ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Η διαφημιςη ςτον ημερηςιο τυπο απο το 1960 μεχρι ςημερα
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
O έλεγχος της διαφήμισης
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MARKETING Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων Τάξη:Β3
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
Εργασια στο μαθημα τησ οδοντιατρικησ πληροφορικησ
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Προώθηση / Επικοινωνία
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Spam Βαγγέλης Κοπαλάς Β΄ Οικονομίας ΕΠΑΛ Αταλάντης Σχολ. Έτος
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία.
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2 Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα Θέμα: Διαφήμιση: τότε- τώρα Ομάδα: Μαριάνθη Γιακουμή Δήμητρα Κερασίδη Όλγα Κριεζή Ελπίδα Μαντζακοπούλου Μαρία Ματθαίου Υπ. Καθηγήτρια: Μαρία Κωττούλα

Διαφήμιση τότε & σήμερα Περιεχόμενα: Γενικά Χαρακτηριστικά του Τότε Γενικά χαρακτηριστικά του Σήμερα Διαφημίσεις ΙΟΝ σοκολάτας Ομοιότητες και Διαφορές

Γενικά Χαρακτηριστικά Τότε Ασπρόμαυρη ή έγχρωμη, έντυπη ή ραδιοτηλεοπτική, η διαφήμιση κατάφερε να αφήσει το ίχνος της στη συλλογική μνήμη του αιώνα. Τα πρώτα ίχνη της ανάγονται στην αρχαιότητα (προφορικές αγγελίες για επικήρυξη δούλων). Ρωμαϊκή αγορά: πινακίδες σχετικά με πωλήσεις ή θεατρικές παραστάσεις. Δημόσιος κήρυκας: όργανο διαφήμισης. 16ος και 17ος αιώνας: άνθηση επιγραφών.

Μέρος 1ο Μέρος 2ο Όργανο σύγχρονης εμπορικής διαφήμισης: τυπογραφία. 17ος αιώνας: οι πρώτες διαφημίσεις στις εφημερίδες. Βιομηχανική επανάσταση: μέσω αυτής η διαφήμιση αποκτά μεγαλύτερη σημασία. Η εικονογράφηση ήταν πολύ πρωτόγονη. Κύριοι φορείς διαφήμισης: εφημερίδες, περιοδικά, φυλλάδια, τοιχοκολλήσεις. 20ος αιώνας: αρχή της ιστορίας της ελληνικής διαφήμισης.

Γενικά Χαρακτηριστικά Σήμερα Η διαφήμιση αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας για ένα προϊόν/ιδέα/αγαθό. Σαφής Σχεδιασμός Αισθητικά Ελκυστική Στόχος: να πείσει τον καταναλωτή Ευφυές Περιεχόμενο Κείμενο: Εύληπτο, διανθισμένο, υποσχόμενο Ήχος: γνωστός, μελωδικός, γρήγορος, αισθησιακός Σχεδιασμός: ενδιαφέρον, ελκυστικό, κατάλληλα χρώματα και μουσική επένδυση Εικόνα: έμφαση στο πρότυπο ζωής Στοιχεία Ενημέρωσης: ευχάριστα, πειστικά, απειλητικά Επιλογή ομάδας-στόχου

Μέρος 2ο Στοιχεία χιούμορ Σεξ Συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες Κάθε διαφήμιση αποτελεί ένα μήνυμα. Η εκτέλεση του διαφημιστικού μηνύματος γίνεται με διάφορους τρόπους. Στοιχεία χιούμορ Σεξ Συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες Αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος Προτιμήσεις καταναλωτών: 1)Διασημότητα- Οικείο Πρόσωπο 2) Είδος ζωντανού ρεπορτάζ 3) Αστικό πρότυπο ζωής

Ομοιότητες διαφημίσεων Μείωση προϊόντων από τα ράφια διάφορες μέθοδοι τα λεγόμενα ‘’τρικ’’. Σε μία διαφήμιση εμφανίζονται: Άνθρωποι Στιχάκια Ηχητικά Εφέ Φανταχτερά Σκηνικά Απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες

Διαφορές Διαφημίσεων Ασπρόμαυρη εικόνα Περιορισμένα σκηνικά Η διαφήμιση παλαιά: Ασπρόμαυρη εικόνα Περιορισμένα σκηνικά Χαμηλότερη επιπέδου παραγωγή Καθαρεύουσα Απλή και ξέρη προβολή Μεγαλύτερη εστίαση στο προϊόν Η διαφήμιση σήμερα έχει πιο πολλές τεχνικές: Έντονα, πολλά χρώματα Πολλές εναλλαγές εντυπωσιακών εικόνων Εξελιγμένα εφέ Δημιουργία ιστορίας με συχνά έξυπνο χιούμορ Το λεξιλόγιο 1)κωδικοποιημένο 2) επαναλαμβανόμενο 3)ξενόφερτες εκφράσεις

Ευχαριστούμε πολύ!! Βιβλιογραφία: Google Εικόνες YouTube Τέλος Αναζητείστε τις διαφημίσεις http://www.youtube.com/watch?v=VQojNJQC0o4 http://www.youtube.com/watch?v=_dd0B-GjAq4 Ευχαριστούμε πολύ!! Βιβλιογραφία: Google Εικόνες YouTube Τέλος