Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Advertisements

Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media).
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας Σωκράτης.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, Χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Δεδομένα και Πληροφορίες Ενότητα 1η.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Χρήση & Λειτουργία Η/Υ Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
D I g I t a l C o m p e t e n c e Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Λειτουργικά Συστήματα
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1. Γνωρίζω τον υπολογιστή – Βασικές λειτουργίες του Υπολογιστή – Σύστημα διαχείρισης αρχείων και φακέλων – Περιφερειακές μονάδες αποθήκευσης 2. Παίζω και μαθαίνω με τον Υπολογιστή – Ανακαλύπτω και αξιοποιώ νέες λειτουργίες των προγραμμάτων εφαρμογών 3. Οργανώνω, ταξινομώ και επεξεργάζομαι πληροφορίες με εννοιολογικούς χάρτες και λογιστικά φύλλα. 4. Επικοινωνώ ηλεκτρονικά

1 η Ενότητα ( Γνωρίζω τον υπολογιστή ) Οι μαθητές επιδιώκεται:  Να κατανοούν βασικές λειτουργίες του υπολογιστή (Είσοδος Δεδομένων, Επεξεργασία, έξοδος αποτελεσμάτων, αποθήκευση), αναφέροντας σχετικά παραδείγματα. ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

1 η Ενότητα ( Γνωρίζω τον υπολογιστή ) Οι μαθητές επιδιώκεται:  Να κατανοούν έννοιες όπως αρχείο & φάκελος.  Να αναγνωρίζουν συσκευές & μέσα αποθήκευσης & τον ασφαλή τρόπος χρήσης τους.  Να εξοικειωθούν με το γραφικό περιβάλλον διαχείρισης του συστήματος αρχείων & να μπορούν να : 1.Δημιουργούν, Μετονομάζουν, Αντιγράφουν, Μεταφέρουν, Διαγράφουν Φακέλους & Αρχεία 2. Αναγνωρίζουν συνήθους τύπους αρχείων από τα εικονίδια & τις επεκτάσεις τους

1. Συνθέτουν κείμενα & παρουσιάσεις εισάγοντας εικόνες. 2. Σ χεδιάζουν, δομούν, οργανώνουν, ταξινομούν, μετακινούν τις παρουσιάσεις τους. 3. Ε ισάγουν μουσική και ήχο από διαφορετικές πηγές & να δικαιολογούν τις επιλογές τους. 4.Χρησιμοποιούν εφέ εναλλαγής διαφανειών & υπερσυνδέσμους 5.Εκφράζονται δημιουργικά & πρωτότοτυπα 6.Τηρούν στις παρουσιάσεις τους κανόνες προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων αναφέροντας τις πηγές πληροφοριών 7. Αναπτύξουν δεξιότητες τυφλής πληκτρολόγησης (10’ ανά μάθημα με χρήση του Rapid Typing) ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ 2 η Ενότητα ( Ανακαλύπτω και αξιοποιώ νέες λειτουργίες των προγραμμάτων εφαρμογών ) Οι μαθητές επιδιώκεται να:

1. Β ρίσκουν πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο σκοπό χρησιμοποιώντας ποικιλία πηγών κατά κύριο λόγο το Διαδίκτυο. 2. Αξιοποιούν εφαρμογή εννοιολογικής χαρτογράφησης για να καταγράφουν, αναλύουν, οργανώνουν, επεξεργάζονται δεδομένα μιας μικρής έρευνας ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ 3 η Ενότητα : Οργανώνω, ταξινομώ και επεξεργάζομαι πληροφορίες με εννοιολογικούς χάρτες Οι μαθητές επιδιώκεται να:

1. Εξοικείωση με τη χρήση εφαρμογών πλοήγησης 2. Αναγνώριση της αναγκαιότητας κριτικής χρήσης του διαδικτύου 3. Επιλογή εικόνων και πληροφοριακού υλικού κατάλληλου για την ηλικία και το θέμα τους. 4. Εξοικείωση στη διατύπωση εύστοχων ερωτημάτων σε μηχανές αναζήτησης για να ανασύρουν από το Διαδίκτυο υλικό σχετικό με το θέμα τους & εύκολη επιλογή χρήσιμων πληροφοριών 5. Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικής αλληλογραφίας 6. Αναγνώριση πλεονεκτημάτων χρήσης της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. 7. Κατανόηση της λειτουργίας των χαρακτηριστικών του ηλεκτρονικού μηνύματος ( Αποστολέας, Παραλήπτης, Θέμα, Μήνυμα, Επισυναπτόμενο αρχείο ). 8. Χρήση σωστής γλώσσας και κατάλληλης έκφρασης στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ 4 η Ενότητα : Επικοινωνώ ηλεκτρονικά

Ώρα για συζήτηση, απορίες, ερωτήσεις…