Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ Δρ. Ανδρεάννα Κουφού Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ Δράση Αισθητική Έκφραση Καλλιτεχνικός σκοπός Μορφή Τέχνης
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΟΡΟΥ Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Συνεργασία δασκάλων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Ερεθίσματα για όλη τη σχολική μονάδα Δημιουργία εντός του σχολείου Εξωστρέφεια: Συνεργασίες και Αλληλοπαρουσίαση των συμμετεχόντων σχολείων
ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ Για το μαθητή Ανακάλυψη νέων εκφραστικών μέσων Ενίσχυση φαντασίας Ενίσχυση αυτοπεποίθησης Προσαρμοστικότητα Συνεργασία Στο χορό οι μαθητές παρατηρούν, ερμηνεύουν, εκφράζουν τις απόψεις τους, αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη
ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ Για τη σχολική μονάδα Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Για τη σχολική μονάδα Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Συνεργασία με φορείς πολιτισμού & εκπαίδευσης Δικτυακή εργασία: Αλληλεπίδραση μαθητών/εκπαιδευτικών/σχολείων, Ανατροφοδότηση, Εξωστρέφεια
ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ Για τον Εκπαιδευτικό Νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, Πρόκληση και Ανανέωση Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας με τους μαθητές Εξειδίκευση στην τέχνη Αυτοεπιμόρφωση Επαγγελματική ανάπτυξη μέσω της αλληλεπίδρασης με συναδέλφους και άλλους επαγγελματίες
ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΟΡΟ Στο Φεστιβάλ του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων θα παρουσιαστεί το παραγόμενο έργο των σχολικών μονάδων Αγορά Αργύρη, την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου
ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΦΕΛΗ Δημιουργία «πυρήνων» τέχνης
Προϋπόθεση επιτυχίας …φαίνεται ότι ο χορός ανθίζει σε ένα σχολείο μόνο όταν οι δάσκαλοι και διευθυντές δουλεύουν μαζί για να τον αναπτύξουν. Τσομπανάκη, University of Wolverhampton