Συμμετοχή στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα ΚορέαWRO 2009 Κορέα WRO 2009.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΤΑΞΗΣ Η/Υ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ Β.Μητροπούλου Επικ. Καθηγήτρια Α.Π.Θ.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παραδείγματα Σεναρίων.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Ημερίδα «Εκπαιδευτική Ρομποτική» Πύργος, 28 Φεβρουαρίου 2011 “Τι είναι η Ρομποτική - τα οφέλη από την εισαγωγή της στην εκπαίδευση” Νίκος Αδαμόπουλος.
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Μια περιεκτική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Σταμάτης Παλαιοκρασάς (Σεπτέμβριος 2005)
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Εκπαιδευτική Ρομποτική: Διαστάσεις και Εμπειρίες
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Διδακτική Πληροφορικής
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εκπαιδευτική τεχνολογία (η Πληροφορική στην Εκπαίδευση)
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
¨Διαθεματικότητα – Συνεργατική μάθηση – Αναλυτικό πρόγραμμα¨
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
Θεωρίες Μάθησης και Μοντέλα Ενσωμάτωσης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πρόσθετη παιδαγωγική αξία
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμμετοχή στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα ΚορέαWRO 2009 Κορέα WRO 2009

Εκπαιδευτική Ρομποτική & Ρομποτικό Μπιλιάρδο 1 ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας - Αλεξιάδου Ζαφειρούλα 1 ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας – Χατζησάββας Βασίλειος 2 ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας - Γκέκας Βασίλειος

ΔΕΘ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εκπαιδευτική Ρομποτική = Διδάσκει το πως κάποιος υπερκερνά αδυναμίες, και καλύπτει ανάγκες κατάρτισης του εκπαιδευτή και συγχρόνως εκπαιδευόμενου (Σωκρατικό μοντέλο - Περιπατητική Μάθηση). Προχωράμε και μαθαίνουμε, και μαθαίνουμε προχωρώντας. Εκπαιδευτική Ρομποτική = Ενεργοποιεί τη δημιουργικότητα, την ευφυΐα, την ευρηματικότητα, την αναλυτική πολυπλοκότητα, κατευθύνει τη σκέψη στο άγνωστο περιβάλλον, ανακαλύπτει, εφευρίσκει, προτείνει καινοτόμες λύσεις και παρεμβάσεις. Εκπαιδευτική Ρομποτική = Καινοτόμος θεσμός, Εκπαιδευτικό εφόδιο, συμβάλλει στον επιστημονικό και τεχνολογικό «ΑλφαΒητισμό»

 Οι μαθητές μας απάντησαν  87% το θεωρούν καινοτομία, αλλά και διαφορετική, χρήσιμη, δημιουργική, έξυπνη και ομαδική δουλειά.  56% το θεωρούν απαιτητικό, αλλά ότι «αξίζει τον κόπο».  84% πιστεύουν ότι σε 5 χρόνια η ρομποτική θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας.

Εκπαιδευτική Ρομποτική για όλους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΕΙ-ΑΤΕΙ ΛΥΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Η Ρομποτική μονόδρομος Εκπαιδευτικοί και μαθητές, Έχουμε μοναδική ευκαιρία να εξοικειωθούμε με τις νέες μεθόδους και τα απλά υλικά, να εντρυφήσουμε στη λειτουργική χρήση της τεχνολογίας να ασκηθούμε στις δημιουργικές αλλαγές. Για ουσιαστική συνεργατική μάθηση. Για πραγματική συν - πορεία, με τους μαθητές μας.

Εκπαιδευτική Ρομποτική ΠρότυποΕργαστήριο Εκπαιδευτική Ρομποτική Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές Οπτικός Προγραμματισμός ΠρότυποΕργαστήριο ΠρότυποΕργαστήριο ΠρότυποΕργαστήριο ΠρότυποΕργαστήριο ΠρότυποΕργαστήριο

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής

ΡΟΜΠΟΤΙΚΟ ΜΠΙΛΙΑΡΔΟ

Παγκόσμιος Διαγωνισμός (WRO)

Επίτευξη Στόχου Σενάριο B E C D A Σκέψη Εφευρετικότητα Ομαδικότητα Επιθυμητό Αποτέλεσμα Δημιουργία

1 ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας - Αλεξιάδου Ζαφειρούλα, 1 ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας – Χατζησάββας Βασίλειος, 2 ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας - Γκέκας Βασίλειος,