Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Απαντήσεις Προόδου II.
Προϋπολογισμός & Εκτίμηση Διεθνών Επενδύσεων
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
Η εταιρεία MasterFour είναι Ευρωπαϊκή εταιρεία με έδρα δύο χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Αγγλία και την Βουλγαρία Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται στους.
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Μονόμετρα και Διανυσματικά Μεγέθη
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης  ΣΤΟΧΟΙ να εξοικειωθούν οι μαθητές με την μελέτη της ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης να σχεδιάζουν και.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Μέση τιμή από Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Θέση και μετατόπιση x2=8 Δx=8-3=5 x1=3 x1=-2 x2=3 Δx=3-(-2)=5
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Μονάδες μήκους και μονάδες επιφάνειας Μετατροπές
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
Φωτοσύνθεση-Αναπνοή Ε. Λιαναντωνάκη Βιολόγος.
Δημιουργία Διαφανειών
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
Πότε η Ηλεκτρική ενέργεια είναι ίση με την μαγνητική ; Θέλουμε : Ε ηλ = Ε μαγ Όμως : Ε ηλ + Ε μαγ = Ε ολ Άρα : Δηλαδή : Την ίδια στιγμή μπορούμε να δείξουμε.
Γραφικές Μέθοδοι Περιγραφής Δεδομένων
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
2.3 ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία αστρονομίας. Ακόμα και με ένα μικρό τηλεσκόπιο, χρησιμοποιώντας πάντοτε κατάλληλο φίλτρο, μπορούμε να παρατηρήσουμε σκοτεινές περιοχές πάνω στον.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Εργαστήριο Στατιστικής (9 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 4
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 2
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ BODE ΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΣΗΣ
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 3
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Σ Τ Α Τ Ι Σ Τ Ι Κ Η Πίνακας Συχνοτήτων Αθροιστική Συχνότητα Σχετική Συχνότητα Αθροιστική Σχετική Συχνότητα Διαγράμματα Επιμέλεια Κόλλας Γ. Αντώνιος [Μαθηματικός]
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου 4.2 Γραφικές Παραστάσεις Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου

Δραστηριότητα Μια δισκογραφική εταιρεία προσπαθεί να επεκτείνει τις πωλήσεις της σε εφήβους. Προτού να επενδύσει σε είδη μουσικής που προτιμούν οι μαθητές, αποφασίζει να κάνει μία έρευνα ανάμεσα σε 200 μαθητές που επέλεξε τυχαία απ’ όλη την Ελλάδα. Ο υπεύθυνος, που έκανε την έρευνα, παρουσίασε στο διευθυντή της εταιρείας τις παρακάτω δύο γραφικές παραστάσεις (διαγράμματα). Πόσοι μαθητές προτίμησαν κάθε είδος μουσικής; Σε ποια είδη μουσικής προτείνετε να επενδύσει η εταιρεία;

Αφού παρατηρήσετε τις γραφικές παραστάσεις, απαντήστε πόσοι μαθητές προτιμούν το κάθε είδος μουσικής: Λαϊκό = Ροκ = Δημοτικό = Ελαφρύ = Metal = Σε ποια είδη μουσικής, με φθίνουσα σειρά, πρέπει να επενδύσει η εταιρία; 1 2 3 4 5 Που συναντάτε παρόμοια διαγράμματα; Δώστε 3 παραδείγματα.

Είδη γραφημάτων Ραβδογράμματα Στα ραβδογράμματα χρησιμοποιούμε ορθογώνια για να δείξουμε το πλήθος των μαθητών που δήλωσαν ότι προτιμούν ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής. Σ’ ένα τέτοιο ραβδόγραμμα υπάρχουν ο τίτλος του που μας κατατοπίζει για το είδος της έρευνας και οι τίτλοι των αξόνων. ο οριζόντιος άξονας παριστάνει τα είδη της μουσικής και ο κάθετος άξονας τον αριθμό των μαθητών.

Είδη γραφημάτων Ραβδογράμματα Τα ορθογώνια ενός ραβδογράμματος μπορεί να είναι τοποθετημένα οριζόντια. Πολλές φορές όμως αντί για ορθογώνια, σχεδιάζουμε κάθετες γραμμές.

Είδη γραφημάτων Κυκλικά διαγράμματα Στα κυκλικά διαγράμματα μπορούμε να δούμε τι μέρος του δείγματος προτιμά κάθε είδος μουσικής. Συγκεκριμένα, το δείγμα παριστάνεται με έναν κυκλικό δίσκο και οι τιμές της μεταβλητής με κυκλικούς τομείς διαφορετικού χρώματος.

