Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Όλοι γνωρίζουμε ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο δουλειάς, διασκέδασης και επικοινωνίας. Υπάρχει όμως και η επικινδυνότητά του και δεν.
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΒΙΑΣΜΟΣΒΙΑΣΜΟΣ Πήραν συνέντευξη από μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται στη φυλακή προκειμένου να μάθουμε ποια θεωρούν αυτοί πιθανά θύματα. Παραθέτουμε.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Γλώσσα Προγραμματισμού
Δρόμος αρετής και δύναμης
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Secretarial Duties I.
Δημιουργία Διαφανειών
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Η περιληψη.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μάθετε τους κινδύνους και προστατέψτε εσάς και τα παιδιά σας.
Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΕ1 Συμμετέχουν οι μαθητές : Αθανασίου – Αναλυτής – Γκρέμπη – Ζυγούνας – Μούτσος – Λώλης – Παναγιωτόπουλος.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Τι σημαίνει Διαδικτυακός Εκφοβισμός ;
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Το σώμα ως μια μηχανή.
Το σώμα ως μια μηχανή.
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Η ασφάλεια του διαδικτύου
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο

γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους ίδιους κανόνες καλής συμπεριφοράς που έχετε µάθει στην αληθινή ζωή. Στο διαδίκτυο ισχύει το ίδιο επίπεδο ηθικής και σωστής συμπεριφοράς Οι προσβολές, οι προσωπικές επιθέσεις, ο σαρκασµός και η ανάρµοστη γλώσσα δεν είναι αποδεκτά. Μπορείτε να διαφωνείτε µε τις απόψεις ή τις ιδέες κάποιου, αλλά θα πρέπει να εκφράζετε την άποψη σας δείχνοντας πάντα σεβασµό στους άλλους.

Αποφύγετε τη χρήση κεφαλαίων γραµµάτων, γιατί αυτό δείχνει ότι φωνάζετε.

Συγχωρέστε ορθογραφικά λάθη, ή ακόµα «χαζές» (κατά την κρίση σας) ερωτήσεις που κάνουν οι άλλοι συµµετέχοντες. Όλοι µας ήµασταν κάποτε «πρωτάρηδες» στο ∆ιαδίκτυο και όλοι µας έχουµε κάνει κάποιο λάθος στο παρελθόν. ∆εν πειράζει. Αν θέλετε πάντως να τα επισηµάνετε, κάντε το µε τρόπο, που να µην πληγώνει τους συνεργάτες σας.

Φερθείτε στους άλλους όπως θα θέλατε να σας φερθούν. Ο κανόνας είναι παλιός αλλά καλός και µπορεί να σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε περίπτωση διαδικτυακή και µη.

Όταν µπαίνετε σε έναν ιστοχώρο για πρώτη φορά, ρίξτε πρώτα µια µατιά τριγύρω. Περάστε λίγο χρόνο διαβάζοντας τα αρχεία ή ακούγοντας τους άλλους. Κατανοήστε πώς συµπεριφέρονται οι άνθρωποι που συµµετέχουν ήδη στον χώρο αυτό. Μη βιαστείτε....

Όταν δουλεύετε σκληρά σε ένα έργο και ασχολείστε σοβαρά µε αυτό, είναι εύκολο να ξεχάσετε ότι οι άλλοι µπορεί να έχουν διαφορετικές προτεραιότητες από τις δικές σας. Έτσι, µην περιµένετε άµεσες απαντήσεις σε όλες σας τις ερωτήσεις και µη θεωρείτε ότι όλοι οι συµµετέχοντες θα συµφωνήσουν µαζί σας. Εκφράστε την άποψή σας µε τρόπο που δεν θα προσβάλει ή που δεν θα καταπιέζει τους άλλους.

Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας είναι ξεκάθαρες και λογικές. Είναι πολύ πιθανόν να γράψετε µια παράγραφο, χωρίς συντακτικά ή γραµµατικά λάθη, αλλά να µη βγάζει νόηµα για όσους τη διαβάζουν. Αυτό συνήθως συµβαίνει, όταν προσπαθείτε να εντυπωσιάσετε κάποιον χρησιµοποιώντας εξεζητηµένες λέξεις, που καµιά φορά ούτε και εσείς οι ίδιοι δεν κατανοείτε. Είναι προτιµότερο λοιπόν να γράφετε απλά και ξεκάθαρα τις απόψεις σας.

Μην σχολιάζετε τους άλλους… Ο καθένας µας θα παρουσιάσει τη δική του δουλειά και καλό είναι να διατυπώνουµε µε θετικό τρόπο ακόµη και µια αρνητική κριτική

Καλή συµπεριφορά στο ∆ιαδίκτυο Θυµηθείτε ότι... η αποτελεσµατική µάθηση απαιτεί ένα ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον και αυτό είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να δουλέψουµε όλοι µαζί...