Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.
Στρατηγική Προώθησης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ
«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
H τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας
Η ΠΕΙΘΩ ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Έρη Τσούνη Μ Ο Ρ Φ Ε Σ Π Ε Ι Θ Ο Υ Σ Εκτός από τους τρόπους άσκησης πειθούς δεχόμαστε στην καθημερινότητά.
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
O έλεγχος της διαφήμισης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Προστασία και εφαρμογή νομοθεσίας των εμπορικών σημάτων
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Δημιουργία Παρουσίασης
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Μα πού είναι οι υπόλοιποι;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Προώθηση / Επικοινωνία
2o ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ
Project 2013 Α΄ Ομάδα : Η πειθώ στον διαφημιστικό λόγο
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΟΚΟΥΡΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΑΪΟΣ 2015
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΟΟΣΑ Αξιολόγηση Συνθηκών Ανταγωνισμού στην Ελληνική νομοθεσία Τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου Συστάσεις ΟΟΣΑ.
Στρατηγική Προώθησης.
5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΟΛΟΓΩΝ Θεσσαλονίκη Μάιος, 2015
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ της Αναστασίας Κάλφα, Mst Φιλόλογος
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
H τηλεόραση και το παιδί
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ 'Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ; ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Ή ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ; Η ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ Η ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.

ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΗΓΕΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΒΑΒΥΛΩΝΙΑΣ 4.500 ΠΡΙΝ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΑΝ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΓΩΝΕΣ Ή ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ. Η ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1458 ΑΠΌ ΈΝΑΝ ΑΓΓΛΟ ΕΚΔΟΤΗ

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟΝ 17αι. ΛΕΞΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ 1655 ΑΠΌ ΑΓΓΛΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ. Η ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 1657 ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΑΠΟ ΤΟ 1898 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ Τ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΝ 19αι ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΣΥΧΓΡΟΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ, ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΤΥΠΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΣΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ.

ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΤΟΧΟΣ: ΑΠΛΟ ΛΙΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΣ ΟΙΚΕΙΟ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣ ΜΟΣ ΑΡΓΚΟ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΙ ΟΡΟΙ ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ ΟΜΟΙΚΑΤΑΛΗΞΕΙΕΣ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΑ ΣΤΟΧΟΣ: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣ ΜΟΣ ΑΜΕΣΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ

ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΦΘΟΝΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

ΣΛΟΓΚΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΓΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΕΥΣΤΟΧΑ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ

ΣΛΟΓΚΑΝ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΕΠΟΧΗ 1920 - 1939 Eκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες Aκάκιε, μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι MIΣKO 1970-1979 Ψεκάστε... Σκουπίστε... Tελειώσατε! Στοργή και Προδέρμ

Γιατί έτσι σας αρέσει…. 29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν Skip 1980-1989 Eίναι κεφάτη, γυρίζει απ του Bερόπουλου Σαράντα χρόνια φούρναρης...

ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΜΕΣΗ ΥΛΙΚΗ ΑΦΘΟΝΙΑ ΕΞΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΡΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ---ΠΙΕΣΤΙΚΗ==ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΝΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ / ΗΘΙΚΑ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΣ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΟΧΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΗΓΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ ΚΟΜΦΟΡΜΙΣΜΟΣ ΦΟΒΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ - ΚΑΝΟΝΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ - ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ

ΑΘΕΜΙΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΦΟΒΟΥ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΦΟΒΟΥ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕΙΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΕΞΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΒΙΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΥΠΙΣΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΣΕΜΝΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΦΗΜΗΣ

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΛΑΝΗ ΒΛΑΠΤΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ. ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΔΡΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΗ,ΚΑΛΟΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΗ,ΧΤΕΝΙΣΜΕΝΗ ΤΕΛΕΙΑ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ''ΑΡΕΣΕΙ''.

ΓΙΑΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΑΚΑΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΡΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΩΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ. ΠΟΛΥ ΔΕΙΛΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΑ (ΕCO-LABEL) ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗ ΕΠΙΒΛΑΒΕΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΒΙΩΣΙΜΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΠΟΣΟ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΔΕΚΤΕΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

ΣΤΑΤΗΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 55% των ερωτηθέντων ήταν 13-25 45% των ερωτηθέντων ήταν 25+

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Καθόλου ή ελάχιστα 10,00% 1-3 ώρες 52,50% πάνω από 3 ώρες 37,50%

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ Ειδήσεις 20,00% Ντοκιμαντέρ 20,00% Σίριαλ 36,00% Εκπομπές 24,00%

ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Ναι 75,00% Όχι 25,00%

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Εικόνα 32,00% Ήχος 8,00% Σενάριο 28,00% Σλόγκαν 32,00%

ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΣΛΟΓΚΑΝ Ναι 75,50% Όχι 24,50%

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ναι 52,50% Όχι 47,00%

ΕΠΙΡΡΟΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Δεν γνωρίζω 5,00% Όχι 5,00% Ναι 90,00%

ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Ναι 62,50% Όχι 37,50%

ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ Ναι 67,50% Όχι 32,50%

ΘΥΜΑΤΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ Ναι 50,00% Όχι 50,00%

ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Ναι 62,50% Όχι 37,50%

ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ Ναι 75,00% Όχι 25,00%

ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ της τηλεόρασης 57,50% των περιοδικών 17,50% των εφημερίδων 10,00% του ραδιοφώνου 15,00%