ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
ΦΕ 5 : Η ΤΡΙΒΗ - ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT TMHMA A’4
Αναψυκτικά Απορ/κα Πιάτων Απορ/κα πλυντηρίου Απορ/κα χεριού
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία»
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
3ο Γυμνάσιο Νάουσας Ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ποίοι Είμαστε Το πρώτο αδειοδοτημένο σύστημα ανακύκλωσης συσκευασιών στην Κύπρο από τον Αύγουστο του 2006 Μια πρωτοβουλία του ΚΕΒΕ και 30 μεγάλων επιχειρήσεων.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.

ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ερευνητική εργασία των μαθητών του ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Ιδέες για πιο… Οικολογικά Χριστούγεννα
Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες.
Καταγραφή Εξοπλισμού. Καταγραφή Εξοπλισμού ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο/η μαθητής/τρια να είναι ικανός/η να: Ορίζει την καταγραφή του εξοπλισμού. Εξηγεί τη χρησιμότητα.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και η ωφελιμότητά της.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΑ : Β. ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ Β. ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΡΑΣΚΑΚΗ.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ 1.Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i.Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο!Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii.Είναι.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ – ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΑΞΕΙΣ: Ε’ ΚΑΙ Στ2’
ΦΕ1: ΟΓΚΟΣ Για να προσδιορίσουμε τον όγκο ενός υγρού ή ενός στερεού με ακανόνιστο σχήμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ογκομετρικό δοχείο. Ο όγκος του.
Από την θεωρία στην πράξη
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Οι μαθητές της Δ’ τάξης!

 Στην αρχή, χωρίσαμε τα απορρίμματα σε κάποιες βασικές κατηγορίες  Πλαστικό  Συσκευασίες tetra- pak  Χαρτί  Αλουμίνιο

 Αναθέσαμε ρόλους για τη διαλογή και καταμέτρηση των απορριμμάτων  Συμφωνήσαμε η έρευνά μας να έχει διάρκεια από τις 19/10/10- 20/11/10

 Οι μαθητές της τάξης μας άρχισαν να φέρνουν από το σπίτι τους ανακυκλώσιμα απορρίμματα ή συσκευασίες που γίνονταν άχρηστες μετά τη χρήση τους στο σχολείο…  Όλοι εργάστηκαν με ενθουσιασμό!

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΤΕΣ!  Οι καταμετρητές είχαν πολλή δουλειά…  Δούλεψαν με όρεξη και υπομονή και τελικά τα κατάφεραν!  Καταμέτρησαν 1718 απορρίμματα!!!  Αποφάσισαν να χωρίσουν σε ομάδες τα απορρίμματα που ήταν πάνω από δέκα σε αριθμό.  Έγραψαν παρατηρήσεις κι έκαναν γραφικές παραστάσεις!

 10 μπουκάλια απορρυπαντικών ή μαλακτικών ρούχων  20 μπουκάλια σαπούνι ή σαμπουάν  25 πλαστικά ποτήρια  30 δοχεία γιαουρτιού  33 μπουκάλια φρουτοποτών  35 μπουκάλια υγρά οικιακού καθαρισμού  39 μπουκάλια αναψυκτικών  147 μπουκάλια νερού  174 μπουκάλια γάλακτος

 48 μεγάλες συσκευασίες γάλακτος  65 μικρές συσκευασίες γάλακτος  73 μεγάλες συσκευασίες χυμών  85 μικρές συσκευασίες χυμών

 12 κουτιά από σοκολάτες  18 κουτιά από μπισκότα  35 χάρτινοι κύλινδροι  37 χάρτινα κουτιά με ποικίλο περιεχόμενο(παπούτσια, δώρα, γλυκίσματα)  62 κουτιά δημητριακών  85 διαφημιστικά  300 φύλλα χαρτιού

 385 αλουμίνια τενεκεδάκια ποτών

 Περάσαμε πολύ ωραία  Μάθαμε πολλά πράγματα  Συνεργαστήκαμε με τους συμμαθητές μας  Μεταφέραμε περιβαλλοντικές αξίες στο σπίτι μας  Ενημερώσαμε τους γονείς μας για το πρόγραμμα Οικολογικά Σχολεία