Τα κάστανα Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης 1ΟΠρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2 Σχολικό έτος 2013 2014 Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα!!
Αρχαία διακόσμηση τρίποδο Οδυσσέας Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης Πρώτο Πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη : Δ΄2 Σχολικό έτος
Άνοιξη Η άνοιξη είναι η εποχή που η φύση ξαναγεννιέται. Τα φυτά ανθίζουν, τα ζώα ζευγαρώνουν. Ο καιρός είναι ηλιόλουστος και ζεστός. Άνοιξη έχουμε τον.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Περιεκτικότητα %w/w - %w/v - %v/v.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΔΟΥΚΙΣΣΑ Μαρία Αγαθοκλέους.
Τούρτα Spider-man Μάριος Αντώνης.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Α.Π.Θ ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ Ε΄2
ΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΕΣ.
4o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ‘’ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ’’
Κρήτη Λεωνίδας Κραλίδης 1ο Πειραματικό Θεσσαλονίκης Τμήμα Ε2
ΡΟΤΟΝΤΑ,ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΓΑΛΕΡΙΟΥ,ΚΑΜΑΡΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Λιβαδι Θεσσαλονικης-Καστανεωνας
Φανή Λαζάρου – Τρανού Ε ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ / νίκης.
Τίτλος Εργασίας: Το θρεπτικό μπρόκολο συμβάλει στην ζωή μας!!
Ενότητα: 12 - Παντς (Punches)
Οι επιδράσεις των δασών στη ζωή των ανθρώπων
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
Οι μήνες Ένας χρόνος έχει 12 μήνες.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κάστανα Ερωτήσεις Θεοδώρα Μπάφα Ε Ερώτηση- Απάντηση Πόσο χρονιά ζει μία καστανιά; Ζει από χρόνια.
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1 Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Ε
Καστανεωνασ-λιβαδι Θεσσαλονικησ
4 ΕΠΟΧΕΣ.
4 ΕΠΟΧΕΣ.
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Το Καλοκαίρι είναι μία από τις αγαπημένες μας εποχές γιατί τελειώνουν τα σχολεία, πάμε στις παραλίες, τρώμε παγωτά και κάνουμε διακοπές.
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ.
4 EΠΟΧΕΣ.
Οι μήνες Ένας χρόνος έχει 12 μήνες.
ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 6Η ΟΜΑΔΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα κάστανα Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης 1ΟΠρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2 Σχολικό έτος 2013 2014 Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ.

Ερωτήσεις 1 : 1: Πόσα χρόνια ζει μια καστανιά ; Μία καστανιά ζει από 80 μέχρι 100 χρόνια περίπου. 2: Πόσο ύψος έχει μία καστανιά (περίπου) ; Μία καστανιά έχει από 30 έως 40 μέτρα ύψος. 3: Τι είδους δέντρο είναι ; (αειθαλές ή φυλλοβόλο) Είναι αειθαλές. 4: Σε ποια μέρη φυτρώνουν οι καστανιές ; Σε βουνά με υγρασία. 5: Πόσα κάστανα βγάζει τον χρόνο μια καστανιά ; Από 30 μέχρι 60κ. 6 :Πόσα χρόνια απαιτούνται για να δώσει καρπούς μια καστανιά ; Δύο συνήθως.

Ερωτήσεις 2 : 7: Κάθε πότε βγάζουν καρπούς τα δέντρα; Ανθίζουν την Άνοιξη και βγαίνουν το Φθινόπωρο. 8 :Πώς συλλέγονται τα κάστανα ; Όταν ωριμάσουν πέφτουν από τα δέντρα και τα μαζεύουμε με τα χέρια. 9: Πότε συλλέγονται τα κάστανα;(ποια εποχή) Το Φθινόπωρο κατά τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. 10: Οι καστανιές χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα ; Όχι. 11:Ποια είναι η διαδικασία για την παραγωγή κάστανων; Καμία. 12 :Πόσο καιρό διατηρούνται τα κάστανα;

