Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ROBOT! Πολλοί θα αρανωτιέστε τι είναι τα ρομπότ....τα ρομπότ είναι μια μηχανική συσκευή η οποία μπορεί να δράσει κάτω από τον απ’ευθείας έλεγχο ενός ανθρώπου.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Φόβοι, ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Αυτοκτονικότητα και κατάθλιψη: Κατανόηση και θεραπεία
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
Ψυχιατρικές Διαταραχές και Υ π οστηριζόμενη Εργασία.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞ Η εργασία πραγματοποιήθηκε από τις φοιτήτριες: ΜΑΤΣΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΣΜΙΡΙΔΟΥ ΑΜΑΛΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΛΕΛΙΑ.
Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 1.Καταθλιπτική διάθεση. 2.Απώλεια ενδιαφέροντος και ευχαρίστησης. 3.Μειωμένη ενέργεια.
Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΘΡΗΝΕΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Εκφοβισμός στα σχολεία
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Κλεαρχοσ σταματουλακησ Ψυχολογοσ- Life coach
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος; Οι έφηβοι σκέφτονται και αισθάνονται! Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος; Κλείνομαι στον εαυτό μου το βάζω στα πόδια… με τη φαντασία μου ή στην κυριολεξία Ψάχνω να γεμίσω ένα εσωτερικό κενό…! Όταν ανήκω σε ομάδα αισθάνομαι δυνατός Ξαναβρίσκομαι κλισμένος στη μοναξιά μου. Είμαι έφηβος.. Ένα κύμα γεμάτο ζωή Στην παρέα μου νιώθω άνετα έχουμε τα ίδια σημεία αναφοράς μια δικιά μας κωδικοποιημένη γλώσσα ΖΩ, γελώ , τραγουδώ, φωνάζω , ερωτεύομαι και αγαπώ! Ψυχολογία έφηβων

Μια συγγραφέας γράφοντας στην κόρη της «Η εφηβεία μπορεί να είναι τόσο δύσκολη! Συνεχώς αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τρόπος να σε βοηθήσω να αντιμετωπίσεις στενοχώριες και ανησυχίες. Κι όμως ξέρω ότι αν με κάποιο τρόπο μπορούσα να σε προστατέψω από την εμπειρία του πόνου που υπάρχει στο ¨μεγάλωμα¨, δε θα ήσουν σε θέση να βιώσεις απόλυτα τη χαρά, θα είχες πολλές δυσκολίες μέχρι να ωριμάσεις. Φοβάμαι για σένα γιατί θυμάμαι η ίδια την εποχή αυτή τόσο καλά… » Ψυχολογία εφήβων

Χαρακτηριστικά έφηβων Επιζητούν την αυτονομία τους: οι έφηβοι αφήνουν τη στοργική αγκαλιά των γονιών τους και αναζητούν να βρουν ποιοι είναι και που πάνε. Θέλουν να αποφασίζουν οι ίδιοι για τη ζωή τους και πολύ συχνά έρχονται σε σύγκρουση με τους γονείς τους, οι οποίοι θέλουν να τους επιβάλλουν αυτό που θεωρούν ότι είναι για το ‘καλό τους’. Έχουν μία τάση για απομόνωση: θέλουν την ησυχία τους, κλείνονται στο δωμάτιο με τις ώρες και δεν συμμετέχουν σε οικογενειακές εκδηλώσεις. Οι γονείς πολλές φορές ανησυχούν για αυτή τη συμπεριφορά των παιδιών τους και την εισπράττουν ως αδιαφορία για εκείνους.  Είναι υπερευαίσθητοι, θίγονται και προσβάλλονται πολύ εύκολα: δίνουν σημασία σε μικρές λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα πως θα τους φωνάξουν οι γονείς στο τηλέφωνο όταν τους καλούν οι φίλοι τους.  Είναι ισχυρογνώμονες και πεισμώνουν πολύ: συνήθως όμως τα θέματα για τα οποία επιμένουν δεν είναι τόσο σημαντικά για τη ζωή τους, παρά έχουν να κάνουν με το πώς θα κόψουν τα μαλλιά τους, εάν θα φορέσουν σκουλαρίκι ή εάν θα καθαρίσουν ή όχι το δωμάτιο τους.  Είναι ρομαντικοί: οι νέοι αυτής της ηλικίας έχουν οράματα και σχέδια για ένα κόσμο πιο δίκαιο, έντιμο και καλό. Για αυτό και αρκετά συχνά ασχολούνται με το γράψιμο, τη σύνθεση, με τη μουσική ως τρόπους έκφρασης αυτών των σκέψεων και συναισθημάτων τους. Χαρακτηριστικά έφηβων

