Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
27ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
2ο Δημοτικο σχολειο χαλκιδασ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…» Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…» Σχολικό έτος 2012-2013 9o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Έλενα Ραυτοπούλου Τάξη Γ – Τμήμα 2 Συνεργαζόμενοι Εκπαιδευτικοί Δημήτρης Τζαβάρας - Μουσικός Εύη Μαλακάση - Αγγλικά

Τάξη Γ2 14 Μαθητές (7 αγόρια, 7 κορίτσια) 1η Ομάδα: Οι ποδηλάτρες 2η Ομάδα: Οι τροχονόμοι 3η Ομάδα: Φίλοι του κυρίου κ.ο.κ 4η Ομάδα: Προσεκτικοί καμικάζι

Επιλογή Θέματος Μέσα από συζήτηση με τους μαθητές μας στην αρχή της σχολικής χρονιάς, βγήκε το συμπέρασμα ότι όλοι ήταν οδηγοί ποδηλάτου (κυρίως στις εξοχικές κατοικίες τους) κάποιοι και μέσα στην πόλη. Επίσης αφορμή δόθηκε και μέσα από τη σχετική ενότητα της κυκλοφοριακής αγωγής στο μάθημα της μελέτης περιβάλλοντος.

Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες δούλεψαν διάφορες εργασίες σχετικά με: Η Δράση μας - 1 Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες δούλεψαν διάφορες εργασίες σχετικά με: τους κανόνες ασφαλούς συμπεριφοράς στο δρόμο τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, κυκλοφορώ με τα πόδια κυκλοφορώ με το ποδήλατο

Η Δράση μας - 2 Τα παιδιά είδαν το σχετικό dvd «ο φίλος μας ο Γους» διάβασαν άρθρα από εφημερίδες-περιοδικά, όσο αφορά τα αίτια ατυχημάτων στη χώρα μας και τις συνέπειές τους (τραυματισμοί, θάνατοι).

Η Δράση μας - 3 διάβασαν τα παραμύθια: δρόμο παίρνω-δρόμο αφήνω, (Γαλάτεια Σουρέλη) ο γάτος ταξιδιώτης (Gianni Rontari)

Η Δράση μας - 4 άκουσαν ποιήματα και τραγούδια, αλλά και έφτιαξαν δικό τους ποίημα «πατώντας» πάνω στο ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη «η ποδηλάτισσα» το οποίο και μελοποίησαν με τη βοήθεια του μουσικού μας. πατήστε για το τραγούδι της ποδηλάτισσας

Η Δράση μας - 5 Έγραψαν τους κανόνες του κ.ο.κ και στα αγγλικά με τη βοήθεια της καθηγήτριας των αγγλικών…

Η Δράση μας - 6 Τα παιδιά έλυσαν κρυπτόλεξο κυκλοφοριακής αγωγής, έφτιαξαν κάποια σήματα ΚΟΚ από χαρτόνι σχεδίασαν σήματα ΚΟΚ στον υπολογιστή.

ποίημα μαθητών

Επισκέψεις στα πλαίσια του προγράμματος Υπεύθυνη του Τμήματος Τροχαίας Πάτρας Εκπρόσωπος του Ποδηλατικού Ομίλου Πάτρας Ινστιτούτο κυκλοφοριακής αγωγής «Πάνος Μυλωνάς» Επίσκεψη μαθητών στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής.

Στιγμιότυπα από την επίσκεψη του Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς»

Στιγμιότυπα από την επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Στιγμιότυπα από την παρουσίαση του Τμήματος Τροχαίας Πάτρας

Στιγμιότυπα από την παρουσίαση του Ποδηλατικού Ομίλου Πάτρας

Αξιολόγηση προγράμματος Το πρόγραμμα ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των μαθητών μας. Έδειξαν ενδιαφέρον για τις εργασίες, ενθουσιαστήκαν με τις επισκέψεις εντός και εκτός σχολείου. Συνεργάστηκαν σε ομάδες ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ιδιαίτερες ικανότητές τους ο καθένας. Το πρόγραμμα της ευέλικτης ζώνης δεν το θεώρησαν ως μάθημα του αναλυτικού προγράμματος. Τέλος μέσα από το ερωτηματολόγιο αλλά και από τις ομολογίες τους φάνηκε ότι το χάρηκαν αυτό που έκαναν και έμαθαν καινούρια πράγματα διασκεδάζοντας.

Παρουσίαση στην Τάξη Οι μαθητές παρουσιάζουν την εργασία τους μέσα στην τάξη. Διαβάζουν κείμενα, ποιήματα, τραγουδούν το ποίημα «Η ποδηλάτισσα». Απαγγέλουν τους κανόνες του κ.ο.κ στα αγγλικά, φτιάχνουν καλλιτεχνική γωνιά με τα έργα τους, δείχνουν την εικονογράφηση του ποιήματος τους (με τη βοήθεια των ΤΠΕ). Με την ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στον κάθε μαθητή το δίπλωμα «καλού οδηγού» ως αναμνηστικό από το φετινό τους πρόγραμμα με ευχές για καλές βόλτες με το ποδήλατό τους. Συμπερασματικά θα λέγαμε πως η εφαρμογή προγραμμάτων κυκλοφοριακής αγωγής είναι ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ στην κυριολεξία.

ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ

ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΕΒΕΛΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ STOP ΕΒΕΛΙΝΑ ΕΒΕΛΙΝΑ

ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΜΕΛΟΝΤΙ ΜΕΛΟΝΤΙ MELODI ΜΕΛΟΝΤΙ MΕΛΟΝΤΙ ΜΕΛΟΝΤΙ ΜΠΡΟΥΝΤΟΜ

Απαγορεύεται η στάθμευση Αλέξανδρος Παναγιώτου

Προσοχή κίνδυνος ! Γιαννης Καϊρης

Τάκης Γιαννόπουλος

PARKING Ρ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ Αντύπας Σωτήρης

. ΚΛΩΝΤ ΠΟΛΙΤΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΑΓΚΑΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

TO ΣΗΜΑ ΤΟΥ PARKING ΡΑΦΑΕΛΑ P ΡΑΦΑΗΛΙΑ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ! ΕΥΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ! Μαρία

ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ STOP stop Ευαγγελία Ναταλία

Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ

Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ Στην άμμο πλάι περπάτησα και ήταν δίπλα μου μια ποδηλάτισσα.

Βρήκα διάφορα κοσμήματα στο πανέρι της κι έπεσε το βραχιόλι απ’ το χέρι της

<<Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ>> Βρήκα το δαχτυλίδι, το πανέρι της ξεβιδωμένο λες και ήταν κατσαβίδι εκεί βαλμένο.

Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ ρόδες, τιμόνι, κουδουνάκια στον αέρα που έπεσαν στη θάλασσα σαν σε μπανιέρα.