Εργασία στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκον καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Αθήνα 2008 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ ΣΤΗΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

DILIGENT A DIgital Library Infrastructure on Grid ENabled Technology Proposal/Contract no.: Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΈΝΑ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (A SPECTUM OF INTEROPERABILITY) Βαρειά Βασιλική (Β ) Βαρειά Βασιλική (Β )
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
η σημασία & ο ρόλος τους»
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
1 Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο μάθημα «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» Διδάσκων: κος. Καπιδάκης Σαράντος Εξάμηνο: Χειμερινό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ “H ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ”
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
1 MedioVis- Ένας φυλλομετρητής μεταδεδομένων MedioVis – A user-centred Library Metadata Browser Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Καπιδάκης Σαράντος.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ» ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
1 Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Σχεδιασμός Ψηφιακών Προγραμμάτων για ιστορικές συλλογές ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Παπαγεωργίου Δήμητρα.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ.
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
Open Archive Information System (OAIS) Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκων : Σαράντος Καπιδάκης Χρυσάνθη Κλωνή.
Σχεδιασμός πόρων ψηφιακών βιβλιοθηκών για χρήστες που ανήκουν σε αραιά κοινωνικά δίκτυα Γκουβούση Αγγελική Υπεύθυνος καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης ΑΘΗΝΑ.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Εργασία στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Υπό του φοιτητή Κωνσταντίνου Πατηνιώτη Υπό των Φοιτητριών Βάγια Τύρελη Σοφία Νανοπούλου.
1 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΒΙΒΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004 ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
IΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: «ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Κ. ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ 322: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Κατούνα.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ “ USING MILOS TO BUILD A MULTIMEDIA.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης «Ασφάλεια Ψηφιακά Διαδεδομένων Πληροφοριών στην Ηλεκτρονική Διδασκαλία» ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INFORMEDIA INFORMEDIA Η πρώτη τηλεοπτική ψηφιακή βιβλιοθήκη Η πρώτη τηλεοπτική ψηφιακή βιβλιοθήκη.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Διεργασίες ψηφιακής επιμέλειας και το πρόγραμμα δράσης της Μονάδας Ψηφιακής Επιμέλειας Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
EΡΓΑΣΙΑ στο μάθημα του ΣΤ’ εξαμήνου Ψηφιακές Βιβλιοθήκες ΘΕΜΑ: The Cyclades Project Εισηγητής: Καπιδάκης Σαράντος Φοιτήτριες:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισαγωγή Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, οι προσωπικοί υπολογιστές αποτελούνταν από ένα desktop system και ένα folder system metaphors για τη διαχείριση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκον καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Αθήνα 2008 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αξιολόγηση Ψηφιακών Βιβλιοθηκών υπό Σοφία Καρδαμύλα

Επισκόπηση Θεμάτων Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αξιολόγηση Ολική προσέγγιση αξιολόγησης Ψηφιακών Βιβλιοθηκών Πρακτική Εφαρμογή Αποτελέσματα Συμπεράσματα Προβληματισμοί Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αξιολόγηση Ολική προσέγγιση αξιολόγησης Ψηφιακών Βιβλιοθηκών Πρακτική Εφαρμογή Αποτελέσματα Συμπεράσματα Προβληματισμοί

Ψηφιακές βιβλιοθήκες Νέα πραγματικότητα διαφοροποίηση μορφής βιβλιοθηκών & υπηρεσιών πληροφόρησης 90’ Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Οτιδήποτε έχει να κάνει με Ψ.Β. έχει εκρηκτικούς ρυθμούς προόδου εκτός της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Νέα πραγματικότητα διαφοροποίηση μορφής βιβλιοθηκών & υπηρεσιών πληροφόρησης 90’ Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Οτιδήποτε έχει να κάνει με Ψ.Β. έχει εκρηκτικούς ρυθμούς προόδου εκτός της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Τι είναι Αξιολόγηση? Η αξιολόγηση ενός συστήματος είναι ένας γενικός όρος που περιλαμβάνει απόψεις απόδοσης, μετρήσεων και εκτιμήσεων των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το σύστημα. Η αξιολόγηση ενός συστήματος είναι ένας γενικός όρος που περιλαμβάνει απόψεις απόδοσης, μετρήσεων και εκτιμήσεων των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το σύστημα.

