Η λαχαναγορά της γειτονιά μας. Σενάριο «Ο κ.Φώτης καλλιεργεί και πωλεί βιολογικά λαχανικά στη λαϊκή αγορά της περιοχής του. Ο κ.Αντρέας καλλιεργεί τα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΤΡΟΥ,Β1
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ. Επιμέλεια: Κεμερίδου Δέσποινα, Ταταρίδου Γεωργία, Μαράση Ιωάννα, Ράουτσα Άννα,
Άντρη Ονησιφόρου & Σελήνη Μινίκκη Α3. Ο τιμοκατάλογος ενημερώνει τον πελάτη για τα διάφορα προϊόντα που έχει στην διάθεση του ο πωλητής. Περιέχει Περιέχει:
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ •Είναι εξαιρετικά ασφαλή •Είναι εξαιρετικά ασφαλή, καθώς ελέγχονται στο σύνολό τους πριν φτάσουν στον καταναλωτή •Δεν.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Βιολογικά προϊόντα..
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
Μεσογειακή Οικονομία Καλλιέργειες και κτηνοτροφία –
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ; 50: ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ 500, ,000.
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Η επίδρασή της στην κοινωνία.  Τονώνει την οικονομική δραστηριότητα  Αυξάνει την κερδοφορία, επομένως δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας  Ενημερώνει το.
Μεταλλαγμένα προϊόντα
Η Φάρμα μας.
Βασικές αρχές πωλήσεων & εξυπηρέτησης πελατών
Εργασία στο μάθημα Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Θέμα : Διακίνηση βιολογικών τροφίμων στο σούπερ μάρκετ CHAMPION ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Creative.
Μια κοπέλα ρωτάει τη μαμά της
 Φρούτο Φρούτο  Λαχανικό Λαχανικό  Σωστό Σωστό.
Επιχειρηματικός Λόγος
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Συλλογή παραδοσιακών σπόρων Περιφέρειας Ταμασού και Ορεινής
Βιολογική Γεωργία Μ. Σταυρινίδης Επίκουρος Καθηγητής
Ο διάλογος Αθηναίων-Μηλίων
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΘΕΜΑ: “Τεχνολογία και αγροτική κτηνοτροφική παραγωγή
 Σε άνοιγμα 1Μ, κοιτάμε αμέσως αν έχουμε φιτ και: Α. Απλό φιτ 2Μ = 6-9π, 3 + φύλλα στο Μ (αδύνατη υποστήριξη) Β. Φιτ με άλμα 3Μ = 10-11π, 4 + φύλλα στο.
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Μηχανική συγκομιδή γεωργικών προϊόντων Μηχανική συγκομιδή σιτηρών (λειτουργία θεριζοαλωνιστικών, χαρακτηριστικά, απώλειες) Μηχανική συγκομιδή αραβοσίτου.
Σόνια Αρχοντάκη, Νάντια Βασιλικού, Θεοδώρα Τσουτσουλιανούδη
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος.
1 Βιολογικά ή Οργανικά Τρόφιμα – Θρεπτική Αξία και Ασφάλεια ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ 11η ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τιμές Μεταφοράς.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ Στην Ελλάδα και στην Τουρκία, οι κουλουρτζήδες συχνάζουν σε μέρη όπου περνά πολύς κόσμος, συνήθως σε κεντρικά σημεία πόλεων, για να πουλήσουν.
ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΚΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΓΕΟΡΓΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΑΝΤΡΕΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Τζένη Ρούτσι. Τζένη Ντίνε. Θεοδώρα Βλαχάκη..
Εισηγητής : Καρανάσιος Νικόλαος
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Υπηρεσίες στη Λακατάμεια- Ένα σύγχρονο προάστειο.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Φορολογικη λογιστικη Αγρότες.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η λαχαναγορά της γειτονιά μας

Σενάριο «Ο κ.Φώτης καλλιεργεί και πωλεί βιολογικά λαχανικά στη λαϊκή αγορά της περιοχής του. Ο κ.Αντρέας καλλιεργεί τα λαχανικά του με συμβατικό τρόπο και τα πωλεί στην ίδια αγορά με τον κ.Φώτη. Οι δύο αυτοί γεωργοί, προσπαθούν με διάφορα επιχειρήματα να πείσουν τους πελάτες ότι τα δικά τους προϊόντα είναι τα καλύτερα ώστε να τα αγοράσουν. Ποιά νομίζετε ότι είναι τα επιχειρήματα που λένε οι δύο γεωργοί για να πωλήσουν τα προϊόντα τους;»

Στη Λαχαναγορά… Κύριος ΦώτηςΚύριος Αντρέας Λαχανικά Συμβατικής Καλλιέργειας ….. Εδώ είναι το καλό προϊόν!! Βιολογικά Λαχανικά Αγοράστε τα καλύτερα…