Chipsticks Βιομηχανία παραγωγής snack Διευθυντής Μαρκεντινγκ: Κακούρη Χριστίνα-Μαρία Σχολείο:1ο Γυμνάσιο Ραφήνας Τμήμα:Β'2 ομάδα 2η Σχολικό έτος:2014
Περιεχόμενα 1)Έρευνες μέσω ερωτηματολογίου 2)Αποτελέσματα έρευνας αγοράς 3)Ποσοστά αποτελεσμάτων 4)Διαφήμηση(αφίσα ή σενάριο ή βίντεο)
Ερωτηματολόγιο Τι γεύση προτιμάτε να έχουν τα πατατάκια σας; α)μπάρμπεκιου β)με ρίγανη γ)σκέτα δ)κάτι άλλο Σε τι τιμή προτιμάτε να αγοράζεται τα πατατάκια σας; α)οτιδηποτε αρκει να ειναι νοστιμα β)κάτω απο 1ευρώ γ)50λ. Σε τι σχήμα θα θέλατε τα πατατάκια σας; α)κυματιστά β)ίσια γ)κάπως αλλιώς Πόση ποσότητα θα θέλατε να είναι τα πατατάκια σας; α)50γραμ. β)75γραμ. γ)100γραμ Πόσο τραγανά τα θέλετε; α)αρκετά β)μέτρια γ)καθόλου Πως τα θέλετε; α)ψημένα στο φούρνο β)τηγανιτά
Αποτελέσματα έρευνας σε ποσοστά
Ποσοστά αποτελεσμάτων έρευνας
Διαφήμηση(αφίσα) “Έφαγα Chipsticks και είμαι δυνατός Διαφήμηση(αφίσα) “Έφαγα Chipsticks και είμαι δυνατός!” Chipsticks δυναμοτικά και υγειηνά πατατάκια που δεν περιέχουν συντηρητικά!