Γιατί Αξιολόγηση; «If you can’t measure something.. You can’t understand it. If you can’t understand it.. You can’t control it. If you can’t control it.. You can’t IMPROVE it» Harrington, 1987 «If you can’t measure something.. You can’t understand it. If you can’t understand it.. You can’t control it. If you can’t control it.. You can’t IMPROVE it» Harrington, 1987

Τύποι Αξιολόγησης Παραγωγική αξιολόγηση (formative) : ορίζει προτεραιότητες σε τρέχοντα ζητήματα, θέτει αρχικούς στόχους και ουσιαστικά προκαθορίζει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αθροιστική αξιολόγηση ( summative ) : εντοπίζει αν επιτεύχθηκαν ή όχι οι στόχοι στο τέλος της διαδικασίας. Επαναληπτική αξιολόγηση ( iterative ) : θέτει αρχικά μετρήσιμους στόχους, ενώ παράλληλα δίνει την δυνατότητα αναθεώρησης και επαναπροσδιορισμού τους μέσα από την αναπτυξιακή διαδικασία. Συγκριτική αξιολόγηση ( comparative ) : το αποτέλεσμα προκύπτει μέσα από συγκρίσεις συστημάτων, μετρήσεις και διασταύρωση των αποτελεσμάτων τους (γίνεται σύγκριση διαφορετικών λειτουργιών και αλγορίθμων) Παραγωγική αξιολόγηση (formative) : ορίζει προτεραιότητες σε τρέχοντα ζητήματα, θέτει αρχικούς στόχους και ουσιαστικά προκαθορίζει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αθροιστική αξιολόγηση ( summative ) : εντοπίζει αν επιτεύχθηκαν ή όχι οι στόχοι στο τέλος της διαδικασίας. Επαναληπτική αξιολόγηση ( iterative ) : θέτει αρχικά μετρήσιμους στόχους, ενώ παράλληλα δίνει την δυνατότητα αναθεώρησης και επαναπροσδιορισμού τους μέσα από την αναπτυξιακή διαδικασία. Συγκριτική αξιολόγηση ( comparative ) : το αποτέλεσμα προκύπτει μέσα από συγκρίσεις συστημάτων, μετρήσεις και διασταύρωση των αποτελεσμάτων τους (γίνεται σύγκριση διαφορετικών λειτουργιών και αλγορίθμων)

Κοινότητες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών 1/2 Ποικίλες ερευνητικές ειδικότητες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διαφορετική οπτική γωνία Για την Αξιολόγηση μίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης απαραίτητη προϋπόθεση είναι αρχικά ο καθορισμός των κοινοτήτων με τις οποίες σχετίζεται. Αναγνωρίζονται δύο κοινότητες : ερευνητική & παραδοσιακή Ποικίλες ερευνητικές ειδικότητες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διαφορετική οπτική γωνία Για την Αξιολόγηση μίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης απαραίτητη προϋπόθεση είναι αρχικά ο καθορισμός των κοινοτήτων με τις οποίες σχετίζεται. Αναγνωρίζονται δύο κοινότητες : ερευνητική & παραδοσιακή

Κοινότητες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών 2/2 Η ερευνητική κοινότητα στρέφεται προς το περιεχόμενο των πληροφοριών που συλλέγεται και οργανώνεται προκειμένου να εκπληρωθούν οι ανάγκες των επιλεγμένων ομάδων χρηστών. Η παραδοσιακή κοινότητα των βιβλιοθηκών θεωρεί τις ψηφιακές βιβλιοθήκες ως θεσμούς ή οργανισμούς που προσφέρουν υπηρεσίες πληροφόρησης σε ψηφιακή μορφή και ενδιαφέρονται για το πώς οι υπάρχουσες δομές μπορούν να προσαρμοστούν στη νέα τεχνολογία και τις νέες προκλήσεις. Η ερευνητική κοινότητα στρέφεται προς το περιεχόμενο των πληροφοριών που συλλέγεται και οργανώνεται προκειμένου να εκπληρωθούν οι ανάγκες των επιλεγμένων ομάδων χρηστών. Η παραδοσιακή κοινότητα των βιβλιοθηκών θεωρεί τις ψηφιακές βιβλιοθήκες ως θεσμούς ή οργανισμούς που προσφέρουν υπηρεσίες πληροφόρησης σε ψηφιακή μορφή και ενδιαφέρονται για το πώς οι υπάρχουσες δομές μπορούν να προσαρμοστούν στη νέα τεχνολογία και τις νέες προκλήσεις.

