2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Παίζουμε θέατρο: Θα πας για ένα ταξίδι, με την οικογένεια σου ή τους φίλους σου. Ζητάς πληροφορίες από το τουριστικό γραφείο: (την) Γαλλία (το) Λονδίνο.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
 Σάββατο πρωί. Μόλις ξημέρωσε, όλα τα παιδιά στον δρόμο με τις σάκες στον ώμο έτοιμα για το σχολείο. Με την αγωνία στα μάτια τους και το τραχύ βήμα στα.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Έχεις δύο επιλογές! από το
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δευτερεύουσες προτάσεις.
Secretarial Duties I.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Τα μέρη του λόγου επόμενο πληροφορίες επίρρημα ουσιαστικό επίθετο
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
α) ονόματα ουσιαστικά, β) ονόματα επίθετα γ) αντωνυμίες 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Ευθύς και πλάγιος λόγος
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Μπορεί όλοι να είμαστε διαφορετικοί αλλά είμαστε όλοι ίσοι.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ελάτε να μάθουμε περισσότερα για τις προσκλήσεις!
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
At a restaurant Talking about future plans
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
Άρθρο 1:«Ο φούρναρης που βοηθάει τους πρόσφυγες της Κω»
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
δε μας αρέσει η προστακτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας Ενότητα Η παράσταση αρχίζει Όρνιθες

Ευθύς και Πλάγιος λόγος Στον ευθύ λόγο ακούμε ή διαβάζουμε τα λόγια ενός προσώπου έτσι ακριβώς όπως τα είπε. Π.χ. Η μητέρα ρώτησε τη Θεολογία: - Γιατί άργησες;

Ευθύς και Πλάγιος λόγος Στον πλάγιο λόγο ακούμε ή διαβάζουμε τα λόγια ενός προσώπου όχι ακριβώς όπως τα είπε, αλλά όπως μας τα μεταφέρει κάποιος άλλος. Π.χ. Η μητέρα ρώτησε τη Θεολογία . γιατί άργησε.

Ευθύς και Πλάγιος λόγος Μπορούμε να μετατρέψουμε τον ευθύ λόγο σε πλάγιο και το αντίστροφο ως εξής: Ευθύς λόγος Πλάγιος λόγος Η Μητέρα ρώτησε τη Θεολογία: Γιατί άργησες; Εκείνη απάντησε: - Είχα πολλή δουλειά. Η μητέρα ρώτησε τη Θεολογία γιατί άργησε κι εκείνη απάντησε πως είχε πολλή δουλειά.

Τι πρέπει να προσέξω 1. Τα πρόσωπα που μιλούν, τα οποία πρέπει να δηλώνονται είτε με το όνομα τους είτε με αντωνυμία 2. Τους συνδέσμους ( ό,τι, πως, να, κ.ά.) που χρειάζεται να προστεθούν σε πολλές περιπτώσεις 1. 1. 1. 1. 1. 1. 1. 1. 1. Προσθέτουμε Προσθέτουμε Προσθέτουμε Προσθέτουμε Προσθέτουμε Προσθέτουμε Προσθέτουμε Προσθέτουμε Προσθέτουμε των των των των των των των των των ονόματα ονόματα ονόματα ονόματα ονόματα ονόματα ονόματα ονόματα ονόματα προσώπων προσώπων προσώπων προσώπων προσώπων προσώπων προσώπων προσώπων προσώπων ή ή ή ή ή ή ή ή ή αντωνυμίες αντωνυμίες αντωνυμίες αντωνυμίες αντωνυμίες αντωνυμίες αντωνυμίες αντωνυμίες αντωνυμίες τα τα τα τα τα τα τα τα τα 3. Τα ρήματα που χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε, αν δε μας δίνονται, για να εισάγουμε τον πλάγιο λόγο. Τέτοια ρήματα είναι: λέω, υποστηρίζω, αναφέρω, ρωτώ, απαντώ, παρακαλώ, ζητώ κ.ά. 4. Τα πρόσωπα των ρημάτων που κατά κανόνα αλλάζουν μπαίνουν στο τρίτο ενικό ή πληθυντικό πρόσωπο.

Ευθύς λόγος Πλάγιος λόγος Ο Δήμαρχος ρώτησε: - Υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει στο τελείωμα του έργου; - Η ομάδα των καινούργιων οικοδόμων, απάντησε το συμβούλιο. Ο Δήμαρχος ρώτησε αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να βοηθήσει στο τελείωμα του έργου και το συμβούλιο απάντησε πως μπορεί η ομάδα των καινούργιων οικοδόμων. Η μητέρα ρώτησε: Ποια βγήκε πρώτη; Τα παιδιά απάντησαν: - Η Ελπίδα. Η μητέρα ρώτησε, ποια βγήκε πρώτη στον αγώνα κολύμβησης και τα παιδιά απάντησαν πως βγήκε η Ελπίδα.

Ελένη αν θέλει να πάνε στο θέατρο το Σάββατο το απόγευμα Ελένη αν θέλει να πάνε στο θέατρο το Σάββατο το απόγευμα. Η Ελένη απάντησε ότι δεν μπορεί γιατί έχει πολύ διάβασμα. Η Μαρία ξαναρώτησε την Ελένη αν θα μπορεί την Κυριακή και η Μαρία της είπε ότι δεν μπορεί να της απαντήσει τώρα, αλλά θα της τηλεφωνήσει το απόγευμα.

Ο Διευθυντής μας ρώτησε ποιοι θέλουμε να πάμε στο θέατρο και εμείς του απαντήσαμε ότι θέλουμε να πάμε όλοι. Ο ταμίας του θεάτρου ρώτησε τη δασκάλα: Πόσα εισιτήρια θέλετε; Θα θέλαμε είκοσι εισιτήρια. Η δασκάλα, στο τέλος, μας ρώτησε αν μας άρεσε η παράσταση κι εμείς φωνάξαμε όλοι μαζί ότι ήταν καταπληκτική.