Εργαστήριο #5.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Αθανάσιος Βαφειάδης
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
1. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα υπολογίζει το ελάχιστο πλήθος (χαρτο)νομισμάτων που απαιτούνται για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου ποσού. Για παράδειγμα.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρόβλεψη αποτελεσμάτων ποδοσφαιρικών αγώνων
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
80% κάτω θα πέσουν οι συντάξεις με το νέο Ασφαλιστικό
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Υλοποίηση Προγράμματος Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Kατοίκους της Κύπρου Γιώργος Μυλωνάς Επιμορφωτικά Κέντρα Λευκωσίας.
Βήματα στην Κατασκευή ενός Ψυχομετρικού Εργαλείου (Μέρος B)
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
Tsadavile Hills Monte Mare Monte Mare.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Πορεία και Προοπτικές της Παγκόσμιας Οικονομίας και οι επιπτώσεις της στη Κυπριακή Οικονομία και τον Τουρισμό Ε. Μπουλούτας Πα γ κύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου 4 ο τρίμηνο & λογιστική κατάσταση 31/12/2003.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Θανάσης Βαφειάδης
Μετρήσεις Κεντρικής Τάσης
Διαφημιστική Διαδικτυακή Εταιρεία 5 Τρόποι Αμοιβών για τους Συνεργάτες – Επενδυτές.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ.  είναι ο αριθμός των θανάτων - από κάθε αιτία - που συνέβησαν και καταγράφηκαν μέσα σε ένα ημερολογιακό έτος ανά 1000 κατοίκους.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Νευρωνικά Δίκτυα Εργαστήριο Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Συναρτησιακές Εξαρτήσεις.
Ιούλιος 2014 Ιούλιος 2014 Τρίτη01/07Μ. Χ’γιαννάκου Φιλίππου 11 Τηλ Φ.Μορφοπούλου-Π.Αμπεριάδη Ε.Βενιζέλου 89 Τηλ Τετάρτη02/07Α. Βαβάκα Ε. Βενιζέλου.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Η μέτρηση μιας ποσότητας μας δίνει το μέγεθός της
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
29, Μαρτίου 2012 Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
HY 120 ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Ασυγχρονα ακολουθιακα κυκλωματα.
Κ.Κίτσιος, Μ.Παπαδοπούλου¹, Ν.Καδόγλου, Σ.Καραμπά², Κ.Κώστα¹, Ν.Σάιλερ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Η ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΤΛΙΑ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
© Θέματα Φεβρουαρίου © Θέμα 1ο (30%): Έστω η παρακάτω ακολουθία εντολών που χρησιμοποιείται για την αντιγραφή.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Βασικές Αρχές Μέτρησης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Εργαστήριο #6.
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 17 Εισαγωγή στα Ψηφιακά Συστήματα: Μέρος Γ TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΥΛΛΟΓΗ: Α.-Μ.
ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΞΟΔΩΝ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ # 3.
Οδηγός Χρήσης του MAD για το μάθημα της Ανάλυσης Δεδομένων
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΤΜΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστήριο #5

των Αντιστοιχιών (AFC) Ερμηνεία αποτελεσμάτων Εξαγωγή συμπερασμάτων ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 Πίνακας Δεδομένων Λογικός πίνακας 0-1 Πίνακας Burt Μ.Α.D. Μ.Α.D. Μ.Α.D. Παραγοντική Ανάλυση των Αντιστοιχιών (AFC) Μ.Α.D. Ερμηνεία αποτελεσμάτων Αποτελέσματα Εξαγωγή συμπερασμάτων

. . . . . Πίνακας Burt απολύτων συχνοτήτων ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 Πίνακας Burt απολύτων συχνοτήτων   FYL1 FYL2 LIP1 LIP2 SYS1 SYS2 KAT1 KAT2 AGR1 AGR2 AGR3 PRO1 PRO2 PRO3 4 3 1 2 6 5 . . . . .