Σημαντικά Ζητήματα προς Αξιολόγηση  Δομή  Τι αξιολογήθηκε; Ποιά η σημασία της ψηφιακής βιβλιοθήκης; Ποια στοιχεία (συστατικά..) συμπεριλήφθηκαν στην αξιολόγηση;  Πλαίσιο, επιλογή στόχου, συστήματος  Ποιά ήταν η βασική προσέγγιση ή προοπτική; Ποιο ήταν το επίπεδο αξιολόγησης;  Κριτήρια που απεικονίζουν την απόδοση σε σχέση με τους επιλεγμένους στόχους  Ποιες παράμετροι της απόδοσης ερευνήθηκαν;  Μεθοδολογία  Τι είδους μετρήσεις και όργανα μετρήσεων χρησιμοποιήθηκαν; Ποια δείγματα; Ποιες διαδικασίες χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων;  Δομή  Τι αξιολογήθηκε; Ποιά η σημασία της ψηφιακής βιβλιοθήκης; Ποια στοιχεία (συστατικά..) συμπεριλήφθηκαν στην αξιολόγηση;  Πλαίσιο, επιλογή στόχου, συστήματος  Ποιά ήταν η βασική προσέγγιση ή προοπτική; Ποιο ήταν το επίπεδο αξιολόγησης;  Κριτήρια που απεικονίζουν την απόδοση σε σχέση με τους επιλεγμένους στόχους  Ποιες παράμετροι της απόδοσης ερευνήθηκαν;  Μεθοδολογία  Τι είδους μετρήσεις και όργανα μετρήσεων χρησιμοποιήθηκαν; Ποια δείγματα; Ποιες διαδικασίες χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων;

Προσπάθειες Αξιολόγησης  US DLI test suite: 6 τεστ αξιολόγησης με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση της τεχνολογίας και στον παράγοντα χρήστη. (Digital Library Initiative)  Σχετική ήταν και η προσπάθεια της Ομάδας Εργασίας D-Lib Working Group on Digital Library Metrics2 το 1998, η οποία εξέτασε διάφορες πτυχές σχετικά με την αξιολόγηση των ψηφιακών βιβλιοθηκών. Δυστυχώς, αυτή η προσπάθεια δεν συνεχίστηκε.  Digital Library Evaluation Forum του DELOS Network of Excellence4. Στοχεύει στην παροχή υποδομής πάνω σε διαδικασίες αξιολόγησης.  US DLI test suite: 6 τεστ αξιολόγησης με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση της τεχνολογίας και στον παράγοντα χρήστη. (Digital Library Initiative)  Σχετική ήταν και η προσπάθεια της Ομάδας Εργασίας D-Lib Working Group on Digital Library Metrics2 το 1998, η οποία εξέτασε διάφορες πτυχές σχετικά με την αξιολόγηση των ψηφιακών βιβλιοθηκών. Δυστυχώς, αυτή η προσπάθεια δεν συνεχίστηκε.  Digital Library Evaluation Forum του DELOS Network of Excellence4. Στοχεύει στην παροχή υποδομής πάνω σε διαδικασίες αξιολόγησης.

Ολική Προσέγγιση Αξιολόγησης Ψηφιακών Βιβλιοθηκών Μία ψηφιακή βιβλιοθήκη είναι ένα ιδιαίτερο είδος πληροφοριακού συστήματος και αποτελείται από ένα σύνολο συστατικών, τα οποία πρέπει να εξεταστούν ολικά κατά την διαδικασία αξιολόγησης. Αυτά είναι:  Δεδομένα/Συλλογή  Υπολογιστικό σύστημα/τεχνολογία  Χρήστες  Περιβάλλον χρήσης Μία ψηφιακή βιβλιοθήκη είναι ένα ιδιαίτερο είδος πληροφοριακού συστήματος και αποτελείται από ένα σύνολο συστατικών, τα οποία πρέπει να εξεταστούν ολικά κατά την διαδικασία αξιολόγησης. Αυτά είναι:  Δεδομένα/Συλλογή  Υπολογιστικό σύστημα/τεχνολογία  Χρήστες  Περιβάλλον χρήσης Συνιστώσες

Αξιολόγηση

Κριτήρια Αξιολόγησης Δ ΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Δεκαετία ’50 IR σχετικότητα DLκαμία προτυποποίηση Έρευνα: Προσδιορίζουμε τα κριτήρια αξιολόγησης για κάθε μία από τις συνιστώσες των DL. Δ ΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Δεκαετία ’50 IR σχετικότητα DLκαμία προτυποποίηση Έρευνα: Προσδιορίζουμε τα κριτήρια αξιολόγησης για κάθε μία από τις συνιστώσες των DL.

Κριτήρια Αξιολόγησης Χρήστες & Χρήση 1/2 1. Ποιοι είναι οι χρήστες; Εσωτερικοί, εξωτερικοί, ερευνητές… Αριθμητικά κατά τύπο χρηστών & διανομή τους μεταξύ κατηγοριών. 2. Ποια είναι τα θεματικά πεδία ενδιαφέροντος του χρήστη; Διανομή των θεματικών περιοχών 1. Ποιοι είναι οι χρήστες; Εσωτερικοί, εξωτερικοί, ερευνητές… Αριθμητικά κατά τύπο χρηστών & διανομή τους μεταξύ κατηγοριών. 2. Ποια είναι τα θεματικά πεδία ενδιαφέροντος του χρήστη; Διανομή των θεματικών περιοχών

Κριτήρια Αξιολόγησης Χρήστες & Χρήσεις 2/2 3. Πως γίνεται η αναζήτηση και η ανάκτηση πληροφοριών; Δομημένη αναζήτηση (μηχανές αναζήτησης) Αδόμητη αναζήτηση (πλοήγηση στον κατάλογο) Διανομή των χρηστών μέσω των διαφορετικών προσεγγίσεων 4. Ποιοί είναι οι σκοποί της αναζήτησης πληροφοριών; Κατανάλωση από ευχαρίστηση/ενδιαφέρον ανάλυση για εκπαιδευτικούς λόγους σύνθεση εργασιών μέσω αναφορών Διανομή των χρήσεων μεταξύ των κατηγοριών 3. Πως γίνεται η αναζήτηση και η ανάκτηση πληροφοριών; Δομημένη αναζήτηση (μηχανές αναζήτησης) Αδόμητη αναζήτηση (πλοήγηση στον κατάλογο) Διανομή των χρηστών μέσω των διαφορετικών προσεγγίσεων 4. Ποιοί είναι οι σκοποί της αναζήτησης πληροφοριών; Κατανάλωση από ευχαρίστηση/ενδιαφέρον ανάλυση για εκπαιδευτικούς λόγους σύνθεση εργασιών μέσω αναφορών Διανομή των χρήσεων μεταξύ των κατηγοριών

Κριτήρια Αξιολόγησης Δεδομένα/Συλλογή 1/1 1.Περιγραφή περιεχομένου Θεματική συλλογή, συλλογή βασισμένη σε τύπους πολυμέσων.. Σχήματα μεταδεδομένων 2.Προσδιοριστές ποιότητας περιεχομένου Λευκή ή γκρίζα βιβλιογραφία 3.Προσδιοριστές διαχείρισης και δυνατότητα πρόσβασης στην πληροφορία Διαχείριση χρηστών Ασφάλεια & έλεγχος πρόσβασης

Κριτήρια Αξιολόγησης Τεχνολογία 1/2 1.Τεχνολογία του χρήστη (δυνατότητες που προσφέρει ένα σύστημα ΨΒ στον χρήστη) μέσω της διεπαφής Αναζήτηση Δημιουργία εγγράφων Κοινοποίηση νέου υλικού του ενδιαφέροντός του Εκτύπωση 2.Πρόσβαση στην πληροφορία Ανάκτηση πληροφοριών Πλοήγηση (διασυνδέσεις σε κείμενα/ μεταδεδομένα )

