Τον παλιό καιρό η ζωή στο χωριό δεν είχε καμία σχέση με αυτή της σύγχρονης εποχής. Τα σπίτια απόμακρα το ένα από το άλλο. Οι δρόμοι γεμάτοι χώμα, λάσπη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Advertisements

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
1. Κωμωδία του 1964 σε σενάριο του Γιώργου Ρούσσου και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου σε σενάριο του Γιώργου Ρούσσου και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου.
Το καινούριο σιντριβάνι της πλατείας. Πριν φτιαχτεί το σιντριβάνι υπήρχαν πιο πολλά δέντρα σε αυτό το σημείο, ενώ τώρα το έχουν στολίσει γύρω, με γκαζόν.
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Της Ειρήνης Κοζορώνη Θέμα: “Πως επηρεάζεται η διαπαιδαγώγηση των παιδιών μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον, σε σχέση με το φύλο και.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΜΑΘΗΤΕΣ : ΣΙΩΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΄Η ΧΑΝΟΝΤΑΙ
Τα παιχνίδια στην αρχαία Ελλάδα και τα παραδοσιακά παιχνίδια
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Η γαλοπούλα.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Παραδοσιακά παιχνίδια
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μία βόλτα στο χωριό Κοντιά: αφορμή για έρευνα
ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ FESTIVAL DOCUMANTER ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ.
ΟΙΚΟΠΕΔΟ Οικόπεδο = ένα κομμάτι γης, το οποίο είναι οικοδομήσιμο. Ο θείος μου έχει ένα οικόπεδο με δέντρα, στο οποίο πηγαίνουμε συχνά.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1.
Επαγγέλματα που χάθηκαν
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
ΠΑΛΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2015 ΣΤ’2.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Ανταρκτική: Η παγωμένη ήπειρος
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Επαγγέλματα που χάθηκαν
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Αξέχαστα....
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τον παλιό καιρό η ζωή στο χωριό δεν είχε καμία σχέση με αυτή της σύγχρονης εποχής. Τα σπίτια απόμακρα το ένα από το άλλο. Οι δρόμοι γεμάτοι χώμα, λάσπη και σκόνη.

Οι οικογένειες τότε ήταν πολυμελείς. Τα πέντε παιδιά δεν θεωρούνταν καθόλου πολλά, αφού σε αρκετές οικογένειες έφθαναν μέχρι και δέκα. Μεγάλωναν κάτω από συνθήκες που τους εξασφάλιζαν μία υποφερτή διαβίωση. Για το μέλλον τους φρόντιζε η τύχη.

η συμβολή της γυναίκας ήταν αποφασιστική. Φορτωμένη με όλα τα βάρη του νοικοκυριού, προσπαθούσε με πενιχρά μέσα να τα φέρει βόλτα. Από αυτήν περίμεναν και οι δουλειές.

Θεωρούνταν μειωτικό για έναν άνδρα, ‘’ που εκπροσωπούσε το ισχυρό φύλο ’’, να ασχοληθεί με δουλειές που χαρακτηρίζονταν “ γυναικείες ”. Επειδή δεν υπήρχε σαφής διαχωρισμός ανάμεσα τους, δεν έκανε τίποτα για να είναι σίγουρος. Ο πατέρας δεν αδιαφορούσε αλλά ούτε νοιαζόταν και πολύ για τα παιδία.

Η γάστρα Το Σκαφίδι Η γάστρα ήταν μια ημισφαιρική χονδρή λαμαρίνα, που στο πάνω μέρος είχε μια λαβή για να μπορούν να τη σηκώνουν με το «ξυθάλι» ή να τη μεταφέρουν με τα χέρια, όταν ήταν κρύα Το Σκαφίδι Το σκαφίδι ήταν μια σκάφη συνηθισμένου μεγέθους, ξύλινη και τη χρησιμοποιούσαν μόνο για το ζύμωμα του ψωμιού

ΣΦΕΝΤΟΝΑ : ΚΡΥΦΤΟ : Ξύλο με δίχαλο στο πάνω μέρος, στο οποίο δενόταν το λάστιχο ( τις περισσότερες φορές κομμάτι από σαμπρέλα). Σε αυτό το παιχνίδι μπορούν να παίξουν από 3 άτομα και πάνω. Ένα παιδί φυλάει (μετράει π.χ. έως το , 10, 15, 20, 25...). Μόλις τελειώσει, λέει ΄΄φτού και βγένω΄΄ και αρχίζει να ψάχνει για τα παιδιά.

Αγωγιάτης : ΓΑΝΩΤΗΣ ( Καλαντζής ) Αγωγιάτης ο επαγγελματίας που κάνει μεταφορές με φορτιάρικο ζώο. Οι γανωτζήδες ήταν συνήθως πλανόδιοι τεχνίτες που αναλάμβαναν το γαλβανισμό και το στίλβωμα των χάλκινων οικιακών σκευών, όπως τα ταψιά, τα καζάνια, τα κουτάλια, τα πιρούνια κλπ

Μπάμπης Βραζιτίκος, Μανώλης Γιολδάσης, Γιάννης Πληγιάρης, Απόστολος Τσαμπίρης

Υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν στον Αμπελώνα από ένα παιδί ηλικίας χρονών είναι τα παρακάτω :

Το χειμώνα τα παιδιά συχνάζουν στα NET CAFE όπου εκεί παίζουν PRO, υπολογιστή, μπιλιάρδο, ποδοσφαιράκι και άλλα πολλά. Ακόμα υπάρχουν και αθλητικές δραστηριότητες, μπορεί να πηγαίνει στις καφετέριες, να πηγαίνει χορό. Επιπλέον οργανώνονται και εκδρομές.

Τα καλοκαίρια γίνονται αγώνες BEACH VOLLEY, 5x5 αγώνες ποδοσφαίρου με πρωτάθλημα, γίνεται διαγωνισμός GRAFFITY και έτσι ομορφαίνει το μέρος που γίνετε. Ακόμα τα παιδία μπορούν και πάνε βόλτες με τα ποδήλατα.

Οι μαθητές έχουν εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο με αποτέλεσμα να ενημερώνονται και να κάνουν τις εργασίες που τους αναθέτουν οι καθηγητές τους.

Τέλος το μόνο που θα θέλαμε να γίνει στον Αμπελώνα είναι ένα σινεμά ή ένα VIDEO BANK. Αγαπάμε πολύ στον τόπο που είμαστε δεν θα τον αλλάζαμε για κανέναν άλλο.!!!!!

Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνει ένας νέος σε ορεινό χωριό παρά από ότι θα έκανε στην πόλη ή σε ένα πεδινό χωριό.

Η ζωή σε ένα ορεινό χωριό όπως είναι η Πίνδος από ένα παιδί ηλικίας χρονών οι ασχολίες δεν είναι και πολλή καλές επειδή τα παιδιά πηγαίνουν και βοηθούν τους γονείς τους στις δουλειές όπως είναι η κτηνοτροφία ή η καλλιέργεια.

Δεν υπάρχουν πολλές επαγγελματικές ευκαιρίες για αυτό οι περισσότεροι νέοι εγκαταλείπουν το χωριό για μια καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση. Τέλος θα πρέπει οι νέοι να μην σκέφτονται την εύκολη λύση για να φύγουν από το χωριό τους και πηγαίνοντας σε μια πόλη για καλύτερη ζωή. Να προσπαθήσουν να μείνουν στο χωριό για να υπάρχει ζωή εκεί.!

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!

Να ζει κανείς ή να μη ζει... στο χωριό;

Μεγαλώνοντας στην επαρχία Ερευνητική εργασία μαθητών της Α Λυκείου Αμπελώνα Καραγκιόζης Διονύσης Καρακώστας Φώτης Κουκούλης Ιπποκράτης Λάππας Γιώργος

Η έρευνα που ακολουθεί πραγματοποιήθηκε στους μαθητές της Ά Λυκείου ηλικίας ετών με σκοπό να διαπιστώσουμε το βαθμό στον όποιο είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή τους στο χωριό, ποια τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα της, με ποιο τρόπο μπορεί να βελτιωθεί, και τέλος ποια τα σχεδία τους στο μέλλον σχετικά με αυτό.

Συμπέρασμα Από τα παραπάνω αποτελέσματα διαπιστώνουμε πως το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών είναι αρκετά ικανοποιημένο από τη ζωή του στο χωριό και θα επιθυμούσε να ζήσει τη ζωή του σε αυτό παρόλα τα μειονεκτήματα που ίσως έχει.