Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Προσωπικές Πωλήσεις.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Η επιστήμη του Web.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ερωτήσεις για επανάληψη Τζένη Παγγέ Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Κεφάλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης Τ.Ε.Ι. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ   Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης

Τι Είναι Κοινωνικά Δίκτυα Κοινωνικά δίκτυα είναι ένα σύνολο από actors (άνθρωποι, οργανισμοί, άλλες κοινωνικές ομάδες) και ένα σύνολο από τις σχέσεις τους (φιλίες, δεσμοί, χρηματικές συναλλαγές) ή έλλειψη αυτών ανάμεσα στους actors

Τι Είναι Και Ποια Η Χρήση Των Social Media

Οι πιο δημοφιλείς ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης σήμερα είναι οι εξής: Facebook, Twitter LinkedIn MySpace Youtube Google+ Wordpress

Στα Social Media συμπεριλαμβάνονται επίσης, και αρκετά blogs αλλά και τα Media sharing sites τα οποία χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες Social News and Recommendations (όπως είναι για παράδειγμα το dig) Social book marking sites (όπως είναι για παράδειγμα το delicious) Micro blogging services (όπως είναι για παράδειγμα το Twitter κλπ) Blogging systems (όπως είναι για παράδειγμα το blogger) Social sharing (όπως είναι για παράδειγμα το YouTube και το Flickr) Wikis (όπως είναι για παράδειγμα το mediawiki)

Η ιστορία του social Media

Η ιστορία του social Media

Οφέλη Κοινωνικής Δικτύωσης Επικοινωνία Αναπτύσσονται οι γνώσεις του ανθρώπου γιατί έρχεται σε επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς και διευρύνονται οι γνώσεις του και οι πνευματικοί του ορίζοντες. Άμεση ενημέρωση μέσω του διαδικτύου Ψυχαγωγία μέσω βίντεο, ταινιών, παιχνιδιών

Κίνδυνοι Κοινωνικής Δικτύωσης H επαφή των ανθρώπων και ειδικά των νέων με πολλά άγνωστα άτομα. Στα κοινωνικά δίκτυα ο καθένας μπορεί να δηλώσει όλα τα στοιχεία του, μπορεί να κρατήσει την ανωνυμία του και μπορεί πολύ εύκολα να παριστάνει ένα άτομο που στην πραγματικότητα δεν είναι Μέσω των online κοινωνικών δικτύων μπορεί πολύ εύκολα να μεταδοθεί κακόβουλο λογισμικό, πορνογραφικό υλικό, υλικό προσηλυτισμού, υλικό εθισμού σε επικίνδυνες ουσίες, υλικό με θέμα τη βία, ρατσιστικό περιεχόμενο

Κατηγορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά Bard

Κατηγορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά Zhang Ιστολόγια (blogging / micro-blogging) Κοινωνικά Δίκτυα (social networking) Κοινωνική Σελιδοσήμανση (SocialBookmarking) Συνεργατική Συγγραφή (CollaborativeAuthoring) Διαμοιρασμός Πολυμέσων (Multimedia Sharing) Διαδικτυακές Τηλεδιασκέψεις (Web Conferencing)

Συχνότητα χρήσης Social Media

Τρόπος πρόσβασης στα social media

Τι ψάχνουν και από πού

Επικοινωνία μέσω Facebook

Δικτύωση στο Twitter

Μάρκετινγκ Σύμφωνα με το Βρετανικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της διοίκησης, με την οποία εντοπίζονται, προβλέπονται και ικανοποιούνται οι ανάγκες του καταναλωτή με κάποιο κέρδος για την επιχείρηση Ένας άλλος ορισμός του μάρκετινγκ ορίζει το μάρκετινγκ ως τη διαδικασία που συνδυάζει τα μέσα της επιχείρησης με τις ανάγκες του καταναλωτή

Οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ αναφέρονται: Στον προγραμματισμό της επιχειρηματικής δραστηριότητας βάση προβλέψεων για μελλοντική ζήτηση Στον προγραμματισμό παραγόμενων προϊόντων και υπηρεσιών Στην επιλογή δικτύου διανομής Στον καθορισμό των μέσων προβολής Στον καθορισμό των όρων πώλησης των προϊόντων καθώς και στην τιμή του Στον προγραμματισμό των πωλήσεων Στην τεχνική πωλήσεων

Μείγμα Μάρκετινγκ Το μάρκετινγκ δημιουργείται με σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη και με μοναδικό στόχο το μέγιστο κέρδος για την επιχείρηση. Το μείγμα μάρκετινγκ είναι ουσιαστικά η βάση της στρατηγικής και του προγραμματισμού του μάρκετινγκ

Το μείγμα μάρκετινγκ (marketing mix) περιέχει τα 4Ps (product, price, promotion, place), προϊόν, τιμή, προώθηση, διανομή

Tρόποι προώθησης Διαφήμιση Δημόσιες σχέσεις Προσωπική πώληση Το άμεσο μάρκετινγκ Μέθοδοι προώθησης πωλήσεων

7Ps

Ίντερνετ Μάρκετινγκ Χαμηλό κόστος Παγκόσμια πρόσβαση Πλούσιο περιεχόμενο Γρήγορη ενημέρωση

Marketing και Social Media Προώθηση αγαθών και υπηρεσιών με εξαιρετικό προσωπικό και φιλικό τρόπο, σε αντίθεση με άλλα μέσα Υπάρχει συχνή επικοινωνία με αρκετούς δυνητικούς πελάτες) Αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και άνοδος στις προτιμήσεις και στις αναζητήσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει άνοδος στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες αποτελούν και αυτές μέσα κοινωνικής δικτύωσης Φθηνή και ιδιαίτερα αποτελεσματική διαφήμιση και προώθηση

Εταιρίες που χρησιμοποιούν τα social media για marketing

Η διαδικασία προώθησης προϊόντων μέσω του youtube Ο τρόπος διαφήμισης είναι πετυχημένος γιατί κάθε επιχείρηση που το χρησιμοποιεί πληρώνει για την διαφήμιση αυτή μόνο όταν ο χρήστης της ιστοσελίδας επιλέγει να δεί το βίντεο που περιέχει την διαφήμιση και όχι όταν απλά εμφανίζεται το βίντεο. Youtube Analytics το οποίο βοηθάει την κάθε εταιρία στο να δει ποιοι παρακολουθούν το βίντεό τους και πως αυτοί θα μπορέσουν να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους