ΠΡΟΤΥΠΟ- ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
«Γερμανόφωνη Ψηφιακή Εφημερίδα»
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 1ο Βραβείο Αφίσας Δημοτικό Σχολείο Βουνοπλαγιάς
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
H BIA ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
Αριστεύσαντες Α’ Τάξης
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ
Ιθάκη Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ/νίκης.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Virtual e-class community (vec). Οι Θησαυροί της Τέχνης: μια Γέφυρα που Ενώνει τους Πολιτισμούς μας (μέσα σε μια εικονική τάξη)  Το πρόγραμμα  Τα.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ Τάξη:Δ1΄ Π.Π.Σ.Π.Π.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
«Η Τέχνη του Αρχαίου Θεάτρου μας ενώνει – Die Kunst des altgriechischen Theaters vereint uns» 2 ο Βραβείο Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning 2009 Ιωάννα Χαρδαλούπα.
Π ρ ό γ ρ α μ μ α Α γ ω γ ή ς Υ γ ε ί α ς
ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών EUSO 2016 ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας &Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας Παναγιωτόπουλος Γιώργος ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα του Μουσικού Σχολείου Πάτρας Υπεύθυνοι Καθηγητές Ταμβάκη Ανθή ΠΕ 02 ( Συντονίστρια ) Βέρροιος Γιώργος ΠΕ Καραπάνος Κωνσταντίνος.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Φυσική Αγωγή Υπ. Καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος Τμήμα: Α1 Σχολικό έτος: Από.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης 11ου Γ/σίου
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   Για τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος Σας γνωρίζουμε.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
Ένας mobile «φίλος» για τα ταξίδια σας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΥΠΟ- ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο - Μαραθώνιος και αθλητής - Ψηφιακά Αρχαία Ελληνικά - Πρόγραμμα ευρωπαϊκής διαδικτυακής συνεργασίας ξενόγλωσσων τάξεων

Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΗΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών 2014-2015

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02 Μεντζελόπουλος Φάνης Αφαλωνιάτης Λάμπρος Βασιλάκης Στάθης Παπαδημητρίου Βιολέττα Μαρτσούκα Χριστίνα Στάθη Κορίνα Κουρλιούρος Ανδρέας Κυριακοπούλου Μιχαέλα Βούλγαρη Ανθή Κουτρουμπίνας Πέτρος ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02 Ρήγα Βασιλική ΠΕ02 Χαλκιοπούλου Αντιγόνη ΠΕ11

"Νενικήκαμεν!", μια ιστορική φράση "Νενικήκαμεν!", μια ιστορική φράση

Στην εργασία αυτή ασχοληθήκαμε με:  την ιστορία των αγώνων αντοχής και ιδιαίτερα με τον μαραθώνιο δρόμο  τις αθλητικές διοργανώσεις που πραγματοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο με βάση τον Μαραθώνιο δρόμο.  την ιστορία σημαντικών Ελλήνων μαραθωνοδρόμων  τη θέση της γυναίκας στους μαραθώνιους δρόμους  την επιμονή του ανθρώπου να συμμετέχει σε αγώνες αντοχής

ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΡΧΑΙΑ....

ΠΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ Στην αρχαία Ελληνική Γλώσσα διδαχθήκαμε τα επαγγέλματα των αρχαίων Αθηναίων με τις πληροφορίες του Ξενοφώντα. Είδαμε ότι υπήρχαν πολλά και σκεφτήκαμε ότι μπορούσαμε να ψάξουμε, για να βρούμε και άλλα.

και σε άλλους ιστορικούς. ΕΡΕΥΝΑ Ψάξαμε στο Θουκυδίδη, στον Αριστοφάνη και σε άλλους ιστορικούς. Διαπιστώσαμε ότι οι αρχαίοι Αθηναίοι ασκούσαν όλα τα σημερινά επαγγέλματα.

Τέλος ψάξαμε και στο διαδίκτυο, για να βρούμε εικόνες. Όλο το υλικό μας το επεξεργαστήκαμε, το αποθηκεύσαμε σε power point και το μετατρέψαμε σε video χρησιμοποιώντας ειδικές εφαρμογές λογισμικών: Animoto, imovie

ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΡΧΑΙΑ...... Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Τμήμα Α1 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Βασιλάκης Στάθης Βαζαίτη Λυδία Γούδας Κώστας Κοντοδήμου Βικτωρία ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Αργυρίου Αγγελική, ΠΕ02 Χατζηαντωνίου Παναγιώτης, ΠΕ19 Νικολός Δημήτρης, ΠΕ19

ΠΡΟΤΥΠΟ- ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο «Πρόγραμμα ευρωπαϊκής διαδικτυακής συνεργασίας ξενόγλωσσων τάξεων Virtual e-class Community (VeC) »

Virtual e-class Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΠΓΠΠ) υλοποιήθηκε το πρόγραμμα ευρωπαϊκής διαδικτυακής συνεργασίας ξενόγλωσσων τάξεων Virtual e-class Community.

Το γαλλόφωνο τμήμα του Β1’ Τμήματος του ΠΠΓΠΠ σε συνεργασία με το σχολείο “SFANTU-NICOLAE” της Ρουμανίας μελέτησαν το θέμα «Οι θησαυροί της τέχνης μας: Μια γέφυρα που ενώνει τους πολιτισμούς μας».

«Η τέχνη μας ενώνει» Β’ Γυμνασίου Ιανουάριος 2014- Μάιος 2014 Επίπεδο γλωσσομάθειας: A1+

ICT και άλλες πηγές που χρησιμοποιήθηκαν: Τηλεδιασκέψεις μέσω skype Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης Εργαλεία Web 2.0 Τελικό προϊόν: video

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΝΝΑΒΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΡΙΤΣΙΝΕΛΙΑ ΑΝΝΑ ΛΑΖΑΡΗ ΧΡΥΣΑΦΗ ΜΑΝΔΕΛΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΛΕΝΗ ΜΗΤΡΑΚΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΗΧΑΝΕΤΖΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΗΤΩ ΜΙΧΟΣ ΡΑΦΑΗΛ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΥΛΩΝΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

Σας ευχαριστoύμε πολύ για την προσοχή σας!