Είδη γραφημάτων Κυκλικά διαγράμματα Πώς, όμως, υπολογίζουμε τη γωνία κάθε κυκλικού τομέα; Επειδή έλαβαν μέρος στην έρευνα 200 άτομα και ο κύκλος έχει 360°, θα πρέπει τα 200 άτομα να αντιστοιχούν στις 360°. Επομένως, τα 60 άτομα που δήλωσαν ότι προτιμούν το λαϊκό τραγούδι, θα πρέπει να αντιστοιχούν σε μία γωνία θ, τέτοια ώστε: 200 / 60= 360ο / θ. Επομένως έχουμε: θ = (60/200)*360° ή θ = 108°. Με όμοιο τρόπο υπολογίζουμε και τις υπόλοιπες γωνίες του κυκλικού διαγράμματος: ➤ Για το ροκ: θ = (40/200)*360° = ;° ➤ Για το δημοτικό: θ = (50/200)*360° = ;° ➤ Για το ελαφρύ: θ = (30/200)*360° = ;° ➤ Για το metal: θ = (20/200)*360° = ;°

Είδη γραφημάτων Χρονογράμματα Τα χρονογράμματα είναι διαγράμματα, τα οποία χρησιμοποιούμε για να παραστήσουμε τη χρονική εξέλιξη ενός φαινομένου. Για παράδειγμα, αν θέλουμε να παραστήσουμε τα κέρδη μιας εταιρείας (σε χιλιάδες €) κατά τα έτη 1998 - 2004, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το χρονόγραμμα της επόμενης διαφάνειας. έτος Κέρδη (χιλ€) 1998 120 1999 100 2000 150 2001 130 2002 170 2003 200 2004 180

Είδη γραφημάτων Χρονογράμματα έτος Κέρδη (χιλ€) 1998 120 1999 100 2000 150 2001 130 2002 170 2003 200 2004 180 Είδη γραφημάτων Χρονογράμματα

Εφαρμογή 1 Αριθμός βιβλίων Μαθητές 50 1 110 2 80 3 40 4 20 Σε μια έρευνα που έγινε σε δείγμα 300 μαθητών σχετικά με το πλήθος των εξωσχολικών βιβλίων που διάβασαν τον τελευταίο μήνα, προέκυψαν τα αποτελέσματα του διπλανού πίνακα. Να μεταφέρετε τα δεδομένα αυτά σε πίνακα στο Excel και στη συνέχεια να κατασκευάσετε ραβδόγραμμα και κυκλικό διάγραμμα.

Εφαρμογή 2 Ρωτήσαμε μερικούς μαθητές ενός Γυμνασίου πόσες φορές πήγαν στον κινηματογράφο τον τελευταίο μήνα. Οι απαντήσεις τους φαίνονται στο παρακάτω διάγραμμα.

Εφαρμογή 2 (συνέχεια) Α Β Γ Δ   Α Β Γ Δ Το πλήθος των μαθητών που ρωτήθηκαν ήταν: 8 5 25 100 Πόσοι μαθητές πήγαν 3 φορές σε κινηματογράφο τον τελευταίο μήνα 6 Πόσοι μαθητές πήγαν 5 φορές σε κινηματογράφο τον τελευταίο μήνα; 3 Πόσοι μαθητές πήγαν τουλάχιστον 2 φορές σε κινηματογράφο τον τελευταίο μήνα; 10 18 15 Πόσοι μαθητές πήγαν το πολύ 2 φορές σε κινηματογράφο τον τελευταίο μήνα; Οι μαθητές που δεν πήγαν ούτε μία φορά σε κινηματογράφο τον τελευταίο μήνα αποτελούν ποσοστό: 3% 12% 10% 30%

Εφαρμογή 3 Σε μία έρευνα ρωτήθηκαν 400 φίλαθλοι μιας πόλης ποια από τις τρεις ομάδες ποδοσφαίρου της πόλης τους είναι η καλύτερη. Οι απαντήσεις τους φαίνονται στο διπλανό κυκλικό διάγραμμα. Στις διπλανές προτάσεις να επιλέξετε τη σωστή απάντηση:   Α Β Γ Δ Τι ποσοστό αποτελούν οι οπαδοί της «κίτρινης καταιγίδας»; 25% 90% 30% 50% Τι ποσοστό αποτελούν οι οπαδοί της «πράσινης λαίλαπας»; 35% 40% Τι ποσοστό αποτελούν οι οπαδοί της «κόκκινης θύελλας»; 160% 80% Πόσα άτομα υποστηρίζουν την «κίτρινη καταιγίδα»; 90 200 100 25 Η επίκεντρη γωνία που αντιστοιχεί στην «κόκκινη θύελλα» είναι: 126ο 150ο 160ο 144ο

Εφαρμογή 4 Ρωτήσαμε τους μαθητές ενός Γυμνασίου πόσες ημέρες απουσίασαν από το σχολείο τον τελευταίο μήνα. Οι απαντήσεις φαίνονται στο διπλανό πίνακα. Πόσοι μαθητές απουσίασαν 4 ημέρες; Τι ποσοστό αποτελούν αυτοί οι μαθητές; Να παραστήσετε τα δεδομένα του πίνακα με ραβδόγραμμα και με κυκλικό διάγραμμα. Ημέρες Μαθητές 35 1 12 2 8 3 4   Σύνολο 60