Ιστόγραμμα Χαρακτηριστικών Ριζών ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 Ιστόγραμμα Χαρακτηριστικών Ριζών ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ 0,3707 ΑΞΟΝ. ΑΔΡΑΝΕΙΑ %ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΑΘΡΟΙΣΜΑ | ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡ.ΡΙΖΩΝ 01 0,1384775 037,36 037,36 |***************************************** 02 0,0853950 023,04 060,39 |************************* 03 0,0616325 016,63 077,02 |****************** 04 0,0363552 009,81 086,83 |*********** 05 0,0232154 006,26 093,09 |******* 06 0,0153117 004,13 097,22 |***** 07 0,0059264 001,60 098,82 |** 08 0,0034621 000,93 099,75 |** 09 0,0008892 000,24 099,99 |* 10 0,0001636 000,04 100,00 |* 11 0,0001061 000,03 100,00 |* 12 0,0000720 000,02 100,00 |*

Ποσοστό ολικής αδράνειας 1ου άξονα = ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 Αδράνεια Ολική αδράνεια των στηλών του πίνακα που αναλύεται ονομάζουμε το μέτρο της αντλούμενης πληροφορίας που εξάγεται από τον πίνακα που αναλύεται. Σχολιασμός Σύμφωνα με το ιστόγραμμα των χαρακτηριστικών ριζών, οι οποίες δίνουν τα ποσοστά ερμηνείας για κάθε άξονα, παρατηρούμε ότι το ποσοστό σημαντικότητας του πρώτου άξονα είναι 37.36%, του δεύτερου 23.04%,του τρίτου 16.63% και του τέταρτου 9.81%.Το σύνολο της πληροφορίας που συγκεντρώνουν οι 4 πρώτοι άξονες αντιστοιχεί σε ποσοστό 86.83%. πχ. Το ποσοστό ερμηνείας της ολικής αδράνειας που ερμηνεύεται πάνω στον πρώτο παραγοντικό άξονα υπολογίζεται ως εξής: Ποσοστό ολικής αδράνειας 1ου άξονα = Ποσοστό ολικής αδράνειας 2ου άξονα =

CTR>=1000 / σύνολο διαβαθμίσεων ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 Συντεταγμένες (Fα), ποιότητα αναπαράστασης (COR) και συνεισφορά (CTR) των σημείων (ιδιοτήτων) στους παραγοντικούς άξονες Με βάση την αθροιστική συχνότητα, οι τέσσερις πρώτοι παραγοντικοί άξονες ερμηνεύουν το 86.83% της ολικής πληροφορίας που αντλείται από τη συγκεκριμένη έρευνα. Το ποσοστό αυτό κρίνεται απολύτως ικανοποιητικό. Έτσι οι ιδιότητες των μεταβλητών που συμβάλλουν στη δημιουργία των παραγοντικών αξόνων ενώ ταυτόχρονα προσδίδουν τα χαρακτηριστικά με τα οποία ο ειδικός ερμηνεύει τους άξονες, επιλέγονται χρησιμοποιώντας δύο κριτήρια: α) Κριτήριο COR: κάθε σημείο (ιδιότητα) πρέπει να έχει ποιότητα αναπαράστασης (COR) μεγαλύτερη του 200 δηλ. COR >= 200 β) Κριτήριο CTR: Κάθε σημείο (ιδιότητα) συμβάλλει στη δημιουργία του άξονα με μια τιμή του δείκτη CTR που προκύπτει από τη σχέση: CTR>=1000 / σύνολο διαβαθμίσεων Για τη συγκεκριμένη περίπτωση το CTR των σημείων που συμβάλλουν στη δημιουργία του άξονα υπολογίζεται όπως παρακάτω:

