καθηγητρια : μπεργιου βαιτσα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις των Αποστόλων
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
Ηθικά θέματα.
ΝΗΣΤΕΙΑ.
19. Ο προφήτης Ωσηέ: η φωνή της αγάπης
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
Ο ιεραπόστολος των ηθοποιών Άγιος Σεραπίωνας (5 μ.Χ αι )
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16ο Η παραβολή της τελικής κρίσης: Πώς αξιολογούνται οι άνθρωποι στη Βασιλεία του Θεού Συχνά αναρωτιούνται οι άνθρωποι: Τι δίνει στη ζωή ποιότητα.
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
« Ποιήσωμεν ἂνθρωπον…»
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Γιατί μελετούμε την Αγία γραφή;
Δ.Ε.7 Η Αποστολική Σύνοδος: συλλογική λήψη αποφάσεων
Κατά την Παλαιά Διαθήκη, ο σκοπός της δημιουργίας του ανθρώπου είναι... α. να φθάσει σε κοινωνία με τον Θεό β. να επιβληθεί στη γυναίκα γ. να ενωθεί.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Η 8 η από τις 12 Προτροπές Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
εν Ελλάδι, λόγος και μύθος
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Η γραμματικη των συναισθηματων
Μετάνοια - Εξομολόγηση
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Παρασκευή-Ανδριάννα Μαρούτσου Α΄ Θρησκευτικά ΘΕ5: Η ιστορία του Αβραάμ: η μεγάλη κλίση,
Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη; Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη; Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη Οι αναφορές των προφητών.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Θρησκευτικά
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
ιουδαϊσμοσ Θε 2: το ζητημα τησ θρησκειασ στη συγχρονη ευπωπη
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
ΖΟΥΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Α’1 Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ & ΜΕΛΟΠΟΙEIΤΑΙ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ  ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ  ΤΕΡΨΙΧΩΡΗ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΙΟΥ.
Ο προφήτης Ησαΐας Μαθητής: Άρης Χατζηαργύρης Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ Εβραϊκά: nabhi (=μιλώ αντί για άλλον) Ελληνικά: (προ + φάναι)= μιλώ πριν το γεγονός   ﻼ.
Απόστολος Παύλος.
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΝΗ ΜΠΑΛΩΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥ Το θέμα της ομάδας μας ήταν να ερευνήσουμε.
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Παρασκευή Πυρπιρή A2 ΠΓΕΣΣ Κλασσική Μουσική
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Οι Μικροί Ερευνητές Εργασία “project” 2014 – 2015 Α΄ Τάξη ΓΕΛ ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ, με θέμα : Μορφές δουλείας και εκμετάλλευσης και η απάντηση του Χριστιανισμού.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ
Δ.Ε.7 Η Αποστολική Σύνοδος: συλλογική λήψη αποφάσεων.
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ο Απόστολος Παύλος.
πεντηκοστή το ξεκίνημα της εκκλησίας
Εργασία Φοιτητή ΠΕΣΥΠ 2017: Καγιαμπάκης Μάνος
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

καθηγητρια : μπεργιου βαιτσα ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: ΓΙΟΥΒΡΗ ΕΥΤΥΧΙΑ(Α1) ΑΓΡΑΦΙΩΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΒΛΑΧΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (Α2) ΚΑΤΣΙΩΠΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ (Α2) ΛΟΡΙΔΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ (Α2) ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Η ΑΓΑΠΗ ΌΠΩΣ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΩΣΗΕ,ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΑΠ. ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΔ ,, καθηγητρια : μπεργιου βαιτσα

Ο Ύμνος της Αγάπης, αποτελεί απόσπασμα του 13ου Κεφαλαίου της Προς Κορινθίους Α' Επιστολής του Αποστόλου Παύλου προς την παλαιοχριστιανική αδελφότητα της Αρχαίας Κορίνθου. Διασώζεται μέσω της Καινής Διαθήκης και είναι ένα από τα πιο αξιόλογα κείμενα της Αγίας Γραφής. Συχνά αναφέρεται ως ο Ύμνος των Ύμνων της Καινής Διαθήκης στα εκκλησιαστικά κείμενα ως το Κεφάλαιο της Αγάπης. Σε πολλές χριστιανικές εκκλησίες, το κείμενο αναγιγνώσκεται κατά την ακολουθία του μυστήριου του γάμου. Ο Ύμνος της Αγάπης εκτός από την μουσική απόδοση του από χορωδίες ιεροψαλτών και χορωδιών χριστιανικών εκκλησιών για λατρευτικούς σκοπούς, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλούς καλλιτέχνες, όπως μουσικούς, συνθέτες, στιχουργούς αλλά και συγγραφείς , σκηνοθέτες (΄Ελληνες και Ξένους.) Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Ο μεγάλος Απόστολος των εθνών Παύλος ,από τις τρεις μεγάλες αρετές : την πίστη, την ελπίδα κι αγάπη θεωρεί το πιο σπουδαίο την αγάπη(Α Κορ 13,13). Αυτή την αγάπη υμνεί και ο Νικηφόρος Βρεττάκος: «… το πιο καθαρό πράγμα, λοιπόν, της δημιουργίας δεν είναι το λυκόφως, ούτε ο ουρανός που καθρεφτίζεται μες το ποτάμι, ούτε ο ήλιος πάνω στης μηλιάς τ' άνθη. Είναι η αγάπη.» Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ: https://www.youtube.com/watch?v=jG6miTH_iXw&feature=player_detailpage#t=14

Η αγάπη δίνει νόημα και ποιότητα στη ζωή μας. Ο απ Η αγάπη δίνει νόημα και ποιότητα στη ζωή μας. Ο απ. Παύλος στο πρώτο μέρος (στίχοι 13,1 έως 3 ) του ύμνου την περιγράφει ως τρόπο και στάση ζωής αναφέροντας ότι υπερτερεί των άλλων μορφών αρετών και είναι πιo πλούσια από τα υλικά αγαθά. Η αγάπη εκφράζει το συνολικό δώρο του εαυτού μας στον άλλο, χωρεί αλλά και εκχωρεί δεν είναι ιδιοκτησιακή και εγωιστική. Ο άνθρωπος αν δεν έχει αγάπη στον θεό, δεν αγαπάει τον συνάνθρωπο, δεν έχει καμία ηθική αξία. Το δεύτερο μέρος (στίχοι 13,3 έως 7 )του ύμνου εκφράζει την ποιότητα της αγάπης, τα χαρακτηριστικά της. Η αγάπη δεν έχει σχέση με την κακία , την αδικία, το φθόνο , την αλαζονεία, την ιδιοτέλεια. Αλλά «μακροθυμεί, αγαθοποιεί, δεν φθονεί, δεν αυθαδιάζει και δεν επαίρεται. Δεν ασχημονεί, δεν ζητεί κάτι για τον εαυτό της, δεν παροξύνεται και δεν διαλογίζεται το κακό. Δεν χαίρεται την αδικία, χαίρεται την αλήθεια και πάντα ανέχεται, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει και πάντα υπομένει». Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Το τρίτο μέρος (στίχοι 13,8 – 12 ), εστιάζει στην αξία της αγάπης που σχετίζεται με την αιωνιότητα, διότι είναι για πάντα, δεν τελειώνει ποτέ, σε σύγκριση με άλλα υλικά ή θεολογικά αγαθά που μπορούν να χαθούν ανά πάσα στιγμή, φθάνει μέχρι τον παράδεισο. Στον τελευταίο στίχο (στίχος 13.13 ), ο Απόστολος Παύλος επισημαίνει, ότι σε σύγκριση με τις άλλες θεολογικές αρετές, όπως η πίστη, η ελπίδα και η φιλανθρωπία, η αγάπη ως αιώνια αρετή είναι ισχυρότερη και παντοτινή. Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Ελληνιστική κοινή : «Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.  Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι. Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει. Νεοελληνική: Αν ξέρω να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε έγινα σαν ένας άψυχος χαλκός που βουίζει ή σαν κύμβαλο που ξεκουφαίνει με τους κρότους του. Και αν έχω το χάρισμα να προφητεύω και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλη τη γνώση, και αν έχω όλη την πίστη, ώστε να μετακινώ με τη δύναμη της ακόμη και τα βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε δεν είμαι τίποτε απολύτως. Και αν πουλήσω όλη την περιουσία μου για να χορτάσω με ψωμί όλους τους φτωχούς, και αv παραδώσω το σώμα μου για να καεί, αλλά αγάπη δεν έχω, τότε σε τίποτε δεν ωφελούμαι. Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι ευεργετική και ωφέλιμη, η αγάπη δε ζηλεύει, η αγάπη δεν ξιπάζεται (= δεν καυχιέται), δεν είναι περήφανη, δεν κάνει ασχήμιες, δε ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δε σκέφτεται το κακό για τους άλλους, δε χαίρει, όταν βλέπει την αδικία, αλλά συγχαίρει, όταν επικρατεί η αλήθεια. Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει. Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει

Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται, είτε γλώσσαι παύσονται, είτε γνώσις καταργηθήσεται. Εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται. Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος έλάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου. Βλέπομεν γαρ άρτι δι' εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην. Νυνί δε μένει πίστις, έλπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα μείζων δε τούτων η αγάπη» Αν υπάρχουν ακόμα προφητείες, θα έλθει μέρα που και αυτές θα καταργηθούν αν υπάρχουν χαρίσματα γλωσσών και αυτά θα σταματήσουν αν υπάρχει γνώση και αυτή θα καταργηθεί. Γιατί τώρα έχουμε μερική και όχι τέλεια γνώση και προφητεία· όταν όμως έλθει το τέλειο, τότε το μερικό θα καταργηθεί. Όταν ήμουν νήπιο, μιλούσα ως νήπιο, σκεφτόμουν ως νήπιο, έκρινα ως νήπιο. Όταν έγινα άνδρας, κατάργησα τη συμπεριφορά του νηπίου. Τώρα βλέπουμε σαν σε καθρέπτη και μάλιστα θαμπά, τότε όμως θα βλέπουμε το ένα πρόσωπο το άλλο πρόσωπο. Τώρα γνωρίζω μόνο ένα μέρος από την αλήθεια, αλλά τότε θα έχω πλήρη γνώση, όπως ακριβώς γνωρίζει και εμένα ο Θεός. Ώστε τώρα μας απομένουν τρία πράγματα: η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη. Πιο μεγάλη όμως από αυτά είναι η αγάπη.

Το άσμα ασμάτων εντάσσεται στα ποιητικά και διδακτικά κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης.. Στην Εβραϊκή Βίβλο ανήκει στην τρίτη ομάδα των βιβλίων που ονομάζονται "Αγιόγραφα". Αποτελείται από έξι άσματα και το έργο αποδίδεται στο Σολομώντα. Το βιβλίο συνιστά πιθανότατα μια ανθολογία ερωτικών ή γαμήλιων τραγουδιών, στα οποία υμνείται σε ωραιότατη λυρική γλώσσα η αγάπη και τα δυνατά συναισθήματα που συνδέονται μ' αυτήν. Η συζυγική αγάπη ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα απεικονίζει στα βιβλικά κείμενα τη σχέση Θεού - Ισραήλ και Χριστού - Εκκλησίας. Έτσι, το περιεχόμενο του βιβλίου κατανοήθηκε τόσο από τους Ιουδαίους όσο και από τους χριστιανούς ως αλληγορική έκφραση των σχέσεων αυτών. ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Hbz0zwXbHKk#t=7

Θες με ως σφραγίδα επί την καρδίαν σου, ΚΡΑΤΑΙΑ ΩΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΑΓΑΠΗ «Τι ωραιώθης και τι ηδύνθης αγάπη, εν τρυφαίς σου; Θες με ως σφραγίδα επί την καρδίαν σου, ως σφραγίδα επί τον βραχίωνά σου∙ ότι κραταιά ως θάνατος αγάπη σκληρός ως Άδης ζήλος περίπτερα αυτής περίπτερα πυρός φλόγες αυτής∙ ύδωρ πολύ ου δυνήσεται σβέσαι την αγάπην, και ποταμοί ου συγκλύσουσιν αυτήν.» ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΣΑΝ ΘΑΝΑΤΟΣ Η ΑΓΑΠΗ. (Απόσπασμα από το «Άσμα Ασμάτων» του Σολομώντος - Από το 7ο και 8ο Άσμα- Επιλογές που συγκίνησαν.) «Πόσο ωραία σ’ έκανε η τρυφερότητά σου, τόσο πολύ που γλύκανες απ’ την πολλή αγάπη. Σφράγισε μ’ εμένα την καρδιά σου, βάλε με και στο μπράτσο σου σφραγίδα∙ είν’ δυνατή σαν θάνατος η αγάπη κι αχόρταγος ο πόθος σαν τον Άδη Σπίθες φωτιάς τριγύρω απ’ την αγάπη Κι η ίδια η αγάπη είναι φλόγα Με το νερό δεν σβήνεται η αγάπη Και δεν μπορούν ποτάμια να την πνίξουν»

Το κήρυγμα του Ωσηέ έχει ως κύριο θέμα την αγάπη προς τον Θεό που σημαίνει αγάπη προς τον συνάνθρωπο. Το ίδιο ακριβώς θέμα έχουν και το Άσμα Ασμάτων και ο Ύμνος της αγάπης. Η αγάπη σύμφωνα με τον προφήτη αλλά και το πνεύμα που εκφράζουν και τα άλλα κείμενα είναι το ύψιστο κριτήριο για κάθε στοχασμό, κίνητρο για κάθε πράξη και στάση του ανθρώπου, ο οποίος θέλει να γνωρίζει και να σχετίζεται με το Θεό. Με την αγάπη θεραπεύονται όλες οι κακές πλευρές της ζωής.

Πηγές: Σχολικό Βιβλίο Α΄Γυμνασίου Σχολικό Βιβλίο Β΄Γυμνασίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ http://www.greek-language.gr/Resources/ancient_greek/anthology/literature/browse.html?text_id=609 http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diathikh/Asma_asmatwn/Asma_asmatwn_kef.1-8.htm http://www.myriobiblos.gr/bible/ot/chapter.asp?book=28 http://el.wikipedia.org/wiki/ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B118/381/2537,9846/ http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diathikh/Osie/Osie_kef.1-3.htm https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Hbz0zwXbHKk#t=7 https://www.youtube.com/watch?v=jG6miTH_iXw&feature=player_detailpage#t=14

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