Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης
Σ.Δημητριάδης MARKETING Στόχοι Κατανόηση της θέσης και του ρόλου μιας επιχείρησης στην αγορά της Τοποθέτηση Τμηματοποίηση Επιλεκτική διανομή Ανάμειξη καταναλωτή Μάρκετινγκ Αρχές, ορολογία, αποφάσεις, εργαλεία του μάρκετινγκ
Σ.Δημητριάδης MARKETING Παραδόσεις : για να καταλάβετε Παραδείγματα : για να εμπεδώσετε Εργασία : για να εφαρμόσετε ομαδική, πρακτική Υλικό στο Eduportal Τρόπος εργασίας Μάρκετινγκ
Σ.Δημητριάδης MARKETING Εργαστήρια: ΟΧΙ Ασκήσεις-εφαρμογές: ΝΑΙ Εργασία: ΝΑΙ Διάβασμα: ΝΑΙ Παρακολούθηση: ΝΑΙ Προσωπική ‘έρευνα’: ΝΑΙ Μάρκετινγκ Τρόπος εργασίας
Σ.Δημητριάδης MARKETING Στρατηγικό μάρκετινγκ Έρευνα αγοράς και συμπεριφορά αγοραστή Πολιτική προϊόντος, τιμολόγησης, επικοινωνίας, διανομής Βιομηχανικό μάρκετινγκ Περιεχόμενο μαθήματος Μάρκετινγκ
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Πέμπτη , Δο & Παρασκευή , Α31 Πέμπτη & Παρασκευή Δεριγνύ 12, 7 ος Επικοινωνία Παραδόσεις διαλέξεις