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 #F[άξονας]: Οι συντεταγμένες των σημείων (ιδιοτήτων) πάνω στον παραγοντικό άξονα. COR: Ποιότητα προβολής κάθε σημείου (ιδιότητας) στον παραγοντικό άξονα (πόσο καλά αναπαρίσταται το σημείο πάνω στον άξονα). CTR: Συνεισφορά κάθε σημείου (ιδιότητας) στο να πάρει ο άξονας τη συγκεκριμένη θέση. #F1 COR CTR #F2 #F3 #F4 FYL1 -553 734 79 -52 6 1 -225 120 29 -84 16 FYL2 368 52 34 149 19 55 4 LIP1 -377 574 45 286 334 43 91 33 5 LIP2 376 -287 -92 -6 SYS1 -332 429 35 -167 108 14 274 293 54 89 31 9 SYS2 331 166 -275 -90 KAT1 -70 36 -51 -228 387 259 506 100 KAT2 104 2 75 340 67 -390 150 AGR1 322 391 248 231 32 -259 250 48 -115 49 AGR2 -10 -554 544 96 407 295 72 109 AGR3 -793 668 81 209 46 -86 7 3 PRO1 143 167 8 -184 273 21 -96 73 -166 222 40 PRO2 384 204 136 25 210 61 12 645 575 206 PRO3 -816 628 86 413 161 74 -149 20 10 .

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 Σύμφωνα με τις δύο προϋποθέσεις τα σημεία (διαβαθμίσεις) που επιλέγονται για τους τέσσερις πρώτους παραγοντικούς άξονες είναι: • Για τον πρώτο άξονα: FYL1, FYL2, LIP1, LIP2, AGR3, PRO3, SPO2, MAR2, MAR4, PAR22 37.36% Ερμηνεία Επί του πρώτου παραγοντικού άξονα διαπιστώνουμε ως επικρατέστερη την αντιπαράθεση των ανδρών (FYL1) που αγοράζουν φρέσκο γάλα με λίγα λιπαρά (LIP1), δεν τους επηρεάζει καθόλου η προέλευση (PRO3) του γάλακτος, αγοράζουν γάλα κάθε μήνα (AGR3) και προτιμούν τη μάρκα ΔΕΛΤΑ (MAR4) με τις γυναίκες (FYL2) που αγοράζουν γάλα με πολλά λιπαρά (LIP2), κυρίως από Παντοπωλείο (SPO2), προτιμούν τη μάρκα ΑΓΝΟ (MAR2) και δεν τους επηρεάζει η ποιότητα του γάλακτος.

• Για τον τέταρτο άξονα: KAT1, KAT2, PRO1, PRO2, SPO3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - Εργαστήριο #5 • Για το δεύτερο άξονα: LIP1, LIP2, AGR2, SPO3, MAR2, MAR3, MAR5, PAR21, PAR22, PAR31, PAR32 23.04% Ερμηνεία Επί του δεύτερου παραγοντικού άξονα διαπιστώνουμε ως επικρατέστερη την αντιπαράθεση των καταναλωτών που προτιμούν το γάλα με πολλά λιπαρά (LIP2), δεν επηρεάζει η τιμή του γάλακτος (PAR32) αλλά τους επηρεάζει η ποιότητα (PAR21), αγοράζουν γάλα κάθε δεκαπενθήμερο (AGR2) και αγοράζουν συνήθως τις μάρκες ΟΛΥΜΠΟΣ (MAR3) και ΜΕΒΓΑΛ (MAR5), έναντι αυτών που αγοράζουν γάλα με λίγα λιπαρά (LIP1), αγοράζουν γάλα από ζαχαροπλαστείο (SPO3), τους επηρεάζει η τιμή (PAR31) και όχι η ποιότητα (PAR22) και αγοράζουν συνήθως τη μάρκα ΑΓΝΟ (MAR2). • Για τον τρίτο άξονα: SYS1, SYS2, KAT1, KAT2, AGR1, AGR2, SPO1, MAR1, MAR3, MAR5 • Για τον τέταρτο άξονα: KAT1, KAT2, PRO1, PRO2, SPO3