Κριτήρια Αξιολόγησης Τεχνολογία 2/2 1.Τεχνολογία δομημένων συστημάτων Αρχιτεκτονική αποθετηρίων / συστημάτων Πρωτόκολλα επικοινωνίας συστήματος και διεπαφής χρήστη 2.Τεχνολογία κειμένων & παρουσίασης υλικού Δομή κειμένων Απεικόνιση κειμένων

Λεπτομέρειες Έρευνας/Μεθοδολογία Η έρευνα διεξήχθη μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα του SZTAKI. (MTA SZTAKI-Computer and Automation Research Institute Hungarian Academy of Sciences) Χρήση ερωτηματολογίων για τη συλλογή του συνόλου των πληροφοριών & διανομή αυτών στο κοινό των ΨΒ Η διανομή στους χρήστες έγινε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( ) Η έρευνα διεξήχθη μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα του SZTAKI. (MTA SZTAKI-Computer and Automation Research Institute Hungarian Academy of Sciences) Χρήση ερωτηματολογίων για τη συλλογή του συνόλου των πληροφοριών & διανομή αυτών στο κοινό των ΨΒ Η διανομή στους χρήστες έγινε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( )

Πρώτη Προσπάθεια Αξιολόγησης 1/3 Δημιουργία δύο ερωτηματολογίων: Ερωτηματολόγιο Α : εξετάζει την υπάρχουσα κατάσταση των ΨΒ και των συλλογών που μπορούν να εμπλακούν στην έρευνα. (31 ερωτήσεις) Ερωτηματολόγιο Β : εκφράζει τις μελλοντικές επιθυμίες για τις ΨΒ και τις συλλογές που εμπλέκονται στην έρευνα. (μελλοντικός σχεδιασμός, 21 ερωτήσεις) Δημιουργία δύο ερωτηματολογίων: Ερωτηματολόγιο Α : εξετάζει την υπάρχουσα κατάσταση των ΨΒ και των συλλογών που μπορούν να εμπλακούν στην έρευνα. (31 ερωτήσεις) Ερωτηματολόγιο Β : εκφράζει τις μελλοντικές επιθυμίες για τις ΨΒ και τις συλλογές που εμπλέκονται στην έρευνα. (μελλοντικός σχεδιασμός, 21 ερωτήσεις)

Πρώτη Προσπάθεια Αξιολόγησης 2/3 Ερωτήσεις  Αντιστοίχηση ερωτήσεων σε κάθε μία από τις 3 κύριες κατηγορίες του σχεδίου ταξινόμησης των ΨΒ (Χρήστες/Χρήσεις, Δεδομένα/Συλλογή, Τεχνολογία).  Αλλαγή διατύπωσης ερωτηματολογίων, για να απεικονιστεί ο διαφορετικός στόχος (υπαρκτό, επιθυμητό).  Προσθήκη επιπρόσθετων ερωτήσεων (γένος, περιοχή εργασίας) του προσώπου που αποκρίθηκε. Απαντήσεις  Δυνατότητα απάντησης μέσω πολλαπλών επιλογών (multiple choice).  Δυνατότητα προσθήκης προαιρετικών σχολίων. Ερωτήσεις  Αντιστοίχηση ερωτήσεων σε κάθε μία από τις 3 κύριες κατηγορίες του σχεδίου ταξινόμησης των ΨΒ (Χρήστες/Χρήσεις, Δεδομένα/Συλλογή, Τεχνολογία).  Αλλαγή διατύπωσης ερωτηματολογίων, για να απεικονιστεί ο διαφορετικός στόχος (υπαρκτό, επιθυμητό).  Προσθήκη επιπρόσθετων ερωτήσεων (γένος, περιοχή εργασίας) του προσώπου που αποκρίθηκε. Απαντήσεις  Δυνατότητα απάντησης μέσω πολλαπλών επιλογών (multiple choice).  Δυνατότητα προσθήκης προαιρετικών σχολίων.

