ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
APPLICATION TAXI DEAL ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΙΣΜΟ Εντοπίζει την θέση σου, δηλώνεις προορισμό και αναζητά άτομα με κοινό προορισμό για τον διαμοιρασμό κομίστρων ταξί Προσφέρει την δυνατότητα φθηνότερης μετακίνησης απολαμβάνοντας την ίδια υπηρεσία Προσελκύει περισσότερο κόσμο στην χρήση ταξί
ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΚΥΡΙΩΣ: Σε ταξιδιώτες-τουρίστες που βρίσκονται σε κύριες Αρτηριακές Οδούς (αεροδρόμια, λιμάνια κτλ) και αναζητούν τρόπο μεταφοράς (σημείο εισόδου στην αγορά) Σε «Δημοφιλής» Τοποθεσίες με έντονο συνωστισμό (Σύνταγμα, Γλυφάδα κτλ)-η χρήση ταξί είναι πιο έντονη/περισσότερες πιθανότητες για εύρεση συνεπιβατών σε λιγότερο χρόνο
Καινοτόμο στην ελληνική αγορά, μηδαμινός ανταγωνισμός Ήδη υπάρχουσα λύση:carpooling (διαφοροποίηση ως προς την ασφάλεια & την αμεσότητα της χρήσης)
Δυνατά Σημεία & Ευκαιρίες Οι σημερινοί καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και συχνότερα online υπηρεσίες Οικονομική κρίση-ευκαιρίες για εναλλακτικούς τρόπους χρήσης φθηνότερων προϊόντων-υπηρεσιών Αντίστοιχο application που χρησιμοποιείται από πελάτες taxi έχει μεγάλη απήχηση(taxi-beat 76,000 downloads τα 2 πρώτα χρόνια)