Εισαγωγή στο OpenGL.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Web Απαραίτητες γνώσεις για την υλοποίηση της άσκησης.
Advertisements

Αριστερό κλίκ για έναρξη….
The ModelView Matrix •Το modelview matrix στην ουσία είναι ένα σύστημα αξόνων που μας βοηθάει να τοποθετούμε και περιστρέφουμε αντικείμενα. •Είναι ένας.
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
OpenGL Η OpenGL είναι ένα χαμηλού επίπεδου API(application programmer interface) που μας επιτρέπει μια διεπαφή με graphics hardware. Το πλεονέκτημα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Εργαστήριο Προγραμματισμού και τεχνολογίας Ευφυών συστημάτων (intelligence) Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Εκκίνηση του Internet Explorer: • Start, All Programs, Internet Explorer ή • Κλικ στο εικονίδιο του Internet Explorer στην.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Computer applications in the modern enterprise Γ. Κούζας, PhD.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 1ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 11.
Εργαστήριο μαθήματος «Τεχνολογία Γνώσης» Σαντιπαντάκης Γιώργος
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
Message Passing Interface (MPI)
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Ημερίδα για Ελεύθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εισηγητής : Γκούμας Γεώργιος Καθηγητής ΠΕ19, 2ο ΤΕΕ Πτολ/δας.
24/11/2003Message Passing Interface (MPI)1 Αθήνα, Νοέμβριος 2003 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
22/11/2004Message Passing Interface (MPI)1 Αθήνα, Νοέμβριος 2004 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
Περίληψη Αρχιτεκτονική Μικροεπεξεργαστών MIPS-32
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Graphical Grammars1 Σεβεντεκίδης Κώστας Α.Μ.: 49 Ιωάννινα
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MATLAB-SIMULINK
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Πρώτο Παραδοτέο Επισκόπηση Network Monitoring Network Tools Επισκόπηση 1 ου Παραδοτέου References 1 Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Ανάπτυξη Λογισμικού.
Message Passing Interface (MPI) Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων Αθήνα, Δεκέμβριος 2002.
Γραφικά με Η/Υ Εισαγωγή.
Εισαγωγή σε Android Δομή αρχείων σε Android Projects
Power Point Κεφάλαιο 5.
Εισαγωγή.
2ο εργαστήριο.
Διαχείριση Δικτύων Ευφυή Δίκτυα Άσκηση 2: Ανάλυση Δικτυακής Κίνησης – Πρωτοκόλλων - Υπηρεσιών Εργαστήριο Διαχείρισης και Βέλτιστου Σχεδιασμού Δικτύων (NETMODE)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ Παρουσίαση της LessTif  Μαραγκός ΘοδωρήςΑ.Μ. 557  Καρκάνης ΗλίαςΑ.Μ. 539.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Παράθυρο μαθηματικού μοντέλου Παράθυρο σημειώσεων Παράθυρο γραφικής Πίνακας τιμών Επιλογή πλέγματος Επιλογή Υπόβαθρου.
1 Εισαγωγή στη Γραφική Στόχοι του μαθήματος – Γενική περιγραφή της περιοχής – Βασική ορολογία – Παραδείγματα εφαρμογών – Βασικά βήματα ανάπτυξης εφαρμογών.
Γνωριμία με το λογισμικό
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
FREEMAT Επεξεργασία εικόνας.
Κατηγορίες Λογισμικού
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
EPL231 – Data Structures and Algorithms
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Κεφάλαιο 10 Streams.
Προχωρημένος Προγραμματισμός
Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στο OpenGL

Graphics API v.s. Application API Λογισμικό για χειρισμό υλικού γραφικών. Παρέχει τις συναρτήσεις χαμηλού επιπέδου για απευθείας πρόσβαση στο υλικό. OpenGL / Direct3D Application API Λογισμικό υψηλού επιπέδου για ανάπτυξη εφαρμογών Game Engine, VR tools…

Τι κάνει το OpenGL Σχεδιάζει πρωταρχικά σχήματα (σημείο, γραμμή, πολύγωνο) Λειτουργίες πινάκων Διαγράφει κρυμμένες επιφάνειες Φωτεινότητα και σκίαση Texture mapping Λειτουργίες με Pixel GPU υπολογισμούς.

Μετασχηματισμός και Φωτισμός OpenGL διαδικασία OpenGL εντολές Command Buffer Μετασχηματισμός και Φωτισμός Rasterization pixel λειτουργίες Frame Buffer

Vertex Operations and Primitive Assembly OpenGL Διαδικασία Vertex Operations and Primitive Assembly Vertex Data Evaluators Fragment Operations Display List Frame Buffer Rasterization Texture Assembly Pixel Data Pixel Operations

frame buffers Ο buffer είναι περιοχή μνήμης στο υλικό για συγκεκριμένο σκοπό. Ένα OpenGL σύστημα μπορεί να χειριστεί τέσσερεις buffers: Buffer χρώματος Buffer βάθους (Z-Buffer) Buffer σχεδίου Buffer συγκέντρωσης

GLUT (OpenGL Utility Toolkit) Ένα παραθυρικό σύστημα ανεξάρτητων εργαλείων που καλύπτει την πολυπλοκότητα των διαφορετικών ΑΡΙ σύστημα παραθύρων. Παρέχει τις ακόλουθες λειτουργίες: Αρχικοποίηση και δημιουργία παράθυρου Χειρισμό παραθύρων και γεγονότα εισόδου Σχέδιο πρωταρχικών τρισδιάστατων αντικείμενων Τρέξιμο προγράμματος

Tan-Chi Ho, CGGM Lab., Dep. of CSIE, NCTU Που βρίσκουμε το GLUT Win32: http://www.xmission.com/~nate/glut.html Linux: http://www.mesa3d.org/ Resources: http://www.opengl.org/resources/libraries/glut.html Tan-Chi Ho, CGGM Lab., Dep. of CSIE, NCTU

1o εργαστήριο #include <GL/glut.h> void GL_display() { glClearColor(0.0, 0.0, 0.0, 0.0); glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); glColor3f(1.0, 1.0, 1.0); glutSolidCube(1.0); glFlush(); } void GL_reshape(GLsizei w, GLsizei h) glViewport(0, 0, w, h); glMatrixMode(GL_PROJECTION); glLoadIdentity(); glOrtho(-2.0f, 2.0f, -2.0f, 2.0f, -2.0f, 2.0f); glMatrixMode(GL_MODELVIEW);

1o εργαστήριο void main(void) { glutInitDisplayMode(GLUT_SINGLE | GLUT_RGB); glutCreateWindow("Sample"); glutDisplayFunc(GL_display); glutReshapeFunc(GL_reshape); glutMainLoop(); }

1o εργαστήριο

Links Web OpenGL Useful Sites http://www.opengl.org http://oss.sgi.com/projects/ogl-sample/registry/ Useful Sites NeHe’s OpenGL Tutorials NVidia’s developer web