ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Η Γλώσσα του Σώματος Η Επιστήμη που μελετά τη Γλώσσα του Σώματος (της επικοινωνίας χωρίς ομιλία, δηλαδή) βρίσκεται ακόμη σε εμβρυϊκό στάδιο. Υπάρχουν
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Quiz για το διαδίκτυο !.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΒΙΑΣΜΟΣΒΙΑΣΜΟΣ Πήραν συνέντευξη από μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται στη φυλακή προκειμένου να μάθουμε ποια θεωρούν αυτοί πιθανά θύματα. Παραθέτουμε.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μυοσκελετικά προβλήματα
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Από τη μακρινή αρχαιότητα, όλες οι ανθρώπινες κοινωνίες συνήθιζαν να χρησιμοποιούν διάφορες χειραψίες και χαιρετισμούς, τόσο ως συμβολική ένδειξη αναγνώρισης,
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Και τα ζώα μιλούν.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Πάσχα μέγα, Πάσχα των πιστών
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Ειρήνη – Σπυριδούλα Παπαγεωργοπούλου. ΕΤΟΣ:
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
Εργονομία © Βεργεράκης Παναγιώτης Τι είναι η Εργονομία Έχει ως αντικείμενο τη βελτίωση της ανθρώπινης απόδοσης, υγείας και ευεξίας με το σχεδιασμό εργαλείων,
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Συνέντευξη με νήπια.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Μη λεκτική επικοινωνία (ως στοιχείο του μαθησιακού περιβάλλοντος)
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Αγωγή Υγείας Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χονδρογιάννη Μαρίνα
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η γλώσσα του σώματος ανάμεσα στα δύο φύλα
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ: O « Άγνωστος Χ» της Ανθρώπινης Επικοινωνίας
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Project B3 Τορομάνι Εριόνα Τσεσμετζή Μαρία-Ζωή Τσιπώτη Μαρία
Μικροεκφράσεις.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Παιχνίδια από το παρελθόν
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΘΕΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Σ.
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μη λεκτική επικοινωνία
Εισηγητής Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ «ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ» ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα Μάλλης Αντώνης Μπότης Στράτος Ψύρρα Χρύσα 3η ΟΜΑΔΑ Καραλή Ελένη Μάνδαλου Μαρία Μπάστας Χρήστος Στάθη Ζωή Σώτας Σωτήρης Τσιβόλα Ελένη 2η ΟΜΑΔΑ Γάτση Κορίνα Καρακατσούλα Μαρία Στάμου Αναστασία Τσόγια Μαρία Φαρρούκου Μαρία Χειλάκου Κωνσταντίνα ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΓΙΑΧΟΥΝΤΗ ΜΑΡΙΑ

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ «ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ» ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Όπως φαίνεται και στο VIDEO η γλώσσα του σώματος είναι μια ασυνείδητη μορφή επικοινωνίας , μη-λεκτική και φυσική.

Η κατανόηση της γλώσσας του σώματος: Μια σημαντική δεξιότητα • Εάν ένα άτομο κινείται νευρικά κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας και παίζει με τα αυτιά, τη μύτη, ή τα μαλλιά του, μπορεί να δείχνει ότι σας κοροϊδεύει. • Αν ένα άτομο μιλάει με τις παλάμες του προς τα κάτω, αυτό δείχνει έλεγχο και εξουσία. • Αν ένα άτομο μιλάει με τα χέρια σταυρωμένα ή με τα χέρια πίσω από την πλάτη του, αυτό σημαίνει κυριαρχία και εξουσία.

Ιδιαίτερος χαιρετισμός του Χίτλερ: δηλώνει εξουσία και υποταγή. Eκτεθειμένες παλάμες:ειλικρίνεια. Παλάμη στραμμένη προς τα κάτω,δηλώνει εξουσία και προσμονή υποταγής. . Κάποιος που αγαπά την εξουσία μπορεί να σας σφίξει πολύ δυνατά ή να προσπαθεί πάντα να βρεθεί η παλάμη του από πάνω. Ιδιαίτερος χαιρετισμός του Χίτλερ: δηλώνει εξουσία και υποταγή.

Η γλώσσα του σώματος στο ΘΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΔΙΑ Παρατηρήστε τη στάση του σώματος του/ της. Αν κάθεται με την πλάτη ίσια προσέχει αυτά που λέτε. Το επάνω μέρος του σώματος του/ της που γέρνει ελαφρά προς το μέρος σας δείχνει ξεκάθαρο ενδιαφέρον, ενώ οι ώμοι που κλείνουν ελαφρά προς τα μέσα είναι η κίνηση που υποδηλώνει ότι θέλουμε, υποσυνείδητα, να αγκαλιάσουμε τον άλλο. Το ανοιγόκλεισμα των ματιών είναι μια ακόμη εμφανής ένδειξη: όταν κοιτάζουμε κάποιον ή κάτι που μας αρέσει, το μέγεθος της κόρης του ματιού αυξάνεται. Οι κινήσεις που κάνουν οι γυναίκες και συχνά θεωρούνται ότι υποδηλώνουν νευρικότητα, όπως το να παίζει με τα μαλλιά της ή να σταυρώνει τα πόδια έτσι ώστε τα γόνατα να «κοιτάζουν» προς το μέρος σας, δείχνουν, στην πραγματικότητα, ερωτική έλξη.

