ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Θα σας εξηγήσω εγώ παιδιά μου! Κι εγώ το ένιωσα. Τι φταίει άραγε;
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
…από μικρούς συγγραφείς
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Απόσταγμα σκέψεων (26).
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Ποιός κάνει λάθος;.
Το Τουβλο.
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Μια από τις πιο αστείες κι επιτυχημένες διαφημίσεις, είναι κατά τη γνώμη μου, αυτές της nova.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας “ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ”
1. Παρακαλώ βοηθήστε με!!! Πονάω πολύ!! 2 Μην ανησυχείς, είναι μόνο μια μικρή ανοιχτή πληγή στο πόδι σου!! 3.
Ιστορία Κατά την Αγγλοκρατία ήταν το μεγαλύτερο χωριό της περιοχής, για αυτό οι Βρετανοί το ανακήρυξαν δήμο το Νωρίτερα το1938 είχε αποκτήσει γυμνάσιο.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΜΗΜΑ 1 ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΜΙΑ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ «ΜΑΡΙΑ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΥ»
- 3 άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν : -Λέει ο πρώτος : πήρα στη γυναίκα μου κάτι, που πάει από το 0 στα 100 σε 6 δευτερόλεπτα !!!
Τρεις άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν. Λέει ο πρώτος:
- 3 άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν :
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ - ΜΑΡΙΑΣ Όταν τρως σπιτικό φαγητό το καταλαβαίνεις…… μυρίζει και έχει Μμμμμ… άλλη γεύση!!!!!!!!!!!!
Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 102ου ΨΑΛΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΝΑΗ ΣΟΥΣΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΟΦΙΑ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Κυκλοφορία & Πάρκινγκ Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Νουνού Calciplus Έξυπνη και καλοφτιαγμένη θεωρώ τη διαφήμιση του γιαουρτιού νουνού calciplus.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Τίτλος διαφήμησης: Ricci Ricci by Nina Ricci - Jessica Stam Εργασία.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Εφαρμογές καλών και κακών αγωγών της θερμότητας στην καθημερινή μας ζωή Εξηγήστε γιατί τα αντικείμενα που σας παρουσιάζονται πιο κάτω είναι κατασκευασμένα.
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ … ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Α’ ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧ. EΤΟΣ
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Γεύση και Ζωή.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Ποιός κάνει λάθος;.
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2009-2010 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2009-2010 ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΡΙΑ-ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ 23/02/10

Amita Motion The Crash Ένα ακριβό και όμορφο αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο σε πάρκινγκ και ο οδηγός του βρίσκεται μέσα σε αυτό. Τότε εμφανίζεται ένα άλλο παλιό αυτοκίνητο με γυναίκα οδηγό, η οποία στην προσπάθειά της να παρκάρει συγκρούεται με το πρώτο αυτοκίνητο.

Η γυναίκα δαγκώνοντας τα χείλη της βγαίνει από το όχημα όπως και ο άνδρας αλλά, αντί αυτός να την βρίσει της λέει πως ουσιαστικά ήταν δικό του λάθος με τα λόγια: «Νύχτα το πήρα το δίπλωμα», «Χίλια συγνώμη αλλά νόμιζα ότι όλος ο δρόμος είναι δικός μου», «δεν θέλω να μου ταράζεσαι, πετάχτηκα, θα σε πληρώσω και από αύριο σπίτι μου, να πλύνω κανένα πιάτο»

Μάλλον φταίει η Amita motion.

Τέλος παρουσιάζεται ο οδηγός της οδικής βοήθειας να λέει στον άνδρα πόσο άσχετη είναι η γυναίκα που τον τράκαρε ενώ εκείνος χωρίς να ενδιαφέρεται του προσφέρει λίγο από το χυμό του.

Ποιο προϊόν διαφημίζεται? Το προϊόν που διαφημίζεται είναι ο χυμός Amita Motion. Πόσο απαραίτητο θεωρείς το προϊόν αυτό στην καθημερινή σου ζωή? Το προϊόν αυτό δεν είναι καθόλου απαραίτητο στην καθημερινή μου ζωή διότι μπορώ εύκολα να φτιάξω χυμό στο σπίτι μου, στύβοντας μερικά πορτοκάλια.

Ποιες ανάγκες μπορεί να σου ικανοποιήσει? Ο χυμός αυτός μπορεί να με ξεδιψάσει αλλά επίσης μπορεί να μου προσφέρει τη βιταμίνη C του πορτοκαλιού. Τι προβλήματα σου δημιουργεί η έλλειψη του? Η έλλειψη του δεν μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα.

Πόσο εύκολα μπορείς να το υποκαταστήσεις με ένα άλλο? Μπορώ να το υποκαταστήσω πολύ εύκολα φτιάχνοντας ένα χυμό στο σπίτι μου. Για ποιού λόγους θα αισθανόσουν ικανοποίηση αν το αποκτούσες? Αν το αποκτούσα θα αισθανόμουν ικανοποίηση για τους εξής λόγους: Θα με ξεδιψούσε, Θα μου προσέφερε πολλά θρεπτικά συστατικά, Έχει ωραία γεύση.