Κατάθλιψη στην εφηβεία Τι είναι κατάθλιψη; Είναι μια διαταραχή που επηρεάζει τη διάθεση και τις σκέψεις και συνοδεύεται συνήθως από σωματικές ενοχλήσεις . Συγκεκριμένα στην εφηβεία η κατάθλιψη παρουσιάζεται με μεγάλη συχνότητα με σοβαρές επιπτώσεις στην προσωπική και στην κοινωνική ζωή του έφηβου συνδεόμενη άμεσα και με κίνδυνο αυτοκτονίας . Η κατάθλιψη είναι ένα από τα συχνότερα απαντωμενα προβλήματα της εφηβείας. Κατάθλιψη στην εφηβεία

Κατάθλιψη στην εφηβεία Τι συμπτώματα έχει ; Καταθλιπτική διάθεση Απώλεια της ευχαρίστησης και μείωση του ενδιαφέροντος Άγχος Διαταραχές ύπνου Διαταραχές της όρεξης Κόπωση, απουσία ενεργητικότητας Δυσκολία στη συγκέντρωση στη μνήμη και στη λήψη αποφάσεων Απογοήτευση, απαισιοδοξία για το μέλλον Χαμηλή αυτοεκτίμηση Σωματικά συμπτώματα που δε εξηγούνται από ιατρικές εξετάσεις Εμμονή σε σκέψεις θανάτου και ιδέες αυτοκτονίας. Κατάθλιψη στην εφηβεία

Κατάθλιψη στην εφηβεία ΠΡΟΣΟΧΗ! Γεια να δοθεί η διάγνωση της κατάθλιψης χρειάζεται να υπάρχουν πέντε από τα πάνω συμπτώματα. Σε αυτά θα πρέπει να περιλαμβάνονται οπωσδήποτε το πρώτο και το δεύτερο σύμπτωμα (καταθλιπτική διάθεση και απώλεια ευχαρίστησης.) ΑΚΟΜΑ πρέπει να τονιστεί ότι η εφηβεία συχνά περιγράφεται με ορούς που θα ταίριαζαν για την περιγραφή ενός καταθλιπτικού επεισοδίου. Μιλώντας για την εφηβεία αναφέρουμε αυθόρμητα την λύπη τη διέγερση και το θυμό. Κατάθλιψη στην εφηβεία

Κατάθλιψη στην εφηβεία Πως μπορώ να βοηθήσω τον εαυτό μου; Συμμετέχοντας σε δραστηριότητες που μπορούν να με κάνουν να νιώσω καλύτερα. Έχοντας μια καλή διάγνωση από έναν ειδικό και ακλουθώντας την κατάλληλη θεραπεία. Είναι σημαντικό να θυμάμαι ότι η έγκαιρη θεραπεία μπορεί να προλάβει την κατάθλιψη ώστε να μη γίνει σοβαρή. Υπενθυμίζοντας στον εαυτό μου ότι οι αρνητικές σκέψεις που κάνω τώρα δεν είναι αληθινές αλλά στοιχείο της κατάθλιψης. Θα εξαφανιστούν όταν η κατάθλιψη ανταποκριθεί στην θεραπεία. Επιτρέποντας στην οικογένεια και τους φίλους μου να με βοηθήσουν. Κατάθλιψη στην εφηβεία

Κατάθλιψη στην εφηβεία Πως μπορούν να βοηθήσουν οικογένεια και φίλοι ; Εξασφαλίζοντας ότι ο/η έφηβος/η έχει υποβληθεί σε σωστή διάγνωση και θα ακολουθήσει την κατάλληλη θεραπεία. Ενθαρρύνοντας το άτομο να παραμείνει στην θεραπεία μέχρι τα συμπτώματα να αρχίσουν να υποχωρούν. Παρέχοντας συναισθηματική στήριξη. Είναι σημαντικό να μην υποτιμούνται τα συναίσθημα τα του και να γεμίζει σιγά σιγά με ελπίδα. Μη αγνοώντας ενδείξεις που πιθανόν φανερώνουν σκέψεις αυτοκτονίας. Προτρέποντας το να κάνει πράγματα που παλιότερα το ευχαριστούσαν. Βεβαιώνοντας τον νέο ότι με την πάροδο του χρόνου θα νιώσει καλύτερα. Κατάθλιψη στην εφηβεία