Πρώτη Προσπάθεια Αξιολόγησης 3/3 3-4 % των χρηστών της ΨΒ αποκρίθηκαν 70% συνολικών αποκριθέντων ήταν ερευνητές Χαμηλό ποσοστό λήψης προτάσεων και σχολίων Προβλήματα στην διατύπωση των ερωτήσεων λόγω διαφορετικότητας κοινού ή αστοχίας σε σχέση με το υπαρκτό. Μη αποτελεσματική προσπάθεια 3-4 % των χρηστών της ΨΒ αποκρίθηκαν 70% συνολικών αποκριθέντων ήταν ερευνητές Χαμηλό ποσοστό λήψης προτάσεων και σχολίων Προβλήματα στην διατύπωση των ερωτήσεων λόγω διαφορετικότητας κοινού ή αστοχίας σε σχέση με το υπαρκτό. Μη αποτελεσματική προσπάθεια

Δεύτερη Προσπάθεια Αξιολόγησης Meta-Library : Εκτεταμένη έρευνα της ομάδας εργασίας DELOS WG 2.1, όπου κάθε ΨΒ μπορεί να τεθεί σε διαδικασία αξιολόγησης και να συλλέξει απόψεις για την ποιότητά της. Τα Παθήματα έγιναν Μαθήματα κι έτσι..  Επανασχεδιασμός ερωτήσεων  Περισσότερες ευκαιρίες για απαντήσεις σε ελεύθερο κείμενο  Ιεραρχική δομή με βάση το γενικό πλάνο ταξινόμησης Meta-Library : Εκτεταμένη έρευνα της ομάδας εργασίας DELOS WG 2.1, όπου κάθε ΨΒ μπορεί να τεθεί σε διαδικασία αξιολόγησης και να συλλέξει απόψεις για την ποιότητά της. Τα Παθήματα έγιναν Μαθήματα κι έτσι..  Επανασχεδιασμός ερωτήσεων  Περισσότερες ευκαιρίες για απαντήσεις σε ελεύθερο κείμενο  Ιεραρχική δομή με βάση το γενικό πλάνο ταξινόμησης

Συμπεράσματα Συμπεράσματα  Η αξιολόγηση των ΨΒ δεν είναι αδύνατη  Αποτελεί δύσκολη διαδικασία (πολυπλοκότητα)  Περιορισμένη χρηματοδότηση  Περιορισμένο ενδιαφέρον  Ανωριμότητα αξιολόγησης σε οργανωμένη κλίμακα (προτυποποίηση) Σε γενικές γραμμές…  Πρέπει να στηρίζεται σε μία ευρεία άποψη της θεματικής περιοχής  Η αξιολόγηση των Ψ.Β. βρίσκεται σε περίοδο διάπλασης  Συνέχιση προσπαθειών…ΑΝΑΓΚΑΙΑ  Η αξιολόγηση των ΨΒ δεν είναι αδύνατη  Αποτελεί δύσκολη διαδικασία (πολυπλοκότητα)  Περιορισμένη χρηματοδότηση  Περιορισμένο ενδιαφέρον  Ανωριμότητα αξιολόγησης σε οργανωμένη κλίμακα (προτυποποίηση) Σε γενικές γραμμές…  Πρέπει να στηρίζεται σε μία ευρεία άποψη της θεματικής περιοχής  Η αξιολόγηση των Ψ.Β. βρίσκεται σε περίοδο διάπλασης  Συνέχιση προσπαθειών…ΑΝΑΓΚΑΙΑ

Προβληματισμοί Επικινδυνότητα επίδειξης πραγματικής απόδοσης? Τι μπορούμε να κάνουμε για να γίνει εμφανής στο ευρύ κοινό η αναγκαιότητα της αξιολόγησης των Ψηφιακών Βιβλιοθηκών? Επικινδυνότητα επίδειξης πραγματικής απόδοσης? Τι μπορούμε να κάνουμε για να γίνει εμφανής στο ευρύ κοινό η αναγκαιότητα της αξιολόγησης των Ψηφιακών Βιβλιοθηκών?

Η συζήτηση αρχίζει…