Ερωτήσεις 3 : 17 :Πόσο χρόνο κρατάει ; Μία μέρα. 18 :Ποιές δραστηριότητες γίνονται κατά τη διάρκεια της γιορτής ; Ψήσιμο κάστανων και πώληση κρασιού. 19 :Πώς δημιουργήθηκε η γιορτή, πότε και γιατί ; Την δημιούργησε ο σύλλογος του χωριού. 20 :Υπάρχει κάποια παλιά ιστορία από τα παλιά χρόνια ; ΄Οχι . 21 :Ξέρετε κάποια συνταγή με κάστανο ; Γλυκό κάστανο. 22 :Πόσο πληθυσμό έχει το χωριό ; 80 άτομα.

Ερωτήσεις 4 : 23 :Πόσο απέχει από την Θεσσαλονίκη ; 40 χλμ. 23 :Πόσο απέχει από την Θεσσαλονίκη ; 40 χλμ. 24 :Με τι ασχολούνται οι κάτοικοι ; Με την γεωργία και την κτηνοτροφία. 25 : Πώς είναι η ζωή τον χειμώνα και πώς το καλοκαίρι ; Δύσκολη .Εύκολη. 26 : Τι είδους βλάστηση υπάρχει στο χωριό ; Ψυχρόβια , οξιές κ.α. 27 : Από πού προέρχεται το όνομα του χωριού ; Γιατί δίπλα από το χωριό υπάρχουν πολλά λιβάδια .

Λίγα λόγια 1 Τα κάστανα αποτελούν εποχιακό καρπό του φθινοπώρου και του χειμώνα αφού συλλέγονται από τα μέσα Οκτώβρη έως τα τέλη Δεκεμβρίου και βγαίνουνε κυρίως αλπικούς κασταναιώνες. Κατά τη φύλαξη και αποθήκευσή τους, παρόλο που ανήκουν στην κατηγορία των καρπών, πρέπει να τα διαχειριζόμαστε περισσότερο σαν φρούτα ή λαχανικά.

Λίγα λόγια 2 Συγκεκριμένα, επειδή τα κάστανα επηρεάζονται από τη θερμοκρασία και την υγρασία είναι καλό να τα αποθηκεύουμε στο ψυγείο εξασφαλίζοντας χαμηλή θερμοκρασία, συνθήκες απουσίας αέρα και σχετικά υψηλή υγρασία. Τέλος, πρέπει να φροντίζουμε να καταναλωθούν μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Μέρη παραγωγής Τα κάστανα όπως έγραψα προηγουμένως φυτρώνουν σε αλπικούς κασταναιώνες. Κυριότεροι νομοί παραγωγής καστάνων στην Ελλάδα : Λάρισσας Κιλκίς Πιερίας Πέλλας Χανίων Αρκαδίας

Συνταγή για κάστανα Υλικά1 κιλό κάστανα βρασμένα 3κουταλιές σούπας βούτυρολιωμένο 2κουταλιές σούπας γάλα εβαπορέ1 1/2 κούπας ζάχαρη, άχνη 200γρ. κουβερτούρα για το μπεν μαρί. Εκτέλεση : Καθαρίζουμε τα κάστανα και τα πολτοποιούμε με το γουδί. Προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά, και ανακατεύουμε πολύ καλά για να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα. Έπειτα φτιάχνουμε μπαλάκια με τα χέρια. Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί και βουτάμε τα κάστανα. Τέλος βάζουμε τα κάστανα στο ψυγείο.

Πηγές Ηλεκτρονικές πηγές για το κείμενο : http://www.dromostherapeia.gr/ http://www.koumtsidis.gr/htm http://www.sintagoulis.gr/ Ηλεκτρονικές πηγές για τις εικόνες : https://www.google.gr/ http://www.sintagoulis.gr

Τα κάστανα Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης 1ΟΠρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2 Σχολικό έτος 2013 2014 Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ.