσμά ΧριστίναΒ2 10Μακρή ΔήμητραΒ3 11Μαυρίδη ΕλισάβετΒ3 12Μπαμπαΐτης ΑθανάσιοςΒ3 13Παπαδοπούλου ΚαλλιόπηΒ3 14Σημαιοφορίδου ΑγγελικήΒ4 15Σιαμτανίδου ΕλένηΒ4 16Τάτλη ΑθανασίαΒ4 17Χαλεπλή ΦωτεινήΒ4 18Χατζής Κων/νοςΒ4 19Χριστοφόρου ΛυγερήΒ4

4 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΗΠΟΥ Τι προσέχουμε στη σχεδίαση: 1. Το μικροκλίμα της περιοχής. 2. Το χώμα που έχει η περιοχή και τις δυνατότητες βελτίωσής του. 3. Τη δυνατότητα άρδευσης και την ποιότητα του νερού. 4. Κατά την καταγραφή των φυτών που πρόκειται να φυτευτούν πρέπει να ελεγχθούν οι απαιτήσεις τους σε σχέση με τα προηγούμενα.

5 ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 1 Απόκτηση ή κατασκευή τοπογραφικού.

6 ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 2 Σκιαγράφηση της περιοχής όπου θα δημιουργηθεί χλοοτάπητας.

7 ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 3 Τοποθέτηση των φυτών στις επιθυμητές θέσεις, ξεκινώντας από τα δέντρα.

8 ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 4 Σχεδίαση του αυτόματου ποτίσματος, με ακριβή τοποθέτηση των σημείων των εκτοξευτών.

9 ΕΠΙΛΟΓΗ ΦΥΤΩΝ Τι αξιολογείται στην επιλογή των φυτών:  Η αντοχή τους στο μικροκλίμα της περιοχής.  Το τελικό ύψος που θα αποκτήσουν με την πάροδο του χρόνου.  Η ανθοφορία τους, τόσο κατά το χρώμα όσο και κατά την εποχή.  Οι εδαφολογικές απαιτήσεις τους. Όξινα ή αλκαλικά εδάφη επηρεάζουν την ανάπτυξη των φυτών.  Η χρήση τους. Καλλωπιστικά ή καρποφόρα ή και τα δύο.  Η αντοχή τους σε ασθένειες ή παράσιτα.  Το αν είναι αειθαλή ή φυλλοβόλα.

10 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΗΠΟΥ Μετά τη σχεδίαση και κατασκευή του κήπου προγραμματίζονται οι εργασίες συντήρησης:  κούρεμα και εξαερισμός χλοοτάπητα,  κλαδεύματα δένδρων και θάμνων,  λιπάνσεις,  φυτοπροστασία,  καλλιέργεια του εδάφους.

11

12

13

14

15

16

17

18 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΠΑΡΓΑ - ΚΕΡΚΥΡΑ 24-27/04/2010

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29 ΠΗΓΕΣ  http://www.livepedia.gr/index.php http://www.livepedia.gr/index.php  http://egpaid.blogspot.com/2009/02/blog- post_7418.html http://egpaid.blogspot.com/2009/02/blog- post_7418.html http://egpaid.blogspot.com/2009/02/blog- post_7418.html  http://www.anthorama.gr/users/parnik/index.f iles/Page423.htm http://www.anthorama.gr/users/parnik/index.f iles/Page423.htm http://www.anthorama.gr/users/parnik/index.f iles/Page423.htm  http://www.prasino.net/architecture.php http://www.prasino.net/architecture.php


Κατέβασμα ppt "1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009-2010 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google