Η γλώσσα του σώματος στο AΡΝΗΤΙΚΑ ΣΗΜΑΔΙΑ Χέρια σταυρωμένα στο στήθος: Δείχνουν επιφυλακτικότητα Κεφάλι που γέρνει ελαφρώς στο πλάι ή, ακόμα χειρότερα, ακουμπά στο χέρι ή στον τοίχο: Σημάδια κούρασης. Τα δάχτυλα των χεριών, οι ώμοι ή τα γόνατα που δεν είναι στραμμένα προς το μέρος σας είναι, επίσης, ανησυχητική ένδειξη.

Η Γλώσσα του Σώματος σε συνέντευξη για εργασία Ο Επαγγελματίας αντιλαμβάνεται ότι κάθε άτομο με το οποίο επικοινωνεί είναι διαφορετικό. Υπάρχουν, παρ' όλα αυτά, συγκεκριμένες κινήσεις της γλώσσας του σώματος που είναι κοινές για όλους μας. Το Ύψος Το ύψος του σώματος μπορεί να δώσει μια εντύπωση εξουσίας και δύναμης. Επομένως, αν συμβαίνει να είστε πολύ ψηλοί, προσπαθήστε να μη δημιουργήσετε αίσθημα ανασφάλειας στον πελάτη σας. Η Στάση του Σώματος Αυτό που έχει σημασία είναι η αλλαγή της στάσης. Μπορεί ο συνομιλητής σας να κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια. Αυτό σημαίνει ότι βαριέται ή δεν ενδιαφέρεται; Όχι απαραίτητα. Μπορεί απλά να δείχνει ότι νιώθει άνετα σ' αυτήν τη στάση. Αν, όμως,ξαφνικά τα ανοίξει και γείρει προς το μέρος σας, αυτό μπορεί να είναι ένδειξη πως ό,τι λέτε τη συγκεκριμένη στιγμή τον ενδιαφέρει πολύ.

ΨΕΜΑΤΑ Κάποιος που ψεύδεται δεν μπορεί να κοιτάξει το συνομιλητή του κατευθείαν στα μάτια; Τελικά η "γλώσσα του σώματος" μας παρέχει πολύ σημαντικά αλλά όχι και τόσο αξιόπιστα στοιχεία σχετικά με τις προθέσεις του ατόμου που προσπαθεί να επικοινωνήσει. Όσο περισσότερες πληροφορίες μπορούμε να συλλέξουμε σχετικά με τα στοιχεία τα οποία προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να τα ερμηνεύσουμε σωστά. Ακολουθούν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου με θέμα: «Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ»

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ- Ιστογράμματα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οι μαθητές (κορίτσια και αγόρια) ηλικίας 16 ετών πιστεύουν ότι η γλώσσα του σώματος διευκολύνει απόλυτα τη λεκτική επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων. Οι συνομιλητές μας σε μια παρέα φίλων επηρεάζονται κατά κύριο λόγο από τις εκφράσεις του προσώπου και τις κινήσεις των ματιών και κατά δεύτερο λόγο από τις κινήσεις των χεριών. Όταν γνωρίζουμε κάποιον για πρώτη φορά , το βλέμμα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ενώ το ντύσιμο παίζει μικρό ρόλο. Αντιλαμβανόμαστε ότι κάποιος λέει ψέματα όταν με τα χέρια του είτε ακουμπάει το σαγόνι του ή τη μύτη του είτε καλύπτει το στόμα του. Τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος κάποιες φορές δηλώνουν αμυντική στάση , αλλά το ένα τρίτο των μαθητών πιστεύει ότι αυτό δε συμβαίναι. Αν κάποιος ενώ συζητάμε μαζί του κουνάει συνεχώς τα πόδια του , κατά πάσα πιθανότητα η συζήτησή μας του προκαλεί άγχος και νευρικότητα παρά μας βαριέται. Το ίδιο συμβαίνει και όταν σε ένα νυχτερινό κέντρο κάποιος κρατάει το ποτό του με τα δυο του χέρια ενώ μας μιλάει. Αυτός που θα έρθει στην παρέα μας και βγάλει αμέσως το μπουφάν του , νοιώθει ασφαλής μαζί μας