Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ 'Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ; ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Ή ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ; Η ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ Η ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΗΓΕΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΒΑΒΥΛΩΝΙΑΣ 4.500 ΠΡΙΝ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΑΝ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΓΩΝΕΣ Ή ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ. Η ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1458 ΑΠΌ ΈΝΑΝ ΑΓΓΛΟ ΕΚΔΟΤΗ
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟΝ 17αι. ΛΕΞΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ 1655 ΑΠΌ ΑΓΓΛΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ. Η ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 1657 ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΑΠΟ ΤΟ 1898 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ Τ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΝ 19αι ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΣΥΧΓΡΟΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ, ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΤΥΠΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΣΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ.
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΤΟΧΟΣ: ΑΠΛΟ ΛΙΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΣ ΟΙΚΕΙΟ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣ ΜΟΣ ΑΡΓΚΟ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΙ ΟΡΟΙ ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ ΟΜΟΙΚΑΤΑΛΗΞΕΙΕΣ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΑ ΣΤΟΧΟΣ: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣ ΜΟΣ ΑΜΕΣΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ
ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΦΘΟΝΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
ΣΛΟΓΚΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΓΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΕΥΣΤΟΧΑ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ
ΣΛΟΓΚΑΝ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΕΠΟΧΗ 1920 - 1939 Eκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες Aκάκιε, μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι MIΣKO 1970-1979 Ψεκάστε... Σκουπίστε... Tελειώσατε! Στοργή και Προδέρμ
Γιατί έτσι σας αρέσει…. 29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν Skip 1980-1989 Eίναι κεφάτη, γυρίζει απ του Bερόπουλου Σαράντα χρόνια φούρναρης...
ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΜΕΣΗ ΥΛΙΚΗ ΑΦΘΟΝΙΑ ΕΞΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΡΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ---ΠΙΕΣΤΙΚΗ==ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΝΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ / ΗΘΙΚΑ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΣ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΟΧΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΗΓΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ ΚΟΜΦΟΡΜΙΣΜΟΣ ΦΟΒΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ - ΚΑΝΟΝΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ - ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΘΕΜΙΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΦΟΒΟΥ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΦΟΒΟΥ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕΙΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΕΞΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΒΙΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΥΠΙΣΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΣΕΜΝΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΦΗΜΗΣ
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΛΑΝΗ ΒΛΑΠΤΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ. ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΔΡΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΗ,ΚΑΛΟΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΗ,ΧΤΕΝΙΣΜΕΝΗ ΤΕΛΕΙΑ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ''ΑΡΕΣΕΙ''.
ΓΙΑΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΑΚΑΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΡΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΩΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ. ΠΟΛΥ ΔΕΙΛΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΑ (ΕCO-LABEL) ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗ ΕΠΙΒΛΑΒΕΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΒΙΩΣΙΜΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΠΟΣΟ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΔΕΚΤΕΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
ΣΤΑΤΗΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 55% των ερωτηθέντων ήταν 13-25 45% των ερωτηθέντων ήταν 25+
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Καθόλου ή ελάχιστα 10,00% 1-3 ώρες 52,50% πάνω από 3 ώρες 37,50%
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ Ειδήσεις 20,00% Ντοκιμαντέρ 20,00% Σίριαλ 36,00% Εκπομπές 24,00%
ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Ναι 75,00% Όχι 25,00%
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Εικόνα 32,00% Ήχος 8,00% Σενάριο 28,00% Σλόγκαν 32,00%
ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΣΛΟΓΚΑΝ Ναι 75,50% Όχι 24,50%
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ναι 52,50% Όχι 47,00%
ΕΠΙΡΡΟΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Δεν γνωρίζω 5,00% Όχι 5,00% Ναι 90,00%
ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Ναι 62,50% Όχι 37,50%
ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ Ναι 67,50% Όχι 32,50%
ΘΥΜΑΤΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ Ναι 50,00% Όχι 50,00%
ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Ναι 62,50% Όχι 37,50%
ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ Ναι 75,00% Όχι 25,00%
ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ της τηλεόρασης 57,50% των περιοδικών 17,50% των εφημερίδων 10,00% του ραδιοφώνου 15,00%