Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Advertisements

Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Πρόγραμμα επαγωγής εκπαιδευτή Μέρος 2 ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
1 ο Σεμινάριο Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης Διαιτητών Η Α.Ε.Π. “Ακαδημία των Σπορ”, η Ε.Σ.Σ.Π. και η Ε.Σ.Ο σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Α’/θμιας.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Project.
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ Δρ. Ανδρεάννα Κουφού Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ Δράση Αισθητική Έκφραση Καλλιτεχνικός σκοπός Μορφή Τέχνης

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΟΡΟΥ Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Συνεργασία δασκάλων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Ερεθίσματα για όλη τη σχολική μονάδα Δημιουργία εντός του σχολείου Εξωστρέφεια: Συνεργασίες και Αλληλοπαρουσίαση των συμμετεχόντων σχολείων

ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ Για το μαθητή Ανακάλυψη νέων εκφραστικών μέσων Ενίσχυση φαντασίας Ενίσχυση αυτοπεποίθησης Προσαρμοστικότητα Συνεργασία Στο χορό οι μαθητές παρατηρούν, ερμηνεύουν, εκφράζουν τις απόψεις τους, αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ Για τη σχολική μονάδα Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Για τη σχολική μονάδα Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Συνεργασία με φορείς πολιτισμού & εκπαίδευσης Δικτυακή εργασία: Αλληλεπίδραση μαθητών/εκπαιδευτικών/σχολείων, Ανατροφοδότηση, Εξωστρέφεια

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ Για τον Εκπαιδευτικό Νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, Πρόκληση και Ανανέωση Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας με τους μαθητές Εξειδίκευση στην τέχνη Αυτοεπιμόρφωση Επαγγελματική ανάπτυξη μέσω της αλληλεπίδρασης με συναδέλφους και άλλους επαγγελματίες

ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΟΡΟ Στο Φεστιβάλ του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων θα παρουσιαστεί το παραγόμενο έργο των σχολικών μονάδων Αγορά Αργύρη, την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου

ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΦΕΛΗ Δημιουργία «πυρήνων» τέχνης

Προϋπόθεση επιτυχίας …φαίνεται ότι ο χορός ανθίζει σε ένα σχολείο μόνο όταν οι δάσκαλοι και διευθυντές δουλεύουν μαζί για να τον αναπτύξουν. Τσομπανάκη, University of Wolverhampton